dat bedoel ikquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Ik heb al tijden het geluid gewoon uit. Nog even en de hele streams gaan uit.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou dat die wasbak mijn hand was.
het muten van zdngmw gaat me goed af, helaas komt ze vaak de andere stream in rennen met dr sla bek,.. ach, dat mens maakt het steeds lastiger voor dr zelf om terug te keren in real life, ze gaat helemaal flippen zodra ze die villa uitkomt, tis triest, helemaal voor die kinderen en wilgo,... huub begint gelukkig aardig wat gas terug te geven dus wie weet slaat of schopt ze hem snel zodat ze ook kan optieven !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in.. maar ik word er nu echt heel erg moe van. Alles draait blijkbaar om Natasia. Zelfs als er een leuk gesprek ergens gaande is, switchen ze nog naar Natasia, want die MOET blijkbaar altijd te zien zijn op een van de streams. Ik word er kotsmisselijk van.
zij die niet genoemd mag wordenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:39 schreef Roy_vdm het volgende:
Waar staat 'zdngmw' eigenlijk voor? Zag het een paar keer staan (dacht ook te kunnen destilleren wie bedoeld werd) maar snapte de afkorting niet.
Het zou nog te verteren zijn als ze van zichzelf tenminste wísten dat ze een stel klootzakken zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
Mag ik Huub en de anderen zien? .. ik vind deze mensen niet leuk
Ja, bij Lesley kletst hij de oren van het hoofd ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:38 schreef Sarah-Louise het volgende:
Is Bart dood of is hij incognito aan het afluisteren?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
zij die niet genoemd mag worden
Goed punt. Natasia is veelbesproken en de logische conclusie die daaruit getrokken zal worden is dat ze voor kijkcijfers zorgt. Precies hetzelfde verhaal als bij Kelly en Tanja bij de BB's...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef avonne het volgende:
Toch weer 7 posts over Nasties uitval.
Ja, zo houden wij streamers haar in de show
LOL .. heb je haar al zien telefoneren? ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:39 schreef itsme het volgende:
Als ik het goed begrijp is die wanna be Nena nog te dom om te weten hoe je moet emailen?
Dom wijf. Dat willen ze allemaal juist zo graag, maar helaas het zijn alleen maar dreigementen. Dat mens kan haar tetter niet dicht houden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef Sonique het volgende:
Wie gaat Natasia nu weer negeren.
Ik gokte op: Zij die geen moeder was, helaas mis dusquote:
Zou je haar dan eruit willen hebben?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt. Natasia is veelbesproken en de logische conclusie die daaruit getrokken zal worden is dat ze voor kijkcijfers zorgt. Precies hetzelfde verhaal als bij Kelly en Tanja bij de BB's...
We kunnen bij wijze van experiment haar systematisch gaan negeren, dus ons niet ergeren aan haar en vooral niet over haar te schrijven. Misschien dat dat helptDenk het overigens niet, want er zijn altijd personen die het wel over haar gaan hebben. Maar op zich zou het interessant zijn om te zien, dat een heel forum net doet of ze niet bestaat (en nog leuker als de "buren" ook mee zouden doen
Ik vind het prima. Schrijf toch al niet zo veel over haar vergeleken met de anderen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Goed punt. Natasia is veelbesproken en de logische conclusie die daaruit getrokken zal worden is dat ze voor kijkcijfers zorgt. Precies hetzelfde verhaal als bij Kelly en Tanja bij de BB's...
We kunnen bij wijze van experiment haar systematisch gaan negeren, dus ons niet ergeren aan haar en vooral niet over haar te schrijven. Misschien dat dat helptDenk het overigens niet, want er zijn altijd personen die het wel over haar gaan hebben. Maar op zich zou het interessant zijn om te zien, dat een heel forum net doet of ze niet bestaat (en nog leuker als de "buren" ook mee zouden doen
vandaar dat ze zdngmw wordt genoemd... in een wanhopige poging haar dood te zwijgen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |