Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
mwaa daar bij Intertoys had ik de laatste, meer kregen ze er niet... ik neem het zekere voor het onzekere...quote:Op donderdag 15 februari 2007 18:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ben je bang dat je met de release anders geen kan bemachtigen?![]()
Ik kreeg bij de gameshop hiero alleen mn pinbonnetje met een extra bonnetje mee... maar ach, ook gegarandeerd, dus dat scheeltquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:03 schreef satecl het volgende:
Ik heb net me PS3 besteld bij de Intertoys
Kregen jullie ook zo'n hoesje erbij, dat je cker bent van je PS3...? Ik moest namelijk al ¤100 betalen en de 23e nog ¤500, en kreeg een hoesje als bewijs.
Ach, je moet toch iets doen om mensen over te halen om op de 360 te spelenquote:Op donderdag 15 februari 2007 18:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom hebben ze daar in godsnaam een Xbox 360 achter geplaatst?
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaal moet je hier zijnquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:08 schreef Gravybrain het volgende:
Naughty Dog gaat me een PS3 verkopen als dat spel zo indrukwekkend wordt als het er nu uitziet.
Ziet er vet uit. Ben echt benieuwd wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 15:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit is een artwork voor de duidelijkheid, voor ingame materiaalmoet je hier zijn
Wat een sfeer zit er in dat plaatjequote:
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb je gezien hoe mooi dit is? Tuurlijk is het niet ingame, maar fuck it, als de filmpjes er zo uitzien ben ik echt dik tevreden hoor
ik vind het nogal witquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.gfdata.de/archiv02-2007-gamefront/ff13light.jpg
Final Fantasy XIII gaat rocken!
Stond gisteren al op het netquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:35 schreef Svensson het volgende:
Nieuwe Tekken 6 trailer:
mms://wmt9-od.stream.ne.jp/vod11/bngi/tk6ac_pv1.wmv (ff knippen&plakken)
Ja veel mensen schrijven het spel snel af, maar men beseft niet wat voor hele coole shooter dit is. Hij is in ieder geval way vetter dan Pefect Dark Zeroquote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:45 schreef Wessiej het volgende:
Vanmiddag Resistance gespeeld, wel cool hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |