quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:39 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Jawel, er komt een nieuwe xbox 360 met HDMI-uitgang en grotere hd.
http://tweakers.net/nieuw(...)-360-verschenen.html
en wat recenter:
http://www.gamespot.nl/nieuws.cfm?id=64165
Saints Row komt ook op de PS3.. En GoW is de aanschaf van een 360 ook niet echt waard, vind ik. Maar als je van schooters houd dan zit je waarschijnlijk bij de 360 beter dan bij de PS3.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:05 schreef WuTanG het volgende:
Halo 3, GTA IV <--- ok die komt ook naar de PS3, Crackdown, en al die spellen die uit zijn zoals GoW, Saints Row.
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:11 schreef kepler het volgende:
[..]Dat is een gerucht, en nog lang niet zeker
Ik denk dat je die GTA-achtige spellen ook genoeg op de PS3 zult vinden. Maar het is natuurlijk erg smaak afhankelijk. Ik vind het spellen aanbod op de 360, voor mijn smaak, nog steeds erg mager. En het spellen aanbod op de PS3 is de eerste maanden ook nog niet bijzonder maar daar heb ik al meer spellen op gezien(die gaan uitkomen) die ik wil hebben dan op de 360.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:18 schreef WuTanG het volgende:
Ik speel spellen zoals GTA vaak op de consoles, maar af en toe zou ik tog wel een shootertje willen spelen
de video-uitgang van de 360 is voor zover ik weet analoog. een HDMI-uitgang zou dus alleen als verloopstekkertje dienst doen, en niets toevoegen aan de beeldkwaliteit.quote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar niet dat ik me er verder druk over maak ofzo.Ik blijf bij mn ps3.
weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid...
HDMI > DVI gaat alleen werken als de betreffende monitor HDCP via DVI ondersteunt. En een eenvoudige DVI > VGA converter bestaat niet. De bekende DVI > VGA adaptertjes maken gebruik van de analoge pinnetjes van de DVI-I aansluiting. Een DVI-I aansluiting geeft dus naast het digitale DVI-signaal ook een analoog VGA signaal mee. HDMI heeft geen pinnetjes die een analoog signaal doorvoeren, dus HDMI-VGA zal niet lukken.
even klikkenquote:Op woensdag 14 februari 2007 13:37 schreef Trance_X het volgende:
[..]
Dat kan maar het is wel opmerkelijk dat na ruim 6 maanden dat 'gerucht' nog steeds circuleert.
Maar als het waar blijkt doet Microsoft er verstandig aan om die hdmi-poort als addon te verkopen, als dat uberhaupt mogelijk is.
Maar niet dat ik me er verder druk over maak ofzo.Ik blijf bij mn ps3.
ja leuk, maar dat is gewoon een debug 360quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
even klikken![]()
http://www.evilgamerz.com/index.php?action=fullnews&showcomments=1&id=9292
Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.quote:
Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:29 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je kan ook lekker uitslapen en naar de winkel lopen en een doosje pakken.![]()
Bronquote:1 (PS3) Virtua Fighter 5
2 (WII) Wii Sports
3 (NDS) Pokemom Diamond&Pearl
4 (WII) Wi Play
5 (PS2) Grand Theft Auto: San Andreas
6 (NDS) More Brain Age
7 (NDS) New Super Mario Bros.
8 (NDS) Luminous Arc
9 (NDS) Harvest Moon: The Island I Grew Up On
10 (PS2) J-League Pro Soccer 5
dan zijn er dus aardig wat van verkochtquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:17 schreef SToRM81 het volgende:
De PS3 eindelijk eens op 1 met een spel in Japan![]()
[..]
Bron
Bij de launch van de Wii waren er geen 50.000 exemplaren voor handen, met de PS3 wel. Dus ik voorzie geen problemen. Iedereen die direct een PS3 wil kopen, zal er direct een aan kunnen schaffen en dan zijn we direct ook af van Marktplaats-perikelen waar PS3's worden aangeboden voor 2x de winkelprijs.quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat ging ook zo bij de Wii trouwens. Helaas gingen bij mij de winkels failliet en worden er 6 Bart Smits ontruimt wegens bommeldingen.![]()
1quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:00 schreef WuTanG het volgende:
En hebben jullie ook enig idee hoeveel controllers je krijgt bij zo'n pakket? (PS3)
Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
mwaa daar bij Intertoys had ik de laatste, meer kregen ze er niet... ik neem het zekere voor het onzekere...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?![]()
Ik kreeg bij de gameshop hiero alleen mn pinbonnetje met een extra bonnetje mee... maar ach, ook gegarandeerd, dus dat scheeltquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
Ach, je moet toch iets doen om mensen over te halen om op de 360 te spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze daar in godsnaam een Xbox 360 achter geplaatst?
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaal moet je hier zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Gravybrain het volgende:
Naughty Dog gaat me een PS3 verkopen als dat spel zo indrukwekkend wordt als het er nu uitziet.
Ziet er vet uit. Ben echt benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaalmoet je hier zijn
Wat een sfeer zit er in dat plaatjequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je gezien hoe mooi dit is? Tuurlijk is het niet ingame, maar fuck it, als de filmpjes er zo uitzien ben ik echt dik tevreden hoor
ik vind het nogal witquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/ff13light.jpg
Final Fantasy XIII gaat rocken!
Stond gisteren al op het netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Svensson het volgende:
Nieuwe Tekken 6 trailer:
mms://wmt9-od.stream.ne.jp/vod11/bngi/tk6ac_pv1.wmv (ff knippen&plakken)
Ja veel mensen schrijven het spel snel af, maar men beseft niet wat voor hele coole shooter dit is. Hij is in ieder geval way vetter dan Pefect Dark Zeroquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef Wessiej het volgende:
Vanmiddag Resistance gespeeld, wel cool hoor!
Klopt, ben niet zo fan van de ps3 maar kan dit spel wel aanraden, als je een ps3 koopt is deze wel leuk.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja veel mensen schrijven het spel snel af, maar men beseft niet wat voor hele coole shooter dit is. Hij is in ieder geval way vetter dan Pefect Dark Zero![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
''Phil praat geen poep, Killzone 2 is indrukwekkender dan de E3 trailer''
Ach ja dit zijn de wijze woorden van de man die met het wanhoopsproduct Giant Enemry Crab! voor de PS3 kwamen, dus in hoeverre we hun serieus moeten nemen is een grote raadselMaar toch ben ik benieuwd naar Killzone 2 na het lezen van dit artikel
quote:Still, visuals may not matter in the long-run, and if the rumors of Killzone 2 are to be believed, Sony fanboys may be in for yet another disappointment later this year.
ja, een linux compatible emulator zoeken.quote:Op maandag 19 februari 2007 13:33 schreef satecl het volgende:
kan je ook een SNES emulator op de PS3 zetten, kan ik lekker Mortal Kombat 3 spelen?
quote:
Dat zal best, maar grafisch is het 1, al is het niet 2, klassen de goede richting op vergeleken met de vorige screensquote:
Dat zeker, maar ik wil wel eens andere omgevingen zien dan telkens weer dat kasteel met die brug en een zooitje mannetjes (goed, goed een heleboel zooitjes danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar grafisch is het 1, al is het niet 2, klassen de goede richting op vergeleken met de vorige screens![]()
Helemaal mee eens zeker wanneer je hoort dat het spel al voor 90% af isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ik wil wel eens andere omgevingen zien dan telkens weer dat kasteel met die brug en een zooitje mannetjes (goed, goed een heleboel zooitjes dan)
90% afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zeker wanneer je hoort dat het spel al voor 90% af is![]()
Dus Factor 5, kom eens snel met andere omgevingen!
![]()
Yes!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:19 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
90% afik denk lair komt pas in november ofzo maar mei/juni is goed mogelijk dus?
Bronquote:"Basically, by all definitions, pretty much everything is there. Now it's optimization and really getting the difficulty curve right and really getting everything tweaked right. All of the systems are there. All of the unlocking-everything is there. Would I want to give it to you? No, because it needs to be tweaked right. It's a 80-90%, but those last 10% are actually the hardest ones-because they're going to make the game really perfect or not so."
Dan snap ik echt niet waarom ze alleen maar screens van "het demo level" laten zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:34 schreef SocialDisorder het volgende:
Lair gaat volgens mij in een gebied van 32 KM2 spelen, van toendra's tot woestijnen, genoeg variatie dus.
Sarcasme?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef rakotto het volgende:
Omdat ze geen spoil willen vrijgeven.
Not really, het is toch beter dat zij niet alles laten zien net als GoW 2?quote:
Er zit een groot verschil tussen alles laten zien en telkens maar weer dezelfde omgeving te gebruiken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef rakotto het volgende:
[..]
Not really, het is toch beter dat zij niet alles laten zien net als GoW 2?
Bij GoW 2 hebben zij al veel dingen laten zien zoals het rondvliegen met vleugels en pegasus. Dat is iig wel spoil. Maar als Factor 5 steeds hetzelfde omgeving laat zien in betere kwaliteit, dan weet je tenminste hoe het spel vorderd in de loop der tijd.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:08 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen alles laten zien en telkens maar weer dezelfde omgeving te gebruiken.
99%quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
Zijn hier nou nog mensen die er al 100% zeker van zijn dat ze de PS3 bij de launch gaan kopen?
Hij is al onderwegquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:55 schreef melluk het volgende:
Zijn hier nou nog mensen die er al 100% zeker van zijn dat ze de PS3 bij de launch gaan kopen?
Maar je weet niet of het spel wel variatie heeftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:58 schreef rakotto het volgende:
[..]
Bij GoW 2 hebben zij al veel dingen laten zien zoals het rondvliegen met vleugels en pegasus. Dat is iig wel spoil. Maar als Factor 5 steeds hetzelfde omgeving laat zien in betere kwaliteit, dan weet je tenminste hoe het spel vorderd in de loop der tijd.
Okay daar heb je een punt in. Eigenlijk vind ik de gevechten in de lucht en bij het kasteel/of brug wel genoeg. Daar heb je al een idee van hoe het spel zal spelen. Misschien kan er wel een extra omgeving bij en dergelijke. Maar ik geef je nu wel gleijk.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:49 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Maar je weet niet of het spel wel variatie heeft. Je hoeft niet alles te spoilen maar 1 of 2 andere gebeiden/ levels laten zien kan geen kwaad, toch?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Okay daar heb je een punt in. Eigenlijk vind ik de gevechten in de lucht en bij het kasteel/of brug wel genoeg. Daar heb je al een idee van hoe het spel zal spelen. Misschien kan er wel een extra omgeving bij en dergelijke. Maar ik geef je nu wel gleijk.
en niet de retail-aanbieding genomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:35 schreef S-Cript het volgende:
Ik sta nu al een dik jaar ingeschreven voor de PS3 dus ik zal hem zeker hebben op de 23e.
afgelopen week bij de Retailavond ff lekker kunnen Formule 1en en dat is me toch echt een juweeltje waar ik zeker de PS3 alleen al voor zou kopen.
met vervolgens NBA ,Fight night,MBL,Virtua tennis erbij kom ik de zomer wel door
Ik wou net zeggen, indien geen intresse zie ik graag een PM...quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:38 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
en niet de retail-aanbieding genomen?
Hoe low poly kun je een object maken? Ik denk.. Zo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef rakotto het volgende:
Wipeout screens? O_O
[afbeelding]
Nog meer @ http://ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=3027
Nu maar hopen dat deze game de verkopen weer en beetje gaat stimulerenquote:Famitsu
Gundam Musou (PS3, Bandai Namco): 9 / 8 / 8 / 8 - (33/40)
Bakegyamon: Ayakashi Fighting (NDS, Takara Tomy): 4 / 4 / 4 / 3 - (15/40)
Unou no Tatsuhin! Soukai! Machigai Museum 2 (NDS, Bandai Namco): 8 / 7 / 7 / 8 - (30/40)
Super Robot Taisen W (NDS, Banpresto): 8 / 8 / 8 / 8 - (32/40)
Akudaikan 3 (PS2, Global A): 7 / 6 / 6 / 6 - (25/40)
Dengeki PS
Gundam Musou (PS3, Bandai Namco): 95 / 90 / 85 / 85
Untold Legends: Dark Kingdom (PS3, Sony): 70 / 80 / 70 / 85
Monster Hunter Portable 2nd (PSP, Capcom): 85 / 90 / 95 / 85
Akudaikan Manyuuki: Seigi no Yaiba (PSP, Global A): 75 / 80 / 65 / 65
Kenka Banchou 2: Full Throttle (PS2, Spike): 80 / 70 / 65 / 80
erm, is gewoon de traditionele wipEout vorm hoor. De hoeken zijn iets ronder gemaakt, maar dat is het gewoon. High-poly models zorgen niet voor goede gameplay.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe low poly kun je een object maken? Ik denk.. Zo.
Wat de nieuwe mapping technieken allemaal wel niet goedmaken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |