Mooiste ooit? We hebben er wel eens eerder gewonnen hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef MaxC het volgende:
Wordt deel 250 het mooiste topic ooit, of wordt het een vernedering?![]()
Tegen de tijd dat de 1e helft afgelopen is zal dit topic vast allang volgespamt zijn door pestende joden en kwade Feyenoorders of andersomquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:56 schreef MaxC het volgende:
Wordt deel 250 het mooiste topic ooit, of wordt het een vernedering?![]()
Daarom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:36 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de 1e helft afgelopen is zal dit topic vast allang volgespamt zijn door pestende joden en kwade Feyenoorders of andersom
Ja hij gaat ook niet uitgebreid juichen alstie scoort. Paardelul kan je aan je populariteit werken doe je het niet, rot op stomme kkjood!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Maikalo het volgende:
Heb je Harry gehoord die het over zondag heeft. "Ik viend de atmosfere is naturliech iets miender ien arena dan hier "
![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja hij gaat ook niet uitgebreid juichen alstie scoort. Paardelul kan je aan je populariteit werken doe je het niet, rot op stomme kkjood!!!!
Och, iemand met een quote van Bush in z'n ondertitel kan je niet serieus nemenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het trouwens wel met je eens maar kun je ook een klein beetje normaal praten?
Waarom? Het is een kankerjood.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:05 schreef dlebrok het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het trouwens wel met je eens maar kun je ook een klein beetje normaal praten?
Nee, want hij doet niet meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Net alsof Harry uberhaupt gaat scoren.![]()
Wat moeten we toch met jou, imbeciel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:37 schreef koningdavid het volgende:
Net alsof Harry uberhaupt gaat scoren.![]()
Hij wil over het algemeen minder gaan juichen als hij scoort?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:38 schreef Happel het volgende:
Ging over hem in het algemeen, niet over die ene wedstrijd morgen...
Oeh, oeh. Ik scheld een paar keer en er worden opmerkingen gemaakt over mijn vocabulaire. Kan het nog simpeler.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie vocabulaire heb je Ernst.
Ja hoor. De manier waarop je post is daar een goed voorbeeld van...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, oeh. Ik scheld een paar keer en er worden opmerkingen gemaakt over mijn vocabulaire. Kan het nog simpeler.
Of zoals Harry vanochtend bij de FKS zei.. Ik heb er weinig vertrouwen inquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:29 schreef Maikalo het volgende:
Heb je Harry gehoord die het over zondag heeft. "Ik viend de atmosfere is naturliech iets miender ien arena dan hier "
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |