abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45977351
JA, die ook!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_45977449
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:24 schreef _Administr8or_ het volgende:
en de hufters van Intel
Die hebben tenminste overal goede vista drivers van uitgebracht...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
  zondag 4 februari 2007 @ 17:34:35 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_45977456
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef MrDrako het volgende:
Weet iemand of je het start menu zoals XP kan krijgen? vind het nieuwe menu echt vreselijk maar ik wil niet de win2000 look
startmenu openen, rechts klikken met muis, properties (of eigenschappen):

en dan classic start menu kiezen (of hoe het dan ook heet in het nederlands)
pi_45977564
Ik heb nu een crackje van Vista Ultimate maar dus wel multiboot met xp. Nu wil ik graag alle bestanden en alle geïnstalleerde programmatjes in vista hebben Iemand ?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 4 februari 2007 @ 17:37:39 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45977574
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Niet voor hun integrated video shit (Ok, ik word een beetje een broken record hier)

Maar zo erg als Creative is het inderdaad niet. Zit ook met een zinloze 5.1 kaart hier.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45977643
Damn zeg ik baal hier als een stekker van....

Ik wil ook Vista gebruiken
Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_45977701
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Athmozz het volgende:

[..]

behalve voor de 865PE chipset, waardoor ik nu met een niet fatsoenlijk werkende Radeon 9700 pro zit..
pi_45978762
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
behalve voor de 865PE chipset, waardoor ik nu met een niet fatsoenlijk werkende Radeon 9700 pro zit..
deze zouden het nochtans moeten doen, dat zijn je vistadrivers voor je chipset

@Soylent, welke videochip gaat het om? Als het een oudere is kan het zijn dat die gewoon niet meer geschikt is voor vista, waardoor ze er uiteraard ook geen drivers meer voor gaan uitbrengen.

Voor die G965 zijn ook al drivers uit (of ze werken is iets anders)

[ Bericht 14% gewijzigd door Athmozz op 04-02-2007 18:18:54 ]
  zondag 4 februari 2007 @ 18:14:04 #84
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_45978861
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Athmozz het volgende:

[..]

@Soylent, welke videochip gaat het om? Als het een oudere is kan het zijn dat die gewoon niet meer geschikt is voor vista, waardoor ze er uiteraard ook geen drivers meer voor gaan uitbrengen.
Super recent kaartje ouwe (G965 Express Chipset Family). Maar ik heb er genoeg over gezeikt hoor. Ik ga gewoon een leuke ATI kaart kopen. (Alleen zijn die Vista drivers ook nog beta, waaaahhhh)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_45978988
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Bedankt, maar helaas werken deze drivers niet.
Ik had al geprobeerd om deze te installeren, maar op de een of andere manier blijft mijn Radeon weigeren..
pi_45979012
quote:
Op zondag 4 februari 2007 16:10 schreef Rossoneri het volgende:
Hallo, ik heb ook Windows Vista, de Home Premium, maar nu wil ik net zoals een pagina hiervoor gezegd werd aanpassingen aanbrengen in mijn map, maar hiervoor heb ik dus geen machtigingen. De UAC heb ik al uitgezet. Oh het is de nederlandse versie trouwens.
Iemand een oplossing???
[afbeelding]
Irritante beveiliging van vista kun je het best de nek om draaien dor met je rechtermuisknop op de hardeschijf te klikken naar eigenschappen te gaan beveiliging geavanceerd eigenaar bewerken en jezelf overal eigenaar van te maken.
Gonna live while I'm alive, I'll sleep when I'm dead!
pi_45979064
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Bedankt, maar helaas werken deze drivers niet.
Ik had al geprobeerd om deze te installeren, maar op de een of andere manier blijft mijn Radeon weigeren..
Dat zijn dan ook chipsetdrivers, die doen uiteraard niets met je vga kaart. Voor de drivers van je radeon moet je gaan kijken op de site van ati.

Ik vind het wel bizar dat het zo lang duurt, ik kan me niet herinneren dat bij de introductie van XP er ook maar zo weinig drivers beschikbaar waren...
  zondag 4 februari 2007 @ 20:35:15 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45984725
quote:
Op zondag 4 februari 2007 17:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb nu een crackje van Vista Ultimate maar dus wel multiboot met xp. Nu wil ik graag alle bestanden en alle geïnstalleerde programmatjes in vista hebben Iemand ?
Alle bestanden: Geen probleem. Je kunt gewoon je My Documents, etc kopieren naar een nieuwe locatie.

Alle geinstalleerde programma's: Die zul je opnieuw moeten installeren op de Vista partitie.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_45985083
quote:
Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Dat zijn dan ook chipsetdrivers, die doen uiteraard niets met je vga kaart. Voor de drivers van je radeon moet je gaan kijken op de site van ati.

Ik vind het wel bizar dat het zo lang duurt, ik kan me niet herinneren dat bij de introductie van XP er ook maar zo weinig drivers beschikbaar waren...
ja, dat weet ik
De nieuwe drivers van Ati heb ik uiteraard al geinstalleerd. Dat Vista mijn videokaart blocked (code 43) heeft met de chipset drivers te maken, en die drivers van Intel werken niet...
  zondag 4 februari 2007 @ 23:27:28 #90
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_45993699
Ik heb trouwens een legitimiteits check gehad van MS... heb gewoon een legale versie en uiteraard de test doorstaan hebben hier al meer mensen "last" van gehad?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_45994508
Even een vraagje:

Ik heb Vista Ultimate nu een tijdje, legale versie via mijn werk. Alleen heb ik een probleem met het spelen van battlefield 2142. Ieder keer als er een map geladen wordt klapt het spel eruit en moet ik opnieuw Battlefield opstarten. Iemand ervaring en een oplossing?
  Redactie Games maandag 5 februari 2007 @ 02:26:08 #92
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_45997459
Ik heb nu eindelijk een werkende Vista Business Edition weten te strippen tot 1 CD van 700 MB
En dit keer ook zonder crashes. Internet was een makkie, drivers van video en netwerkkaart custom er ingeschoven en installatie binnen een half uur.

Installatie op schijf was 1,85 Gb ipv de geadviseerde 15GB - 20 GB
Geheugengebruik is 350Mb valt nog mee als je 1 gig erin hebt zitten..

Dat is op zich positief. Verder eerste reactie, lelijke vensters...
Maar goed moet er nog even verder mee rondklooien
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 5 februari 2007 @ 08:32:47 #93
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45998654
quote:
Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef nils7 het volgende:
Ik heb trouwens een legitimiteits check gehad van MS... heb gewoon een legale versie en uiteraard de test doorstaan hebben hier al meer mensen "last" van gehad?
Nee.... hoe weet je dat die check gedaan is? Bij Windows Update ofzo?

Mijn versie is ook gewoon legaal trouwens.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 5 februari 2007 @ 10:09:52 #94
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_46000169
Hoi,

ik heb het luxe probleem dat ik 2 legale vesies heb van Vista..

1. "gratis upgrade naar Home premium" (ivm aanschaf laptop
2. Business versie van ma3d.com via mijn studie

Welke moet ik installeren, en waarom??
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_46000313
hangt er van af

als je liefst een mediacenter wil hebben neem je home premium; gebruik je die functionaliteit niet, dan pak je de business.
  maandag 5 februari 2007 @ 10:25:58 #96
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_46000481
okee.. dat was ik even vergeten.. dat die mediacenter niet biij businees inbegrepen was...

media center is toch best wel relaxed met je muziek fotoos en videoos geloof ik
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_46001468
Creative, Intel, Nvidia & Apple. Allemaal problemen met Vista drivers. Zo gek is t dus niet om nog eventjes te wachten met het volledig overstappen op Vista.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46001588
quote:
Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee.. dat was ik even vergeten.. dat die mediacenter niet biij businees inbegrepen was...

media center is toch best wel relaxed met je muziek fotoos en videoos geloof ik
Wat is precies het nut van het media center?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_46001657
Grote nut dat ik zie is vooral icm met bv. een TV en een IR Remote control Dan lekker DVDtjes kijken en foto's enzo of vanuit je bed films kijken op je LCD. Dat is iig waar ik de grote toegevoegde waarde van MC zie.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
  maandag 5 februari 2007 @ 11:21:00 #100
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_46001713
ik heb het niet,maar wel gekeken naar de prijzen. Jezus tering wat een dure OS. Ik hou het voorlopig bij XP. En dat is niet enkel voor de prijs
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')