Het is trouwens erg amusant om dierentermen te gebruiken voor mensendingenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef baquelappe het volgende:
Honden 2x per jaar, loops heet het.
Spoor met bloeddruppeltjes in de kamerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef baquelappe het volgende:
Bimbambeieren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:48 schreef teh_m0nkey het volgende:
Kippen leggen eieren.
Vooral als de baas vergeet dat broekje af te doen voor hij met de hond gaat wandelenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:27 schreef Funksoldier het volgende:
een loopsheidbroekje...erg leuk om te zien!!
He bah!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vooral als de baas vergeet dat broekje af te doen voor hij met de hond gaat wandelenGaat dat teefje zitten plassen en dan druipt dat broekje van de plas ensow
![]()
* gniffelt dat dat zei ik óók toen't mij gebeurde.quote:
Konijnen menstrueren niet. De ovulatie vindt pas plaats nadat (!) ze geneukt hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk?
Als een (vrouwelijk) knaagdier of konijn bloed verliest is er echt iets mis namelijk, kan wijzen op problemen met baarmoeder.
Ow, haha, niks hoor, ik heb geen dieren.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:21 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Waarom vraag je dit eigenlijk?
Als een (vrouwelijk) knaagdier of konijn bloed verliest is er echt iets mis namelijk, kan wijzen op problemen met baarmoeder.
Haha, wij zijn dat ook wel eens vergeten! Ze draaide een dikke drol in d'r nieuwe broekje. Het puilde er aan alle kanten uit..!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
* gniffelt dat dat zei ik óók toen't mij gebeurde.![]()
Ik heb dan ook een weekje geleden met veel plezier toegekeken toen 't iemand anders overkwamIk wilde nog waarschuwen maar 't was al te laat de hond was de deur nog niet uit of ze moest al plassen
![]()
Die van mij houd dat netjes schoon.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:21 schreef Locusta het volgende:
[..]
Spoor met bloeddruppeltjes in de kamer![]()
Hoorde dat sommige mensen hun hond dan ook wel eens een soort van "luier" omdoen![]()
hetzelfde als bij mensen dusquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef baquelappe het volgende:
En ja, er komt bloed bij kijken. Daarom is het verstandig je hond te laten steriliseren. Verkleint de kans op baarmoeder kanker ook nog eens. Kleine bijkomstigheid is dat ze een grotere aanleg hebben om overgewicht te krijgen.
Wij worden toch ook twee keer per jaar loops?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, hetzelfde als bij mensen?
quote:De menstruatie treedt alleen op als er zich geen embryo in de wand van de baarmoeder heeft vastgezet. Daardoor weet een vrouw dat als de menstruatie begint ze niet zwanger is. Helemaal waterdicht is die conclusie niet, omdat bij het innestelen van het embryo ook een heel klein beetje bloed kan vrijkomen dat soms voor het begin van de menstruatie wordt aangezien. Deze zogenaamde innestelingsbloeding is echter zeer licht en van zeer korte duur. Het is dus een ander beeld dan van een normale menstruatie of van een miskraam. Wanneer de menstruatie uitblijft (de vrouw is over tijd) kan door een zwangerschapstest eenvoudig worden vastgesteld of een zwangerschap is begonnen. De menstruatie komt alleen voor bij mensen en mensapen. Bij andere zoogdieren wordt het endrometrium geabsorbeerd door de baarmoeder, waarbij geen bloeding optreedt. Bij vrouwen die topsport bedrijven blijft de menstruatie soms helemaal uit. Hetzelfde geldt voor vrouwen met anorexia nervosa. Ook na een bevalling blijft de menstruatie een tijdlang uit als borstvoeding wordt gegeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |