WipEout schijnt dit jaar nog op de PS3 te komenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:59 schreef bigore het volgende:
Wel cool dat ze Oblivion op de PS3 goed voor elkaar krijgen nu, wat me wel opviel was dat de xbox360 versie nogal "minder" was dan mijn pc versie met alles voluit, en de framerate was ook nog eens veel beter op de pc.
Ik zie nog geen reden voor mij om een PS3 te kopen, maar als er ooit Wipe-out of iets in die richting uitkomt dan ga ik nadenken
Dat is zeker waar, maar ook wel leuk dat ze de moeite voor nemen om hem te tweaken. Je hebt genoeg developers die hem gewoon porten zonder er wat aan te doen, met troep als resultaat.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:05 schreef kepler het volgende:
[..]
WipEout schijnt dit jaar nog op de PS3 te komen
en niet zo gek dat Oblivion beter loopt op de PS3, want ze hebben een jaar de tijd gehad om te tweaken
zeker waar, maar iedereen doet alsof het aan de PS3 zelf ligtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:08 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ook wel leuk dat ze de moeite voor nemen om hem te tweaken. Je hebt genoeg developers die hem gewoon porten zonder er wat aan te doen, met troep als resultaat.
Net als bij de EA titels die er op de Xbox360 beter uit zien... ik noem FightNight3, dat lag natuurlijk ook alleen maar aan de PS3...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:11 schreef kepler het volgende:
[..]
zeker waar, maar iedereen doet alsof het aan de PS3 zelf ligt
Nee, is idd netjes van de ontwikkelaar
Dat ligt zeker aan de PS3 want als er iemand veel werk van zijn poorts maakt is het EA welquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Net als bij de EA titels die er op de Xbox360 beter uit zien... ik noem FightNight3, dat lag natuurlijk ook alleen maar aan de PS3...
whehehe, die kerel is arm nu.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:28 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Deze is beter:
[afbeelding]
Goed nieuws voor de PS3 bezittersquote:"God of War II will not only be playable on the PlayStation 3, of course, but that it will run at a true HD resolution of 720p" - IGN
ik wil em ik wil emquote:Op maandag 12 februari 2007 12:16 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Goed nieuws voor de PS3 bezitters
beide beide beidequote:Op maandag 12 februari 2007 12:45 schreef SToRM81 het volgende:
Bedoel je GoW2 of de PS3? (zal beide wel zijn zeker)
De Xbox 360 en PS3 zullen nauwelijks van elkaar onderdoen. Multi-platformgames zullen op grafisch vlak indentiek aan elkaar zijn, de exclusives zullen moeten bewijzen of we daadwerkelijk van een krachtsverschil kunnen praten. Maar voorlopig blijf ik van mening dat het verschil niet zichtbaar zal zijnquote:Op maandag 12 februari 2007 16:06 schreef renz0r het volgende:
Zal het graphics verschil tussen den ps3 en 360 erg groot zijn?
Aaargh, eerst had ik die film dus zo goed als zeker gehad. Maar nu ik noodgedwongen 6de sta bij een andere winkel is het maar afwachten of ik bij de eerste 500.000 ga zittenquote:
Dat VT 3 niet online gaat voor de PS3 is een pijnlijk gemis, ik zal dan noodgedwongen voor de Xbox 360 versie moeten gaan. En wat betreft de games die je wel online kunt spelen is er voor ieder wat soeps: Resistance, Ridge Racer 7 of Rainbow Six Vegas bijvoorbeeldquote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef The_Verve het volgende:
Virtua Tennis 3 gaat niet online. Is dit een uitzondering of zal het (in het begin) bij meer games het geval zijn?
is soort van een uitzondering. Veel 3rd party devs lopen te mekkeren over gebrekkige ondersteuning van Sony over het PSN, terwijl Epic, Insomniac en SEGA weer erg te spreken zijn over de ondersteuning op dat vlak.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:55 schreef The_Verve het volgende:
Virtua Tennis 3 gaat niet online. Is dit een uitzondering of zal het (in het begin) bij meer games het geval zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |