Ja ik was wel benieuwd welke spellen er zoal te spelen waren en of ze in dit stadium indruk wisten te maken. Maar het geeft niet, er zullen ongetwijfeld wel interessante verhalen op andere fora staanquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
valt weinig over te vertellen. Meest boeiende was de launchaantallen en de retailersaanbiedingen. Verder was het voornamelijk dingen die wij als hardcore gamers allang weten.
Motorstormquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja ik was wel benieuwd welke spellen er zoal te spelen waren en of ze in dit stadium indruk wisten te maken. Maar het geeft niet, er zullen ongetwijfeld wel interessante verhalen op andere fora staan
quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm
Morgen Untold Legends Dark Kingdom.
Verder waren Virtua Tennis, F1 CE en RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE racer 7 er. En ja, ze maakten behoorlijk indrukVirtua Tennis 3 ziet er enorm goed uit. En van wat ik van degenen hoorden die hem gespeeld hebben, speelt hij ook nog eens erg lekker, zowel op de stick, als met de motion-sensor controls.
owh en tegen de tijd dat wij klaar waren met het bier opzuipen, waren de goodybags op
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vierquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Motorstorm
Morgen Untold Legends Dark Kingdom.
Verder waren Virtua Tennis, F1 CE en RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDGE racer 7 er. En ja, ze maakten behoorlijk indrukVirtua Tennis 3 ziet er enorm goed uit. En van wat ik van degenen hoorden die hem gespeeld hebben, speelt hij ook nog eens erg lekker, zowel op de stick, als met de motion-sensor controls.
owh en tegen de tijd dat wij klaar waren met het bier opzuipen, waren de goodybags op
Edgequote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vier
van wat ik gezien heb kon ik de kritieken van Edge niet terugvinden in de game. Het ziet er goed uit, reageert zoals het hoort, ik snap niet hoe het een 4 scoort.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:38 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je F1 ook gespeeld? Hoe was dat? In Edge kreeg het spel een vier
En wat is hier zo verassend aan dan?quote:
owh jawel hoor. stay tuned to find out why...quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Voor Untold Legends: Dark Kingdom zou ik overigens niet de moeite nemen om een preview te maken
Okej, Sony heeft er dus nog werk van gemaaktquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
owh jawel hoor. stay tuned to find out why...
Jij zeikt gewoon iedereen af waar je het niet mee eens bent. En iedereen die een andere mening dan jouwe heeft is stom in jouw ogen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 11:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is hier zo verassend aan dan?![]()
Het is immers de meest krittische gamesblad die je maar kunt bedenken. Overigens heb ik de conclusie van hun even gelezen en als ik de leden van NeoGaf mag geloven is het dikke onzin.
ik schrijf het spel ook niet af op 1 review, maar een vier wil opzich wel wat zeggen. Ik ben ook zeker wel benieuwd naar andere reviewsquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:47 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is hier zo verassend aan dan?![]()
Het is immers de meest krittische gamesblad die je maar kunt bedenken. Overigens heb ik de conclusie van hun even gelezen en als ik de leden van NeoGaf mag geloven is het dikke onzin. Gewoon lekker afwachten op de reviews van IGN of Gamespy dus
Jawel, er komt een nieuwe xbox 360 met HDMI-uitgang en grotere hd.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:31 schreef Deacon_Tigra het volgende:
wat nieuwe? er komt niks nieuws hoor van de 360![]()
alleen grotere schijf![]()
ps3 nemen![]()
daar kan je ook een grotere schijf in mikken![]()
Juist!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ok dat wist ik niet.
maar dan nog...... neem een PS3![]()
![]()
techspecs schmeckspecs.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:46 schreef WuTanG het volgende:
Dus tog voor een PS3 gaan?
En dan vraag ik me ook nog wel af hoe de online gameplay gaat worde.
want? De games vind ik een jaar na dato nog niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:53 schreef WuTanG het volgende:
Ik denk dat ik tog gewoon ga w8en tot dat Microsoft met hun nieuwe xbox op de markt komen.
En dan kan ik het verglijken met de PS3 en dan nog mijn keuze maken.
Maar ik moet eerlijk zijn, ik vind dat de X360 heel wat aantrekkelijker is dan de PS3, ben geen X fanboy of zo.
Ok dat is wel mooi en netjes maar ik koop de console om er op te gamenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:03 schreef satecl het volgende:
En vergeet niet dat er in de PS3 een blue-ray player zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |