abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:11:41 #201
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46293837
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Jawel, er komt een nieuwe xbox 360 met HDMI-uitgang en grotere hd.
http://tweakers.net/nieuw(...)-360-verschenen.html

en wat recenter:

http://www.gamespot.nl/nieuws.cfm?id=64165
Dat is een gerucht, en nog lang niet zeker
The line is a dot to you!
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:16:00 #202
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_46293981
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef WuTanG het volgende:
Halo 3, GTA IV <--- ok die komt ook naar de PS3, Crackdown, en al die spellen die uit zijn zoals GoW, Saints Row.
Saints Row komt ook op de PS3.. En GoW is de aanschaf van een 360 ook niet echt waard, vind ik. Maar als je van schooters houd dan zit je waarschijnlijk bij de 360 beter dan bij de PS3.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_46294072
Ik speel spellen zoals GTA vaak op de consoles, maar af en toe zou ik tog wel een shootertje willen spelen
pi_46294637
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef kepler het volgende:

[..]

Dat is een gerucht, en nog lang niet zeker
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.

Maar niet dat ik me er verder druk over maak ofzo. Ik blijf bij mn ps3.
Progressive dude
Nu met VERNIEUWDE FOBO
"Better than a thousand hollow words, is one word that brings peace" - Buddha
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:39:33 #205
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_46294694
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef WuTanG het volgende:
Ik speel spellen zoals GTA vaak op de consoles, maar af en toe zou ik tog wel een shootertje willen spelen
Ik denk dat je die GTA-achtige spellen ook genoeg op de PS3 zult vinden. Maar het is natuurlijk erg smaak afhankelijk. Ik vind het spellen aanbod op de 360, voor mijn smaak, nog steeds erg mager. En het spellen aanbod op de PS3 is de eerste maanden ook nog niet bijzonder maar daar heb ik al meer spellen op gezien(die gaan uitkomen) die ik wil hebben dan op de 360.
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_46294920
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:

[..]

Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.

de video-uitgang van de 360 is voor zover ik weet analoog. een HDMI-uitgang zou dus alleen als verloopstekkertje dienst doen, en niets toevoegen aan de beeldkwaliteit.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 14 februari 2007 @ 13:58:33 #207
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_46295252
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef P-Style het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid...

HDMI > DVI gaat alleen werken als de betreffende monitor HDCP via DVI ondersteunt. En een eenvoudige DVI > VGA converter bestaat niet. De bekende DVI > VGA adaptertjes maken gebruik van de analoge pinnetjes van de DVI-I aansluiting. Een DVI-I aansluiting geeft dus naast het digitale DVI-signaal ook een analoog VGA signaal mee. HDMI heeft geen pinnetjes die een analoog signaal doorvoeren, dus HDMI-VGA zal niet lukken.

weet ik dat ook weer , wist alleen van zon verloop dingetje af en dat er een kabel is ^^, maar dat kan dus niet helemaal

ik heb trouwens Untold legends gewoon thuis liggen, lijkt me opzich wel een aardige game, vooral die fantasy setting en hack & slash vind ik wel vet =], ik zie er wel naar uit om je preview hiervan te lezen

motorstorm is dus duidelijk een spel voor in me lijstje =], 23 maart wil maar niet opschieten
PSN: diTani
  woensdag 14 februari 2007 @ 14:37:24 #208
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46296419
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:

[..]

even klikken

http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=9292
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46296770
Tog maar ff w8e en kijke en dan pas verglijke
  woensdag 14 februari 2007 @ 15:23:51 #210
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46297927
bron www.gamersnet.nl

Hij komt, hij komt, die goede PS3… en als je niet uitkijkt heb jij er straks geen op launch day. GamersNet zou GamersNet niet zijn als wij je niet zouden vertellen hoe je die ontroostbare teleurstelling tegen moet gaan.

Daar sta je dan, op PS3 launch day. Het is ondertussen als half elf ’s avonds en echt alle winkels zijn gesloten. De hele dag heb je gerend, gereden, ja zelfs gevlogen om nog één PS3 te vinden. Je schoenzolen zijn versleten, je ego is aan stukken. Jij hebt geen PS3, je grootste vijand (Teun bijvoorbeeld) wel. Alle kleur, vooral blauw die de Blu-ray je had moeten geven, is uit je leven vervlogen. Zachtjes biggelt een enkele traan over je wang naar beneden. De teleurstelling verscheurt je en je haar zit ook nog slecht. Kortom: het zou beter kunnen. Naar huis gaan durf je niet, want er is er onherroepelijk eentje die gaat zeggen: “Ik zei het toch!”. En geef die persoon eens ongelijk! Je had er wat aan kunnen doen! En wel het volgende:

1. Pre-order
De meest simpele oplossing: pre-orderen. Dan ligt er gewoon eentje voor je klaar op launch day. Heerlijk gevoel ook: jij loopt langs die rij met sukkels die geen pre-order geplaatst hebben, gaat rechtstreeks naar de balie, laat je pre-orderbewijs zien, neemt je PS3 in ontvangst, betaalt het restbedrag en loopt fluitend naar buiten. Uiteraard kun je je niet inhouden en lach je stiekem of juist expliciet de rij met no-pro’s (de term die wij pre-ordermensen aan die stakkers in de rij geven) uit.

Natuurlijk zitten er bij zoiets simpels wel een paar addertjes onder het gras. Zo moet je allereerst niet vergeten om te pre-orderen. Alles moet daarvoor wijken: de hond uitlaten, tandartsbezoek, school, de geboorte van je eerste kind…alles! Vergeet niet dat je vaak al een deel vooruit moet betalen, dus lever al die lege flessen met statiegeld in, keer die spaarvarkens van je kinderen om of ga een keer te voet in plaats van met het vliegtuig.

Er zijn nog wel een paar don’ts bij pre-orderen:

Kom niet te laat. Als je pas drie minuten na opening van de deuren van jouw winkel op launchday je pre-order komt afhalen, dan ben je een waardeloze fan én is hij sowieso al weg.

Vertel NIEMAND in de rij voordat de deur open gaat dat jij wel een pre-order hebt. Zo raak je hem niet kwijt en breng je het er ook levend vanaf.

Zachtjes uitlachen van de al genoemde no-pro’s gaat nog, maar ga niet te ver! In het beste geval slaan ze je namelijk compleet in elkaar, in het ergste geval slaan ze je compleet in elkaar én nemen ze je PS3 mee.

2. In de rij
Al sinds de eerste beoefenaarster van ‘het oudste beroep ter wereld’ een nieuw trucje in haar werkplaats aankondigde, staan er voor openingstijd al mannen in de rij voor hetgeen aangeboden wordt. Daar is niets mis mee, tenzij het voor kaartjes van een concert van Teun’s Sing-A-Long is. Dat is gewoon not done. In de rij staan om een PS3 te bemachtigen is uiteraard wel goed, al ga je dan wel compleet voorbij aan het pre-orderverhaal hierboven. No-pro die je er bent…

Maar goed, het is niet anders. Je staat dus in de rij en uiteraard ben je niet nummer één in de rij, dat is die gast die een baard van zes weken heeft staan. Hij kan zich namelijk op straat niet zomaar scheren en zo lang staat hij er dus al. Bijkomend voordeel voor hem: nummer 2 staat op drie meter afstand van hem, de stank is inmiddels al ondragelijk. Nu denk je misschien: “Verdorie, dat had ik kunnen zijn…”, maar bedenk je dan wel dat hij zich niet alleen zes weken lang niet heeft kunnen scheren, maar dat hij ook niet de rij kon verlaten om zijn behoeften te doen. Wat dat betreft heeft nummer twee nog behoorlijk veel lef om op slechts drie meter afstand te gaan staan.

Het is nu dus zaak om de rij korter of zelfs helemaal weg te krijgen. Hierbij dus een paar tips:

Tip 1: Kleed jezelf in ongeveer dezelfde kleuren als de kleding van het personeel dat in de winkel staat waar jij nu je PS3 wilt scoren en trek daarover een lange jas aan. Vlak voordat de deuren open gaan, trek je voorzichtig die jas uit, loop je uit de rij (daar is veel wilskracht voor nodig, vergis je er niet in!) en roep:

“Beste mensen. Helaas, we zijn dankzij de pre-orders al door de units heen. Wij kunnen u helaas niet voorzien van een PS3 vandaag. Bedankt voor uw komst en een behouden vaart terug.”

In 6.48 van de tien gevallen zal minstens 74% van de rij in paniek naar een andere winkel trekken. Nadeel van deze tactiek is de vaak agressieve houding die het andere rijvolk zal aannemen: het begint met ‘pokkezaak, ze hebben nooit wat’ en het eindigt door de winkelruit. Of beter: jij eindigt door de winkelruit. Met een beetje geluk land je dan wel naast de PS3’s, maar zekerheid kunnen wij hierover helaas niet geven.

Tip 2: Looney Tunes-style. Teken voordat je in de rij gaat staan een hoofdingang op de blinde muur om de hoek en roep zodra je in de rij staat ineens: “Hee, dit is de ingang niet! Die is verderop! Straks lopen we onze PS3 mis!”. Aangezien veel mensen al meerdere dagen staan te wachten en kou en vermoeidheid hun zintuigen hebben aangetast, zal een deel van hen de hoek omtrekken en voor jouw meesterwerk gaan staan. Roep voor de lol ook een keer: "Hee, hij gaat open!" en zie hoe ze tegen de muur op rennen. Klassiek. Nadeel van deze tactiek: tijdens het tekenen van de nieuwe ingang kun je opgepakt worden voor het aanbrengen van graffiti. Een trip naar het politiebureau brengt je dan verder weg van je PS3.

Tip 3: Deel ‘uit vreugde voor de PS3’ enorme milkshakes uit aan iedereen. Drink zelf niet. Wacht tot ze allemaal naar de WC moeten en sla toe. Een variant hierop is hotdogs en/of ijsjes met laxeermiddel. Met deze laatste variant kun je de investering van het eten ook terugverdienen: laat een verplaatsbare WC neerzetten - je weet wel, die je op de bouwplaats ook wel ziet – en vraag tien euro per bezoek.

We hadden nog wat overige tips, zoals een combinatie van een kussensloop, een baksteen en wat geduld, maar wegens ingrijpen van onze juridische subdivisie sluiten we nu maar af met een: succes!

Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_46298668
zo zeg.

nog nooit zo'n lang grappig bedoeld stuk gelezen, en niet gelachen.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:14:50 #212
34586 kepler
No bounce, no play
pi_46299663
quote:
ja leuk, maar dat is gewoon een debug 360

er zal vast ooit wel HDMI komen voor de 360, maar voorlopig is het niet meer dan een gerucht dat dit komt in de vorm van een nieuwe console.
The line is a dot to you!
pi_46300146
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 15:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  woensdag 14 februari 2007 @ 16:38:05 #214
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_46300418
dat is ook exact wat ik van plan ben
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:15:25 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_46301138
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.
Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 14 februari 2007 @ 17:43:07 #216
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46301590
Microsoft heeft gezegd indrdaad gezegd dat de de x360 niet fake is. Ze hadden hem gebruikt om dingen te testen en meer niet. Ze zouden die niet uitbrengen.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_46302745
Ik hoop het stiekem dat ze die tog wel gaan uitbrengen
pi_46304114
De PS3 eindelijk eens op 1 met een spel in Japan
quote:
1 (PS3) Virtua Fighter 5
2 (WII) Wii Sports
3 (NDS) Pokemom Diamond&Pearl
4 (WII) Wi Play
5 (PS2) Grand Theft Auto: San Andreas
6 (NDS) More Brain Age
7 (NDS) New Super Mario Bros.
8 (NDS) Luminous Arc
9 (NDS) Harvest Moon: The Island I Grew Up On
10 (PS2) J-League Pro Soccer 5
Bron
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 14 februari 2007 @ 19:25:20 #219
108228 RedemptioN
genieten & genieten
pi_46304402
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 eindelijk eens op 1 met een spel in Japan
[..]

Bron
dan zijn er dus aardig wat van verkocht joepie =]
PSN: diTani
pi_46305357
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef BMH het volgende:

[..]

Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.
Bij de launch van de Wii waren er geen 50.000 exemplaren voor handen, met de PS3 wel. Dus ik voorzie geen problemen. Iedereen die direct een PS3 wil kopen, zal er direct een aan kunnen schaffen en dan zijn we direct ook af van Marktplaats-perikelen waar PS3's worden aangeboden voor 2x de winkelprijs.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_46305967
En hebben jullie ook enig idee hoeveel controllers je krijgt bij zo'n pakket? (PS3)
pi_46307540
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef WuTanG het volgende:
En hebben jullie ook enig idee hoeveel controllers je krijgt bij zo'n pakket? (PS3)
1
pi_46335691
jammer, had eerder gehoopt op 2
  donderdag 15 februari 2007 @ 16:58:17 #224
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_46336723
Dat gebeurd heel zelden, alleen pakketten met een game ofzo of een special edition, starters edition, jeweetz
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  donderdag 15 februari 2007 @ 18:03:35 #225
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_46338838
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys

Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')