abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 januari 2002 @ 19:38:44 #1
1234 HiZ
Istanbullu
pi_2889644
BB is voorbij, de meeting is voorbij dit forum kan dicht. Sluit de battle hier af en ga eens lekker in een van de andere fora kijken.
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2002 @ 19:42:07 #2
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2889679
Bijna, mijn vriend. Bijna.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2889702
Eerst nog lachen om de verkoopcijfers van Playboy
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  maandag 21 januari 2002 @ 20:29:46 #4
15985 huiz
Man in Black
pi_2890215
En er worden nog battles op dit forum gestreden
Scope Pure Colombia BV
  maandag 21 januari 2002 @ 20:37:02 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2890310
quote:
Op maandag 21 januari 2002 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Bijna, mijn vriend. Bijna.
Effe een vraagje van huishoudelijke aard.

Kunnen de topics van de BBers op de TV en de topics over de BB personages zelf worden verplaatst naar het algemene RLS topic?

  maandag 21 januari 2002 @ 20:37:41 #6
19319 weyden
viruseliminator
pi_2890324
En ik ben hier ook nog niet klaar. Geef me nog een paar dagen. En dan nog wat, van mijn vorige (en wat mijn laatste topic moest zijn) is een battlefield gemaakt. En dat vind ik ongepast. Dus WC eend en Patty-drab (die namen passen trouwens leuk bij elkaar) ga van dat topic af. Of kom met iets creatiefs.
Cynix kan je ook personen een slotje geven. Dan nomineer ik deze twee per direct. Weyden heeft gesproken.
pi_2890393
Weyden je bent in strijd met de FAQ En wil je ophouden met doordrammen en persoonlijke flames. Ik vraag dat niet nog eens!

P.S. Het worden lege topics als je andersdenkende posters zo behandeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Patty_Drab op 21-01-2002 20:45]

No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2890431
PD: get a life!
pi_2890456
quote:
Op maandag 21 januari 2002 20:44 schreef femalehunter het volgende:
PD: get a life!
Waar staat in de FAQ dat je niet op een persoonlijke flame mag reageren
No more streams, so now I'm listening to http://www.smoothjazz.com
pi_2890483
Waarschijnlijk onder de regel dat je niet ongevraagd url's met foto's mag plaatsen!
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2002 @ 21:10:20 #11
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2890840
quote:
Op maandag 21 januari 2002 20:37 schreef marky het volgende:
Effe een vraagje van huishoudelijke aard.

Kunnen de topics van de BBers op de TV en de topics over de BB personages zelf worden verplaatst naar het algemene RLS topic?


Verplaatsen doe ik liever niet, dat zou een beetje nep zijn. Het is meestal ook al weer oud nieuws, maar een nieuw algemeen topic over 'Ex-BB-ers in het nieuws' kan wel in RLS natuurlijk.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2892080
quote:
Op maandag 21 januari 2002 20:37 schreef weyden het volgende:
En ik ben hier ook nog niet klaar. Geef me nog een paar dagen. En dan nog wat, van mijn vorige (en wat mijn laatste topic moest zijn) is een battlefield gemaakt.
Nog een paar dagen nodig? BB is al 3 weken afgelopen hoor.
Goed te zien dat er nog mensen langzamer zijn dan ikzelf
quote:
En dat vind ik ongepast. Dus WC eend en Patty-drab (die namen passen trouwens leuk bij elkaar) ga van dat topic af. Of kom met iets creatiefs.
WC eend nee jij bent lekker creatief bezig, weet je zeker dat je dat wel zelf bedacht heb.

Ik reageer ergens op als IK me daar toe geroepen voel. En trek me daarbij niks aan van mensen die dat topic geopend hebben en denken te kunnen bepalen wat er wel of niet in dat topic gepost kan/mag worden en daar ook nog eens goedkope opmerkingen over maken.

quote:
Cynix kan je ook personen een slotje geven. Dan nomineer ik deze twee per direct.
Jij heb wat met slotjes he
quote:
Weyden heeft gesproken.
En niet voor het laatst ben ik bang
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 21 januari 2002 @ 22:43:57 #13
18107 akunamatataaaaaaa
kan niks verzinnen
pi_2892235
Hoi allemaal !!

Dit leek me het topic bij uitstek om even af te sluiten..
Heb de laatste week alleen nog maar gelezen hier, tof dat de meeting zo gezellig was...!!
Tot de volgende BB en mocht ik dan weer zoveel plezier hebben beleefd aan dit forum als met deze BB dan wil ik ook graag bij de meeting aanwezig zijn...
Groetjes allemaal !!
Oja Big diet begint in februari weer!!

Groetjes,
akunaaaaaaaaa...........

@
  maandag 21 januari 2002 @ 23:10:25 #14
19319 weyden
viruseliminator
pi_2892591
Cynix en Ethel:Ik geloof dat jullie nou boos zijn. Sorry dit was echt niet vervelend bedoeld. Ik ben wel een beetje gechrokken van jullie reactie. Gezien de reacties op de vorige stukjes dacht ik dat dat wel kon. Blijkbaar niet dus en dat spijt me. Ik had nog wel graag gehoord waarom, maar ja..Bedankt voor al het plezier hier op het forum en tot ziens allemaal.
pi_2892638
Gaan we afsluiten met gemopper en ruzie?

Jammer

pi_2892646
Weyden, ben niet meer boos op je hoor ! Ik weet nu dat je geen slechte bedoelingen had. Laten we zeggen dat alles nu een beetje in het verkeerde keelgat schiet door ontwikkelingen van vandaag. Nix meer aan het handje wat mij betreft, wilde alleen niet dat ik verder in de fantasie-story mee zou spelen. Dat gaf ik aan. Thats it.

*hand schud*

  maandag 21 januari 2002 @ 23:16:53 #17
19319 weyden
viruseliminator
pi_2892681
quote:
Op maandag 21 januari 2002 23:13 schreef Ethel het volgende:
Weyden, ben niet meer boos op je hoor ! Ik weet nu dat je geen slechte bedoelingen had. Laten we zeggen dat alles nu een beetje in het verkeerde keelgat schiet door ontwikkelingen van vandaag. Nix meer aan het handje wat mij betreft, wilde alleen niet dat ik verder in de fantasie-story mee zou spelen. Dat gaf ik aan. Thats it.

*hand schud*


Ik wil het er gerust afhalen, maar er zit al een slotje op. Sorry maar ik voel me nu echt even kloten.
pi_2892739
quote:
Op maandag 21 januari 2002 23:16 schreef weyden het volgende:

Ik wil het er gerust afhalen, maar er zit al een slotje op. Sorry maar ik voel me nu echt even kloten.


nee joh, dat hoeft niet, zo erg wat het nou ook weer niet, ik wilde alleen niet dat anderen hier verder over gingen fantaseren enzo.

En je moet je niet rot voelen, want het ligt echt niet aan jou hoor. Ik ben gewoon lichtelijk geirriteerd door de gebeurtenissen van vannochtend/vanmiddag/vanavond, vandaar dat ik zo fel reageerde. Sorry, daarvoor, dat heb je niet verdiend.

Dus, je nu niet meer rot voelen hoor !!

  † In Memoriam † maandag 21 januari 2002 @ 23:23:25 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2892787
En ik ben ook niet boos hoor, Weyden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2892833
Weyden, niet weggaan!!
pi_2892840
Weyden zit nu even in de dagboekkamer, maar komt er zo vast wel weer lachend uit, toch??

Weyden, kom je dan wat drinken in de club??

pi_2892869
Gewoon blijven Weyden, het risico van creativiteit is dat je soms net even te ver gaat. Maar daarna gewoon doorgaan.

Niks afsluit topic trouwens, ik moet eerst nog even afkicken hoor. Tot morgen!

  dinsdag 22 januari 2002 @ 20:26:04 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_2902198
Ik ben al een paar weken niet meer te vinden in het BB-forum. Op een gegeven moment vind ik het mooi geweest. Maar desalniettemin verheug ik me weer op de volgende BB periode! Nog zo'n acht maandjes ofzo. Ik neem aan dat Yorin wel plannen heeft om een vierde BB te doen he...?!
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_2904912
sluit maar af !
*proost*
Doh..
pi_2904940
Zienix , zal een traantje laten .
laat dat traantje gaan............
Doh..
  dinsdag 22 januari 2002 @ 23:59:07 #26
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_2904954
Nog even posten hier.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_2904966
Heinken roels !
Doh..
pi_2905009
Nog steeds open dit forum
pi_2905554
Bier ?
Doh..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')