Zojuist even gecheckt met de box die ik heb, er zijn 70 afleveringen. Waarschijnlijk zit de wiki er naast. Ik hoop dat je erin slaagt de volledige serie te vinden.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:08 schreef zquing het volgende:
de wiki geeft 54 eps aan, wat ongeveer wel overeenkomt met 19 dvd's(3 eps per dvd, ongeveer 3 uur)
hmm vreemd, maar ikd enk dat ik die serie laat voor wat 't is. 'T gaat me een beetje te ver om 80gb aan ratio te gebruiken voor 1 serie xDquote:Op maandag 19 maart 2007 17:32 schreef AgitoM het volgende:
[..]
Zojuist even gecheckt met de box die ik heb, er zijn 70 afleveringen. Waarschijnlijk zit de wiki er naast. Ik hoop dat je erin slaagt de volledige serie te vinden.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef zquing het volgende:
ik mis 't wel. Mijn wekelijkse HYD uurtje
ik zou eigenlijk ook moeten lerenquote:Op zondag 25 maart 2007 09:23 schreef SureZal het volgende:
ik ben ook ff te druk om veel te kijken.. na mijn toetsen komt het wel weer ^__^
van Gokusen heb ik alleen de anime gezienquote:Op zondag 1 april 2007 19:20 schreef zquing het volgende:
als 't goed is zal je Gokusen dan ook wel leuk vinden, 't idee is ongeveer 't zelfde
die moet ik ook een keer gaan kijkenquote:Op zondag 1 april 2007 19:31 schreef Sk00p het volgende:
Kheb laatst zonder het snel door te hebben Densha Otoko Deluxe - Saigo no Seisen gezien![]()
Ook heel erg leuk..
Gewoon een extra ep van Densha Otoko![]()
ik alleen de rl actionquote:Op zondag 1 april 2007 19:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
van Gokusen heb ik alleen de anime gezien![]()
ik ook alleen de rl, maar nadat ik de HYD anime ging kijken nadat ik HYD rl had gezien en redelijk teleurgesteld was heb ik maar gekozen de anime te laten voor wat 't isquote:
ik vind 't eigenlijk erger dat ep9 nog niet gereleased isquote:Op dinsdag 3 april 2007 09:10 schreef BMH het volgende:
Meeeh.. De streams van At home dad zijn van de Sars website afgehaald
ow dus jullie vonden het ook zo'n leuke serie die ik aangeraden had..quote:Op vrijdag 6 april 2007 10:44 schreef zquing het volgende:
[..]
ik vind 't eigenlijk erger dat ep9 nog niet gereleased is
dit was 3 maanden geleden gepost, ik vraag me echt af of ze wel verder gaan of nietquote:
As far as subbing, episode 9 is close to done (as far as my translation goes). Once that's done, it has to go through the rest of the process as you very well know. I appologize for taking so long on getting this one out, but a 3-week return trip to America, teaching at new schools, and picking up a job on Saturday (out of nowhere) have really had an effect on the amount of time I have to get some subbing done.
hoop van wel..quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:39 schreef zquing het volgende:
ik heb ze nergens anders gezien.
[..]
dit was 3 maanden geleden gepost, ik vraag me echt af of ze wel verder gaan of niet
bedankt. 't Topic is wel een beetje stil geworden eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef SureZal het volgende:
At Home Dad Ep9 is uit
ff voor de fans (ik kijk em zelf nog niet)
Mooi zo!!quote:Op donderdag 12 april 2007 00:04 schreef SureZal het volgende:
At Home Dad Ep9 is uit
ff voor de fans (ik kijk em zelf nog niet)
haha ok ik zal het bekijkenquote:Op donderdag 26 april 2007 21:29 schreef SureZal het volgende:
[spam]probeer een begin te maken met Unfair ^__^ [/spam]
HYD 2 is zeker leuk, helemaal met Yuki en Sojiro. Die 2 zijn zo leuk bij elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2007 22:53 schreef Sk00p het volgende:
Damn!! S2 van HYD is zo vet!!
Vele malen leuker dan het eerste seizoen
Heb aflevering 6 net gekeken..
7 ben ik aan het binnenhalen..
Die eerste 2 lijken me echt leuk!!quote:Op zondag 6 mei 2007 17:34 schreef SureZal het volgende:
Ik ben nu met 2 nieuwe series begonnen en beide zijn erg leuk ^__^
1. Hanayome to Papa
2. Proposal Daisakusen
(3. Bambino!)
(4. Hotelier)
Ik ga vandaag beginnen met Bambino en Hotelier ^__^
Ja heb de eerste aflevering gezien..en het is echt leuk!!quote:Op zondag 6 mei 2007 23:29 schreef mecano het volgende:
Hanayome to Papa is echt mega komisch [afbeelding].
Het is lang geleden dat ik iets zo grappig heb gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |