Al die spellen zijn ook voor ¤60 te vinden, is het nog maar 810 euroquote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Playstation 3 - 60 GB Model ¤600
Virtua Tennis 3 ¤65
Formula One Championship Edition ¤65
Resistance: Fall of Men ¤65
PS3 Component Cable ¤30 +
--------------------------------------
Totaal: 825 euro.
Scheeltje wel even 15 euroquote:Op maandag 12 februari 2007 18:34 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Al die spellen zijn ook voor ¤60 te vinden, is het nog maar 810 euro
maar... niet alle games zijn online te gamen in het land waar je het gekocht heb volgens mij. Zo heb ik gehoord dat Resistance dit doet, maar ook MotorStormquote:Op maandag 12 februari 2007 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Scheeltje wel even 15 euroNee maar als je slim bent importeer je toch de spellen? De PS3 is immers regiovrij sjonnies
Same here!quote:Op maandag 12 februari 2007 19:26 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik had mijn resistance voor iets van ¤ 45
controller heb ik ook al
dus hoef alleen de console......en motorstorm![]()
voor de rest kan ik dan eindelijk beginnen aan Okami en GoW 2![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 18:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Playstation 3 - 60 GB Model ¤600
Virtua Tennis 3 ¤65
Formula One Championship Edition ¤65
Resistance: Fall of Men ¤65
PS3 Component Cable ¤30 + << Gewoon Third Party, heb je em voor 15 euro ofzo.
--------------------------------------
Totaal: 810 euro.
Bedoel je daarmee de graphics van de exclusives of bedoel je met kracht de populariteit / goedheid?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Xbox 360 en PS3 zullen nauwelijks van elkaar onderdoen. Multi-platformgames zullen op grafisch vlak indentiek aan elkaar zijn, de exclusives zullen moeten bewijzen of we daadwerkelijk van een krachtsverschil kunnen praten. Maar voorlopig blijf ik van mening dat het verschil niet zichtbaar zal zijnWellicht dat het over twee jaar merkbaar zal zijn.
JIj vraagt mij of er op dit moment ook sprake is van een krachtsverschil en de games dit ook laten zien. Mijn antwoord hierop heb ik dus gegeven. Exclusives moeten bewijzen of er ook echt sprake is van een verschil op grafisch gebied tussen beide consoles, niet de multi-platformgamesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 11:01 schreef renz0r het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee de graphics van de exclusives of bedoel je met kracht de populariteit / goedheid?
moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Campina het volgende:
Maar iedereen hier die van plan is een PS3 te kopen heeft dus ook al een HDTV die waarschijnlijk 3-4 keer zo duur is als het apperaat zelf?
dat weet je nog niet, want je hebt hem nog nietquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:19 schreef Opie het volgende:
Ik heb lang op m'n lip gebeten om het geld in de pocket te houden en dus geen 360 te kopen. Maar het wachten is het waard geweest.
yayquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars ook naar de Xbox 360 en PS3
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
![]()
![]()
1) heeft de PS3 wel genoeg ram heeft om megatextures te kunnen laden?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:51 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars ook naar de Xbox 360 en PS3
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!
![]()
![]()
Tsja, de games worden gemaakt voor HD resoluties dus het lijkt me zo lame om een PS3/360 te halen en m dan aan te sluiten op een 6 jaar oude TV.quote:
blijkbaar wel, duh.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:55 schreef BMH het volgende:
[..]
1) heeft de PS3 wel genoeg ram heeft om megatextures te kunnen laden?
ik heb Gears of War op een ouderwetse PAL TV van 5 jaar oud zitten spelen. Zag er nog prima uit. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Campina het volgende:
[..]
Tsja, de games worden gemaakt voor HD resoluties dus het lijkt me zo lame om een PS3/360 te halen en m dan aan te sluiten op een 6 jaar oude TV.
Het schermpje wat bij het WK-kampioenschappen voor gamen is gebruikt, http://www.hardware.info/images/news/931clarge_550.jpg wordt door veel xbox360 bezitters gebruikt om mee te gamen. Ding is zo'n 300 euro en heeft een 1280 x 1024 resolutie. Oftewel een schermpje voor 300 euro waarmee je HD kunt gamen. Met een beetje mazzel komt er ook een VGA kabel voor de PS3, moeten die bezitters ervan niet persé een HD-tv te kopen om optimaal te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:22 schreef Campina het volgende:
Maar iedereen hier die van plan is een PS3 te kopen heeft dus ook al een HDTV die waarschijnlijk 3-4 keer zo duur is als het apperaat zelf?
een serienummer zou wel handig zijn in dezequote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het schermpje wat bij het WK-kampioenschappen voor gamen is gebruikt, http://www.hardware.info/images/news/931clarge_550.jpg wordt door veel xbox360 bezitters gebruikt om mee te gamen. Ding is zo'n 300 euro en heeft een 1280 x 1024 resolutie. Oftewel een schermpje voor 300 euro waarmee je HD kunt gamen. Met een beetje mazzel komt er ook een VGA kabel voor de PS3, moeten die bezitters ervan niet persé een HD-tv te kopen om optimaal te kunnen spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |