abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:39:59 #151
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_46335954
[respectmodus] HOE HOUDEN JULLIE HET IN GODSNAAM VOL?! [/respectmodus]

Ik Sonja mee met mn huisgenoot, uit steunbetuiging (en ik wil van mn kestkilo's af ). En lag gister en vandaag bijna gestrekt op het perron om vier uur.

Niet om het een of ander, maar hoort dat nou de eerste weken? Dat extreme " HONGERRRRRRRR helpikhebvoedingsstoffennodiggevoel"?

Die vraag mag ik hier toch wel stellen? Of is dit meer het Sonja-voor-gevorderden-topic
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
pi_46340014
Haha dat mag je best vragen De eerste weken zijn best wel hongerig. Maar dat komt omdat je eigenlijk maar 1000 calorieën op een dag eet nu. Plus dat je dat helemaal niet gewend bent en omdat je maag nu gaat krimpen. Dus ja, de eerste weken kan je best hongerig zijn maar dat gaat over

Mag ik van Sonja suikervrije chuppa-chup lolly's? Want kauwgom gaat zeer doen aan me tanden en pepermunt vind ik vies, de na-smaak dan
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:44:06 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46340121
Als je echt honger-honger hebt zou ik gewoon een extra liga of appel eten hoor! Er is ruimte zat!

Jummie, wij hebben vandaag die lekkere koolsalade uit boekje 1 gegeten. Ipv de chili die op het menu stond.
pi_46340535
Honger.......JA..

maar dat had ik ook altijd toen ik nog niet SonjaBakkerde.

Nu kies ik iets gezonds ipv een vette hap. Wennen, dat wel, maar dat is te overleven.

De afkickverschijnselen gaan vanzelf over...zeggen ze .......
pi_46340625
Ik had ook koolsalade, echt heerlijk behalve de rozijnen, die vind ik vreemd in een salade

Maar denken jullie dat ik lolly's mag, zo heeeeeel af en toe eentje om het gevoel te hebben dat ik 'zondig'?
  donderdag 15 februari 2007 @ 19:23:45 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46341468
Volgens mij wel hoor, maar ja, ik ben niet de meest strenge lijnster die er bestaat.
pi_46341663
ik ook niet, daarom vraag ik even goedkeuring
  donderdag 15 februari 2007 @ 21:45:06 #158
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_46346892
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 18:41 schreef Purky het volgende:
Haha dat mag je best vragen
nou ja, ik ben nou eenmaal een beetje blond van binnen soms

Nou, dan ga ik morgen maar weer met frisse moed verder. Maar dan wel met iets meer. Zo'n suikerdip zie ik niet zitten, dan bouw ik over een week of 3 wel af, ofzo.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:39:10 #159
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46357768
nou ik ben bijna weer terug op mijn geliefdde -5kg! bah wat duurt dat lang...maar iedere dag geeft de weegschaal wat minder aan en dan vanaf maandag weeg ik me alleen nog maar op maandag ochtend ik vind het nog steeds prima vol te houden, geen honger, geen behoeftes. ik neem wel soms op mn werk n bekertje apparaten choco, omdat ik vaak 3-4u aan 'tafel' sta bij n operatie en dan moet je echt iets suiker in je hebben anders kiep je om.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 08:39:45 #160
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_46357778
oja en bedankt voor jullie leive woorden van de week! ze hebben me echt geholpen!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:11:36 #161
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46359520
Ik ga vanavond uit eten . Ik weet al wat ik ga eten (kom vaker bij dat restaurant): biefstuk met cognacsaus en wat frietjes. Geen toetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_46359826
Ik ben zooo mega zenuwachtig voor morgen. Ik voel gewoon dat ik ben aangekomen. Ik hou zoveel vocht vast, zelfs m'n ringen knellen ineens. Ik wil geen vrouw zijn, zou weet ik nooit of het afvallen succes heeft Ik hoop echt dat er wat af is want ik vind het soms best lastig om al het lekkers te laten staan en ik heb gewoon wat motivatie nodig van de weegschaal!
Ik ben van plan morgenavond weer eens uit eten te gaan naar de Griek, m'n vriend en ik hebben het hard nodig Maar ja, daar denk ik morgenochtend na het wegen vast minder positief over
pi_46361663
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 10:21 schreef Purky het volgende:
Ik ben van plan morgenavond weer eens uit eten te gaan naar de Griek, m'n vriend en ik hebben het hard nodig Maar ja, daar denk ik morgenochtend na het wegen vast minder positief over
JAAAA..........TZAZIKI.........lekkerrrrrrr,

Ik zou GAAN als ik jou was. Oh de Griek, wat is dat lang geleden zeg...

Verdorie.... waarom breng je mij op het idee om ook Grieks te willen

Affijn...tzaziki is slank toch? En veel gegrild vlees enzo en salades. Joh, tuurlijk kom je niet aan en anders neem je smorgens 30 ml lactulosesiroop, dat kan geen kwaad en het zorgt ervoor dat je eten niet te lang in de darmen blijft zitten. Dan is je eten er al uit voordat je darmen de kans krijgen die slechte vetten op te nemen.

Slecht advies, maar als je het heel af en toe doet, kan het echt geen kwaad.
pi_46363900
lol Ik ben ook dol op de Griek Tzaziki vind ik echt vies maar ik neem altijd Gyros met Souflaki.. ohhh Maar goed, we zien wel Eerst morgenochtend overleven
pi_46365692
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 12:32 schreef Purky het volgende:
lol Ik ben ook dol op de Griek Tzaziki vind ik echt vies maar ik neem altijd Gyros met Souflaki.. ohhh Maar goed, we zien wel Eerst morgenochtend overleven
lekker je verstand op nul en gaaaaaaaaaan !!!!!!!!
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:09:08 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46371043
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 11:21 schreef CarDani het volgende:

[..]

JAAAA..........TZAZIKI.........lekkerrrrrrr,

Ik zou GAAN als ik jou was. Oh de Griek, wat is dat lang geleden zeg...

Verdorie.... waarom breng je mij op het idee om ook Grieks te willen

Affijn...tzaziki is slank toch? En veel gegrild vlees enzo en salades. Joh, tuurlijk kom je niet aan en anders neem je smorgens 30 ml lactulosesiroop, dat kan geen kwaad en het zorgt ervoor dat je eten niet te lang in de darmen blijft zitten. Dan is je eten er al uit voordat je darmen de kans krijgen die slechte vetten op te nemen.

Slecht advies, maar als je het heel af en toe doet, kan het echt geen kwaad.
Sorry, maar ik vind dit echt een gestoorde 'tip'.
Dat soort middelen gebruik je als je verstopt zit, niet om een keertje wat zwaarder tafelen weg te spoelen.

En heel af en toe gebruiken zal vast geen kwaad kunnen nee, maar ik vind het echt heel raar als je op die manier met lijnen en eten om gaat.
pi_46372428
Hebber er trouwens meer mensen last van op het moment dat ze eens een vette hap nemen die ontzettend verkeerd valt? Laten we zeggen dat het eten niet lang in je darmen blijft zitten zonder gebruik te maken van enige hulpmiddelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door cora4034 op 16-02-2007 18:58:08 ]
Dat is eens wat anders...
pi_46374676
Ik heb nu 2 keer ongezond gegeten en beide 2 keren kon ik moeilijk naar de wc de dagen erna Niet dat het er snel uitkwam ofzo [/onsmakelijk]
  zaterdag 17 februari 2007 @ 00:27:35 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46387145
Ik ben weer terug. Heerlijk gegeten. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt , maar dat boeit me niet zo . Gaat er vanzelf wel weer af en een mens moet eens uit eten kunnen, hè . Biefstukje gehad met peper-cognac saus, een half bord frietjes en een heerlijk toetje dat ongetwijfeld de meeste schade zal hebben aangericht: een wafel met daartussen een bol frambozenijs en slagroom .
Niet meer actief op Fok!
pi_46388533
omg toetje.. dat is nog lastig want ik kijk altijd het meest uit naar een toetje en eigenlijk mag dat niet. Maar goed, dat kies ik morgen wel.
Het gaat erom dat je hebt genoten van het eten, dan krijg je geen spijt. Nu weer doorgaan en het komt helemaal goed!
pi_46391481
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 16:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind dit echt een gestoorde 'tip'.
Dat soort middelen gebruik je als je verstopt zit, niet om een keertje wat zwaarder tafelen weg te spoelen.

En heel af en toe gebruiken zal vast geen kwaad kunnen nee, maar ik vind het echt heel raar als je op die manier met lijnen en eten om gaat.
Is ook een slechte tip.

Maar het kan een keertje geen kwaad. Zeker niet als je toch al een moeilijke stoelgang hebt.

Ik heb wel eens van die "reinigingsdagen". Schijnt heel gezond te zijn. Je kunt dan weer beter vitamines opnemen als je darmen schoon en doorgespoeld zijn. Je voelt je daarna ook veel beter.

Je moet daarbij heeeeeeel veel drinken; sapjes en thee enzo.

Ik heb het niet over laxeermiddelen he, niet verwarren daarmee.

Puur een reinigingskuurtje.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 09:20:57 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46391623
De weegschaal liet vandaag 0,6 kg zwaarder dan gisteren zien . Daar gaat mijn weekresultaat (was vorige zondag 100 gram zwaarder dan ik nu ben). Maar ach, ik kan ermee leven . Vandaag maar veel drinken en gezond eten, dan ben ik morgen hopelijk weer wat lichter .

Als ik geen toetje had genomen, had ik er de hele avond aan zitten denken. Nu ook, maar dan meer op een manier van hoe verschrikkelijk lekker het was ipv: kut, ik had ook een toetje gewild .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:22:23 #173
242 Pinball
Electric Monk
pi_46392297
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 08:51 schreef CarDani het volgende:
Ik heb het niet over laxeermiddelen he, niet verwarren daarmee.

Puur een reinigingskuurtje.
Hou jezelf lekker voor de gek.

Als je dat gebruikt zonder medische noodzaak is het niets minder dan een leuk opstapje naar anorexia.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:47:43 #174
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46392722
Eens met Pinball, er zijn andere manieren om je stoelgang soepeler te laten lopen als je dat wil. Pruimen etc. etc.
Maar dit wat jij zegt is niet heel veel van een laxeermiddel verwijderd volgens mij. Ik heb er verder godzijdank geen verstand van, maar zoals ik zei, als ik een keer lekker uit eten wil, dan neem ik die consequenties wel ipv mijn toevlucht te nemen tot dat soort middelen...
pi_46399690
hmm nou ja, bij mij helpt het wel. Je hebt het ook van Roosvicee trouwens, niks mis mee.

Maar affijn...genoeg daarover. Over 2 dagen wegen. Ben benieuwd

Vanavond ga ik een zelfverzonnen Sonjaproof recept uitproberen

Als het echt lekker is zal ik het recept hier plaatsen.
pi_46423615
Recept 4 personen Lekker en slank

800 gram spercieboontjes (evt uit de diepvries)
500 gram krieltjes
400 gram rundvleesreepjes (evt. gemarineerd voor nog kruidigere smaak)
2 bakjes champions
Lente-uitjes

Olijfolie, 2 theelepels gehakte knoflook, 1 theelepel sambal oelek, scheutje ketjap manis

Kook de spercieboontjes voor
Bak de rundvleesreepjes in een beetje olijfolie met de knoflook, sambal en de ketjap
Voeg de champions toe en omscheppen tot ze lekker bruin zijn
Bak de krieltjes en de lente-uitjes mee, goed omscheppen
Voeg als laatste de voorgekookte spercieboontjes toe
Goed omscheppen, even 10 min zachtjes laten pruttelen

smullen maar
pi_46428635
Ohhhhhhhh wat was het lekker! Ben trots op mezelf want heb geen toetje genomen na het hoofdgerecht! Heb wel 3 stokbroodjes met kruidenboter op maar ja, was zooooo lekker
Momenteel begin ik verkouden te worden. Heb mega keelpijn en neem regelmatig een dropje of keelsnoepje want allemachtig, wat is m'n strot droog! Doet gewoon helemaal pijn, zelfs water drinken is pijnlijk! Maar ja, gaat wel weer over ook.
Wat kan ik nog meer in nemen tegen keelpijn wat een beetje verzacht naast thee?
  zondag 18 februari 2007 @ 15:54:59 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46428731
Beetje honing in je thee doen kan ook wel hoor.
pi_46429873
Hou niet van honing..
Hoe gaat het afvallen bij jou eigenlijk brighteyes?
pi_46449587
strepsils is toch niet zo erg?
Die helpen goed tegen keelpijn
  maandag 19 februari 2007 @ 08:17:22 #181
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_46449603
We zijn begonnen aan week 6 met een fruitdag!
Het gaat nog steeds lekker met mij. Gisteravond helaas geen avondeten op....ik had verschrikkelijke hoofdpijn en nam een appel...maar de appel viel niet zo goed, ben hele tijd misselijk geweest. Heb rond het avondeten wel een paar plakken ontbijtkoek op.

Het gewicht blijft trouwens in orde....vanochtend stond die op 7,2 kilo eraf. En jawel...bij 8 kilo eraf Turkse Pizza...dus dat wordt denk ik komend weekend goedgemaakt
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
  maandag 19 februari 2007 @ 09:07:57 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46449997
quote:
Op zondag 18 februari 2007 16:24 schreef Purky het volgende:
Hou niet van honing..
Hoe gaat het afvallen bij jou eigenlijk brighteyes?
Niet... flinke dipweek gehad vorige week.
Nu wel met frisse moed weer verder, maar morgen ga ik voor 5 dagen naar Zuid-Afrika voor mijn werk dus
dan komt er van lijnen ook niet veel. Maar goed, het is daar lekker zomer dus ik hoop op veel fruit.
  dinsdag 20 februari 2007 @ 09:49:08 #183
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46482459
Toch wel! Ik ben 2 ons afgevallen tov vorige week!
pi_46483636
Yay! Alle kleine beetjes helpen Wat lekker dat je op vakantie gaat! Veel plezier hé!

En ik had geen strepsils in huis CarDani dus kon ze niet nemen. Maar 't is nu weer over. Alleen nu ben ik dus verkouden, snot neus enzo Maar ach, gaat ook wel weer over!

@Marjan: nou we gaan duimen dat je van 't weekend je turkse pizza mag hoor Zou leuk zijn voor je! Dus doe je best, dan komt het er wel van

Best moeilijk om weer streng te zijn na een iets minder streng weekend zeg.. pfff...
  dinsdag 20 februari 2007 @ 10:51:42 #185
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46483683
Veel plezier Brighteyes!

@ Purky: ze gaat voor haar werk naar Zuid-Afrika, hoor .

Bij mij gaat het niet zo goed . Zit weer op hetzelfde gewicht als 1,5 week geleden. *grom*. En ik weet ook hoe het komt, dus kan ik dat voortaan laten ('s avonds nog twee crackers met kaas gegeten en weinig groente de laatste paar dagen).
Niet meer actief op Fok!
pi_46484545
Ik heb een nieuwe weegschaal een digitale. Op deze weegschaal weeg ik 3 kilo meer dan op die oude

Dat betekent dus dat ik weer opnieuw begin met een nieuw startgewicht.

Hmm even een vraagje, wie weet dat. Als ik moet werken sta ik om 05:30 uur op en dan neem ik mijn ontbijtje. Ik had aan alleen 2 pruimen tussendoor niet genoeg, dus ik heb nog een roggebroodje met 20+ kaas genomen. Is dat erg?

Ik zit er een beetje tegenaan om het op te geven. Afvallen gaat zoo ontzettend langzaam bij mij
Hoe blijf ik nou gemotiveerd om door te gaan.
pi_46484727
Ik weet niet hoeveel je eigenlijk wil afvallen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als je slechts een paar kilo wilt afvallen dat een stuk langzamer gaat dan als je een fors overgewicht hebt. Dan zal het zeker in het begin een stuk sneller gaan.
pi_46485156
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef cora4034 het volgende:
Ik weet niet hoeveel je eigenlijk wil afvallen, maar ik zou me kunnen voorstellen dat als je slechts een paar kilo wilt afvallen dat een stuk langzamer gaat dan als je een fors overgewicht hebt. Dan zal het zeker in het begin een stuk sneller gaan.
Tja... volgens de boekjes heb ik zoals ze zeggen een gezond gewicht, maaaarrr.... ik heb wel degelijk vetrollen die er af moeten. Ik denk dat dat een kilootje of 8 is

met mijn oude weegschaal was het maar 5 kilo waar ik naar streefde
  dinsdag 20 februari 2007 @ 11:54:35 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46485334
CarDani, dat roggebroodje is echt niet erg hoor! Jee, je mag er zelfs nog wel 2 nemen ook!
Ik ontbijt pas om 9 uur dus jij hebt 3,5 uur langer de dag door te gaan en je hebt eten nodig om te verbranden, gewoon doen dus! Honger is honger en ik denk dat wij lijners allemaal wel weten wat het verschil is tussen echt honger of trek in iets.

Een roggebroodje of een liga of een appel extra kan echt absoluut geen kwaad hoor!
pi_46487602
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
CarDani, dat roggebroodje is echt niet erg hoor! Jee, je mag er zelfs nog wel 2 nemen ook!
Ik ontbijt pas om 9 uur dus jij hebt 3,5 uur langer de dag door te gaan en je hebt eten nodig om te verbranden, gewoon doen dus! Honger is honger en ik denk dat wij lijners allemaal wel weten wat het verschil is tussen echt honger of trek in iets.

Een roggebroodje of een liga of een appel extra kan echt absoluut geen kwaad hoor!
Ow gelukkig bedankt voor je oppepper.

Zoooo nu eens even lekker een grote pot rooibosthee zetten. (Rooibos is afgekoeld ook heerlijk om te drinken trouwens)
  dinsdag 20 februari 2007 @ 13:36:43 #191
242 Pinball
Electric Monk
pi_46488072
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 11:48 schreef CarDani het volgende:

Tja... volgens de boekjes heb ik zoals ze zeggen een gezond gewicht, maaaarrr.... ik heb wel degelijk vetrollen die er af moeten. Ik denk dat dat een kilootje of 8 is

met mijn oude weegschaal was het maar 5 kilo waar ik naar streefde
Mijn hemel, mens.

Wat zanik je nou?

Je hebt een gezond gewicht. Prima dus.
Je wilt afvallen om esthetische redenen, ook prima.

Dan maakt die weegschaal toch geen ruk uit!

Zolang je een gezond gewicht hebt kjik je toch lekker in de spiegel hoe het er mee gaat? Of kijk je of die ene broek (weer) lekker past? Dan laat je je toch niet gek maken door een nieuwe weegschaal!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46488654
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 13:36 schreef Pinball het volgende:

[..]

Mijn hemel, mens.

Wat zanik je nou?

Je hebt een gezond gewicht. Prima dus.
Je wilt afvallen om esthetische redenen, ook prima.

Dan maakt die weegschaal toch geen ruk uit!

Zolang je een gezond gewicht hebt kjik je toch lekker in de spiegel hoe het er mee gaat? Of kijk je of die ene broek (weer) lekker past? Dan laat je je toch niet gek maken door een nieuwe weegschaal!
Hihi, je hebt gelijk.

IK ben de baas, niet de weegschaal
  woensdag 21 februari 2007 @ 07:42:44 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516675
Nou, ik ben dus echt depressief nu, hoor, want ik kom alleen maar aan de laatste dagen, terwijl niks geks heb gedaan. Ja, uit eten vrijdag, maar de dagen daarna liet de weegschaal niets bijzonders zien. Maar nu ben ik sinds zondag 1,2 kg aangekomen, terwijl ik niks anders heb gedaan dan ik voorheen ook deed.
Snap er niks van . Zit weer op hetzelfde niveau als 2 weken geleden...
Niet meer actief op Fok!
pi_46516780
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 07:42 schreef Viking84 het volgende:
Nou, ik ben dus echt depressief nu, hoor, want ik kom alleen maar aan de laatste dagen, terwijl niks geks heb gedaan. Ja, uit eten vrijdag, maar de dagen daarna liet de weegschaal niets bijzonders zien. Maar nu ben ik sinds zondag 1,2 kg aangekomen, terwijl ik niks anders heb gedaan dan ik voorheen ook deed.
Snap er niks van . Zit weer op hetzelfde niveau als 2 weken geleden...
Erg is dat he Heel herkenbaar.

Misschien zit jij nu ook op het drempeltje waar je even overheen moet.
  woensdag 21 februari 2007 @ 08:05:12 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_46516797
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 08:01 schreef CarDani het volgende:

[..]

Erg is dat he Heel herkenbaar.

Misschien zit jij nu ook op het drempeltje waar je even overheen moet.
Ja, ik denk het. Voorheen ook wel fluctuaties gehad van max 2 ons, maar dit is toch wel erg veel. En ik voel me opgezet, dus volgens mij houd ik enorm veel vocht vast op dit moment. Hopelijk kan ik dit weekend beter nieuws posten .
Niet meer actief op Fok!
pi_46519072
Gisteren me te buiten gegaan bij een etentje.
Was erg lekker maar ik heb toch beduidend meer gegeten dan ik me had voorgenomen. Die dame blanche op het einde was natuurlijk ook niet zo een goed idee.
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:22:11 #197
167723 sanni
Acima de seu
pi_46520274
ff tussen al dit SB geweld door Ik heb haar hele handel door gelezen en eigenlijk vind
ik er niets byzonders aan. Ik denk eerder dat SB erg gehyped wordt in de media bij
gebrek aan beter. Maar goed, my 2 cents.
  woensdag 21 februari 2007 @ 11:55:14 #198
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_46521216
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 16:39 schreef Baka_neko het volgende:
[respectmodus] HOE HOUDEN JULLIE HET IN GODSNAAM VOL?! [/respectmodus]

Ik Sonja mee met mn huisgenoot, uit steunbetuiging (en ik wil van mn kestkilo's af ). En lag gister en vandaag bijna gestrekt op het perron om vier uur.

Niet om het een of ander, maar hoort dat nou de eerste weken? Dat extreme " HONGERRRRRRRR helpikhebvoedingsstoffennodiggevoel"?

Die vraag mag ik hier toch wel stellen? Of is dit meer het Sonja-voor-gevorderden-topic
Dat heb ik dus ook. Ik vind dat je, als je alles volgens het boekje doet, echt veel te weinig mag eten. (Maar misschien komt dat ook omdat je vantevoren weet wat je die dag allemaal niet mag.. ) ... Soms eet ik op een dag nog veel minder, maar omdat het dan niet 'gepland' is dat ik dit en dat niet mag, lukt het wel..
Ik hou gewoon niet van restricties ...

Anyway, voor mij werkt dit niet echt. Moet dan ook niet zo heel veel afvallen (1.78m en nu 65 kilo ....) Tis alleen wel zo dat ik terug wil naar een ochtendgewicht van 62/63... want dat had ik hiervoor dus jaren, wat dus prima beviel en bij mijn figuur past. Die laatste paar kilootjes zijn er volgens mij aangekomen door de pil, en ik krijg ze er maar niet af Verdomme 2/ 3 kilo! Hoe moeilijk kan het zijn..

Iemand tips? 'T frustreert me vooral dat het echt om zo weinig gaat, en het gewoon niet lukt.. Er zijn mensen die 10 kg afvallen, bij mij kunnen er geen 2 af Probeer nu wel mijn eetpatroon te veranderen (ontbijten ) en na het avondeten niet meer eten. Das dus denk ik mijn grootste probleem... ik kan een hele dag zonder eten, pas na acht uur in de avond krijg ik trek in allerlei lekkers.. (chocolade )

Dat is dus mijn probleem.. je ziet er verder ook weinig van, maar ik wil gewoon terug naar de kg van vóór de pil zegmaar. Al zit het alleen maar in mn hoofd..
Hoorde trouwens laatst wel dat die "pilkilootjes" er gewoon lastig af te krijgen zijn.. Is dat een broodje aap verhaal of niet? Lijkt me 't zelfde als any andere kilo's toch??

PS: en ga nou niet zaniken dat ik een gezond gewicht heb etc. dat weet ik ook wel en daar ben ik super blij mee! Ben niet obsessed en ook geen tienermeisje

Dat is nou het meest irritante.. Op feestjes is het mag ik bijna niet iets lekkers weigeren "aaah wat een onzin jij bent toch niet diiihiiihiiik... EET OP".. Dat soort reacties ben ik een beetje zat. Dus die hoef ik niet. Laat me nou, ik wil gewoon terug naar het gewicht wat ik jaren gewogen heb, niet omdat ik anorectisch ben maar just plain perfectonistisc. Klaar.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_46523266
Er zijn mensen die 10 kilo afvallen maar er zijn ook zat mensen bij wie het niet lukt om maar 3 kilo af te vallen. Soms lijkt het of een klein beetje afvallen lastiger is dan een heleboel. De laatste loodjes zijn het zwaarst, mensen die bijna op hun streefgewicht zitten krijgen die laatste paar kilo's er gewoon niet af.
Jij bent al goed op weg door je eetpatroon aan te passen en te ontbijten, zorg dat je gevarieerd eet en genoeg beweegt en dan zal het je heus wel lukken. Afvallen is nooit leuk maar het is niet onmogelijk.
pi_46523689
Nou ehhhhhhh.........

Schiet mij maar lek

Op de oude weegschaal woog ik gisterochtend 60,5

Gisterenmiddag op de nieuwe weegschaal 62,8 kilo

Vanmorgen 63,2

En nu net vanmiddag 65,2 ?????????????????????????????????

Hoe kan dat in godsnaam. Ben volop in beweging en ik hou me keurig aan het dieet.

Dit kan toch nooit. Ben ik niet normaal of is de weegschaal niet normaal. 5 kilo verschil in een dag............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')