11 wandelende stukken vleesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog iets speciaals voor davids?
Zal er wel komen jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nog iets speciaals voor davids?
www.planet.nl/voetbalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las iets in een ander topic over tele 2 een paar euro betalen en dan morgen de wedstrijd bekijken jasza, hoe zat dat?
www.planet.nl/voetbalquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik las iets in een ander topic over tele 2 een paar euro betalen en dan morgen de wedstrijd bekijken jasza, hoe zat dat?
Nee maar iig hebben we nog een kans als we morgen winnen. Daarom moet gewoon het hele stadion erachter gaan staan, is belangrijkste wedstrijd van het seizoen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:08 schreef patrickt37 het volgende:
Natuurlijk nu niet denken dat we al kampioen zijn. Hieronder een greep uit de wedstrijden die we nog moeten spelen:
25/02/2007 12:30 AZ-Ajax
04/03/2007 14:30 Ajax-SC Heerenveen
11/03/2007 14:30 FC Twente-Ajax
18/03/2007 14:30 PSV-Ajax
Werkt perfect?quote:
Bij mij werkt het ook top hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Werkt perfect?
Al diverse weekenden gehad dat ik die 4 euro betaal, en het bijna niet te kijken is. Beeld blijft enorm vaak hangen.
Aan mijn intersnelheid kan het niet liggen 8000kb/s / 12oo kb/s
Ik heb er nooit last van gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Werkt perfect?
Al diverse weekenden gehad dat ik die 4 euro betaal, en het bijna niet te kijken is. Beeld blijft enorm vaak hangen.
Jup, hier ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:10 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Werkt perfect?
Vond die het lekker ?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef denthemen het volgende:
Kan niet wachten, Ed is geinformeerd over wat wij willen zien
Het idee om Buijs zijn benen te breken? Hij kon niet wachtenquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het idee om Buijs zijn benen te breken? Hij kon niet wachten
Moet die wel zn bril op doen, anders ziet opa nietsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het idee om Buijs zijn benen te breken? Hij kon niet wachten
0quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe vaak heb je hem zonder bril zien voetballen de laatste jaren?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef denthemen het volgende:
zei die ? geen zin om te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:18 schreef jna het volgende:
ten Cate in dat interview in studio sport
Hij zei dat alles bij Ajax zo wordt uitvergroot in de media, over dat Huntelaar geen vertrouwen krijgt enzo. Toen zei ie: "Als Farfan bij psv gewisseld wordt hoor je niks, als Arveladze bij az gewisseld wordt hoor je ook niks." Toen zei die gozer van studio sport: "Ja maar Ajax is groter"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zei die ? geen zin om te kijken
Hahah, moest ik ook om lachen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hij zei dat alles bij Ajax zo wordt uitvergroot in de media, over dat Huntelaar geen vertrouwen krijgt enzo. Toen zei ie: "Als Farfan bij psv gewisseld wordt hoor je niks, als Arveladze bij az gewisseld wordt hoor je ook niks." Toen zei die gozer van studio sport: "Ja maar Ajax is groter"
Toen moest ten Cate lachen en zei ie: "Dat moet je ff tegen Scheringa en van Gaal vertellen, dat Ajax groter is."
Dat moet je heulemaal niet hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:09 schreef jna het volgende:
ik zeg nikssss tot morgen 14.20.
ik heb een slecht gevoel
Het duurde bijna een half uur voordat ze een nieuwe hadden geopend. Ik wilde ze alleen maar helpenquote:Op zondag 4 februari 2007 00:05 schreef Roeni3 het volgende:
Erwt, vuile slet, hoe durf je een PSV topic te openen? Gaan ze nog meer over de zeik door.
Tuurlijk winnen we ! MAKKIE !quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat moet je heulemaal niet hebben. Morgen is de dag dat wij nog meer op PSV gaan inlopen. De jongens hebben na vanavond een extra stukje motivatie gekregen.
Met dit soort dingen weet je het nooit, maar positief blijven is altijd ok.
Geweldigquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:40 schreef denthemen het volgende:
Ja en Jaquote:Op zondag 4 februari 2007 00:16 schreef ericajax het volgende:
Weet iemand of er bij 409 ook aan de ingang word gecontroleerd op kaartjes? En of ze er moeilijk over doen als je bijv. kaart 412 hebt![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |