nou ja, ik ben nou eenmaal een beetje blond van binnen somsquote:
JAAAA..........TZAZIKI.........lekkerrrrrrr,quote:Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef Purky het volgende:
Ik ben van plan morgenavond weer eens uit eten te gaan naar de Griek, m'n vriend en ik hebben het hard nodigMaar ja, daar denk ik morgenochtend na het wegen vast minder positief over
lekker je verstand op nul en gaaaaaaaaaan !!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef Purky het volgende:
lolIk ben ook dol op de Griek
Tzaziki vind ik echt vies maar ik neem altijd Gyros met Souflaki.. ohhh
![]()
Maar goed, we zien wel
Eerst morgenochtend overleven
![]()
Sorry, maar ik vind dit echt een gestoorde 'tip'.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef CarDani het volgende:
[..]
JAAAA..........TZAZIKI.........lekkerrrrrrr,![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou GAAN als ik jou was. Oh de Griek, wat is dat lang geleden zeg...![]()
Verdorie.... waarom breng je mij op het idee om ook Grieks te willen![]()
Affijn...tzaziki is slank toch? En veel gegrild vlees enzo en salades. Joh, tuurlijk kom je niet aan en anders neem je smorgens 30 ml lactulosesiroop, dat kan geen kwaad en het zorgt ervoor dat je eten niet te lang in de darmen blijft zitten. Dan is je eten er al uit voordat je darmen de kans krijgen die slechte vetten op te nemen.
Slecht advies, maar als je het heel af en toe doet, kan het echt geen kwaad.
Is ook een slechte tip.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dit echt een gestoorde 'tip'.
Dat soort middelen gebruik je als je verstopt zit, niet om een keertje wat zwaarder tafelen weg te spoelen.
En heel af en toe gebruiken zal vast geen kwaad kunnen nee, maar ik vind het echt heel raar als je op die manier met lijnen en eten om gaat.
Hou jezelf lekker voor de gek.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 08:51 schreef CarDani het volgende:
Ik heb het niet over laxeermiddelen he, niet verwarren daarmee.![]()
Puur een reinigingskuurtje.
Niet... flinke dipweek gehad vorige week.quote:Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Purky het volgende:
Hou niet van honing..
Hoe gaat het afvallen bij jou eigenlijk brighteyes?
Tja... volgens de boekjes heb ik zoals ze zeggen een gezond gewicht, maaaarrr.... ik heb wel degelijk vetrollen die er af moeten. Ik denk dat dat een kilootje of 8 isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef cora4034 het volgende:
Ik weet niet hoeveel je eigenlijk wil afvallen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als je slechts een paar kilo wilt afvallen dat een stuk langzamer gaat dan als je een fors overgewicht hebt. Dan zal het zeker in het begin een stuk sneller gaan.
Ow gelukkigquote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
CarDani, dat roggebroodje is echt niet erg hoor! Jee, je mag er zelfs nog wel 2 nemen ook!
Ik ontbijt pas om 9 uur dus jij hebt 3,5 uur langer de dag door te gaan en je hebt eten nodig om te verbranden, gewoon doen dus! Honger is honger en ik denk dat wij lijners allemaal wel weten wat het verschil is tussen echt honger of trek in iets.
Een roggebroodje of een liga of een appel extra kan echt absoluut geen kwaad hoor!
Mijn hemel, mens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:48 schreef CarDani het volgende:
Tja... volgens de boekjes heb ik zoals ze zeggen een gezond gewicht, maaaarrr.... ik heb wel degelijk vetrollen die er af moeten. Ik denk dat dat een kilootje of 8 is![]()
met mijn oude weegschaal was het maar 5 kilo waar ik naar streefde![]()
Hihi, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn hemel, mens.![]()
Wat zanik je nou?
Je hebt een gezond gewicht. Prima dus.
Je wilt afvallen om esthetische redenen, ook prima.
Dan maakt die weegschaal toch geen ruk uit!![]()
Zolang je een gezond gewicht hebt kjik je toch lekker in de spiegel hoe het er mee gaat? Of kijk je of die ene broek (weer) lekker past? Dan laat je je toch niet gek maken door een nieuwe weegschaal!
Erg is dat hequote:Op woensdag 21 februari 2007 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ben dus echt depressief nu, hoor, want ik kom alleen maar aan de laatste dagen, terwijl niks geks heb gedaan. Ja, uit eten vrijdag, maar de dagen daarna liet de weegschaal niets bijzonders zien. Maar nu ben ik sinds zondag 1,2 kg aangekomen, terwijl ik niks anders heb gedaan dan ik voorheen ook deed.
Snap er niks van. Zit weer op hetzelfde niveau als 2 weken geleden...
Ja, ik denk het. Voorheen ook wel fluctuaties gehad van max 2 ons, maar dit is toch wel erg veel. En ik voel me opgezet, dus volgens mij houd ik enorm veel vocht vast op dit moment. Hopelijk kan ik dit weekend beter nieuws postenquote:Op woensdag 21 februari 2007 08:01 schreef CarDani het volgende:
[..]
Erg is dat heHeel herkenbaar.
Misschien zit jij nu ook op het drempeltje waar je even overheen moet.
Dat heb ik dus ook. Ik vind dat je, als je alles volgens het boekje doet, echt veel te weinig mag eten. (Maar misschien komt dat ook omdat je vantevoren weet wat je die dag allemaal niet mag..quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Baka_neko het volgende:
[respectmodus] HOE HOUDEN JULLIE HET IN GODSNAAM VOL?! [/respectmodus]
Ik Sonja mee met mn huisgenoot, uit steunbetuiging (en ik wil van mn kestkilo's af). En lag gister en vandaag bijna gestrekt op het perron om vier uur.
![]()
Niet om het een of ander, maar hoort dat nou de eerste weken? Dat extreme "HONGERRRRRRRR
helpikhebvoedingsstoffennodiggevoel"?
Die vraag mag ik hier toch wel stellen? Of is dit meer het Sonja-voor-gevorderden-topic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |