Had je hem genoteerd of heeft iemand anders er al weer overheen geboden?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:46 schreef Kesum het volgende:
30 euro ex verzendkosten
50 euro (ik ga er van uit dat hij het nog wel doet?)quote:
Staat genoteerd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 08:38 schreef Mark het volgende:
[..]
50 euro (ik ga er van uit dat hij het nog wel doet?)
60 euro genoteerdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
60 euro![]()
ik mocht hem vroeger nooit en nu kan ik hem zelf betalen![]()
-edit-
is gewoon plug & play he?!![]()
Als er morgen niemand over de 60 euro geboden heeft, gaat dit schitterende stukje nostalgie naar IJsmuts. (ik ga er maar even vanuit dat je hem komt ophalenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef IJsmuts het volgende:
60 euro![]()
ik mocht hem vroeger nooit en nu kan ik hem zelf betalen![]()
-edit-
is gewoon plug & play he?!![]()
De doos staat nu bij mn ouders in Ridderkerk, als je hem in Hilversum wilt ophalen, moet je alleen nog even wachten tot ik bij mijn ouders ben langs geweest dan alles weer mee naar Hilversum heb gesleeptquote:Op woensdag 7 februari 2007 14:53 schreef IJsmuts het volgende:
zeker kom ik het ophalen, zal alleen wel het weekend of as vrijdag worden.
ff snel vraag, kan ik dit ding op een monitor aansluiten of moet het op tv?![]()
joh ik hoor wel waar die op te halen is (weet overigens niet waar ridderkerk ligt)quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:08 schreef Monk het volgende:
[..]
De doos staat nu bij mn ouders in Ridderkerk, als je hem in Hilversum wilt ophalen, moet je alleen nog even wachten tot ik bij mijn ouders ben langs geweest dan alles weer mee naar Hilversum heb gesleept![]()
Een Commodore is gewoon aan te sluiten op je TVmet zo'n coax kabeltje (volgens mij heet dat zo...) zie ook de foto.
Ridderkerk ligt onder/aan Rotterdamquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
joh ik hoor wel waar die op te halen is (weet overigens niet waar ridderkerk ligt)
maaruh, heb ik ook een tv van het jaar 0 nodig of zit er op moderne tv's ook nog een coax aansluiting![]()
Thanks voor de technische infoquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
de C64 heeft een Coaxiale (RF) aansluiting, deze spuugt een gemoduleerd signaal uit wat de ANALOGE tuner in je TV weer tot een beeld kan verwerken,
Tevens zit er een bus op, waar je met de juiste verloop een COMPOSIET en audio signaal uit kan toveren,
(welke je dan zo aan je TV kan voeren )
Ywquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:56 schreef Monk het volgende:
[..]
Thanks voor de technische info![]()
Of te wel Plug & Play in je TV![]()
* Mark zegt 75quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:45 schreef Monk het volgende:
[..]
Als er morgen niemand over de 60 euro geboden heeft, gaat dit schitterende stukje nostalgie naar IJsmuts. (ik ga er maar even vanuit dat je hem komt ophalenander komt er nog 6,20 euro bovenop)
Er is op Marktplaats ook veel aanbod, viel me op. Als dit niet lukt ga ik daar verderquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:54 schreef IJsmuts het volgende:
ijsmuts haakt af en gaat in heen hoekje zitten jammeren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |