haha dacht jij ook dat het die rus was??? of lag dat aan mij..quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Fugie het volgende:
Vinnie jones is echt te vet. En wat is er eigleijk met die rare rus gebeurd ?
nee ik wist wel dat het vinnie jonesquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
haha dacht jij ook dat het die rus was??? of lag dat aan mij..
die zal trouwens volgende week wel op RAW ofzo opduiken..
Mean Machine!!
Ohjaaa, Vladimir Kozlov bedoelde ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:47 schreef BigFire het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Oleg_Prudius
I love double double E (lekker stereotype rus)
heeft zo te zien wel wat in z'n mars.
Ik vind de Highlanders anders best tof hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:34 schreef The_Crippler het volgende:
Wat betreft de Highlanders, die zullen over een tijdje wel ontslagen zijn, en ook niemand die ze mist.
Garcia had een ongelukje gehad las ik ergens..quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:45 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Maria was Ring Anouncer bij Heat deze week![]()
JR zei dat het iets kleins was en dat ze er volgende week weer is.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:21 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Garcia had een ongelukje gehad las ik ergens..
Vond Smackdown erg matig deze week
Truequote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:47 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
JR zei dat het iets kleins was en dat ze er volgende week weer is.
Smackdown was idd minder, maar 1 slechte in een hele lange rij goeie valt erg mee hoor![]()
Dat wou ik dus nog niet weten. Zag de spoilers al staan op de sites maar wou ze niet wetenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:34 schreef BigFire het volgende:
Money in the Bank word echt VET![]()
J Hardy en Kennedy er waarschijnlijk bij
Nou dat word genieten met Nederlands commentaar, wat een afknapper.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Trouwens, TNA komt om 11 uur op eurosport zie ik net, mijn eerste keer gaat het worden
Ik heb het ook net gezien.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 23:16 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Dat commentaar is dan ook wel erg lachwekkend![]()
Edit: Wat is dit een bagger zeg!!! Brother Runt die vanaf het decor springt en Abyss mist die op een tafel ligt wat een humor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"
- Edgar Davids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Test released!
[afbeelding]
Jammer, vond hem altijd wel vet. Maargoed hij had al een shorsching, en een auto ongeluk. Geen goede reclame denk ik...
kan hij wel mooi die wanna-be-Test (Lance Hoyt) in elkaar tikken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:39 schreef BigFire het volgende:
Test is echt zo eentje die we terug gaan zien bij TNA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja.. Torrie heeft lekkere tetten
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |