Die hebben tenminste overal goede vista drivers van uitgebracht...quote:
startmenu openen, rechts klikken met muis, properties (of eigenschappen):quote:Op zondag 4 februari 2007 17:04 schreef MrDrako het volgende:
Weet iemand of je het start menu zoals XP kan krijgen? vind het nieuwe menu echt vreselijk maar ik wil niet de win2000 look
Niet voor hun integrated video shitquote:Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Die hebben tenminste overal goede vista drivers van uitgebracht...
behalve voor de 865PE chipset, waardoor ik nu met een niet fatsoenlijk werkende Radeon 9700 pro zit..quote:Op zondag 4 februari 2007 17:34 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Die hebben tenminste overal goede vista drivers van uitgebracht...
deze zouden het nochtans moeten doen, dat zijn je vistadrivers voor je chipsetquote:Op zondag 4 februari 2007 17:41 schreef _Administr8or_ het volgende:
behalve voor de 865PE chipset, waardoor ik nu met een niet fatsoenlijk werkende Radeon 9700 pro zit..
Super recent kaartje ouwe (G965 Express Chipset Family). Maar ik heb er genoeg over gezeikt hoor. Ik ga gewoon een leuke ATI kaart kopen.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
deze zouden het nochtans moeten doen, dat zijn je vistadrivers voor je chipset
@Soylent, welke videochip gaat het om? Als het een oudere is kan het zijn dat die gewoon niet meer geschikt is voor vista, waardoor ze er uiteraard ook geen drivers meer voor gaan uitbrengen.
Bedankt, maar helaas werken deze drivers niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:11 schreef Athmozz het volgende:
[..]
deze zouden het nochtans moeten doen, dat zijn je vistadrivers voor je chipset
@Soylent, welke videochip gaat het om? Als het een oudere is kan het zijn dat die gewoon niet meer geschikt is voor vista, waardoor ze er uiteraard ook geen drivers meer voor gaan uitbrengen.
Irritante beveiliging van vista kun je het best de nek om draaien dor met je rechtermuisknop op de hardeschijf te klikken naar eigenschappen te gaan beveiliging geavanceerd eigenaar bewerken en jezelf overal eigenaar van te maken.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:10 schreef Rossoneri het volgende:
Hallo, ik heb ook Windows Vista, de Home Premium, maar nu wil ik net zoals een pagina hiervoor gezegd werd aanpassingen aanbrengen in mijn map, maar hiervoor heb ik dus geen machtigingen. De UAC heb ik al uitgezet. Oh het is de nederlandse versie trouwens.
Iemand een oplossing???
[afbeelding]
Dat zijn dan ook chipsetdrivers, die doen uiteraard niets met je vga kaart. Voor de drivers van je radeon moet je gaan kijken op de site van ati.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:17 schreef _Administr8or_ het volgende:
Bedankt, maar helaas werken deze drivers niet.
Ik had al geprobeerd om deze te installeren, maar op de een of andere manier blijft mijn Radeon weigeren..
Alle bestanden: Geen probleem. Je kunt gewoon je My Documents, etc kopieren naar een nieuwe locatie.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:37 schreef EvilMarc het volgende:
Ik heb nu een crackje van Vista Ultimate maar dus wel multiboot met xp. Nu wil ik graag alle bestanden en alle geïnstalleerde programmatjes in vista hebbenIemand ?
ja, dat weet ikquote:Op zondag 4 februari 2007 18:19 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook chipsetdrivers, die doen uiteraard niets met je vga kaart. Voor de drivers van je radeon moet je gaan kijken op de site van ati.
Ik vind het wel bizar dat het zo lang duurt, ik kan me niet herinneren dat bij de introductie van XP er ook maar zo weinig drivers beschikbaar waren...
Nee.... hoe weet je dat die check gedaan is? Bij Windows Update ofzo?quote:Op zondag 4 februari 2007 23:27 schreef nils7 het volgende:
Ik heb trouwens een legitimiteits check gehad van MS... heb gewoon een legale versie en uiteraard de test doorstaanhebben hier al meer mensen "last" van gehad?
Wat is precies het nut van het media center?quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef RoodWitBlauw het volgende:
okee.. dat was ik even vergeten.. dat die mediacenter niet biij businees inbegrepen was...
media center is toch best wel relaxed met je muziek fotoos en videoos geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |