quote:za 3 feb 2007, 07:00 | 4 reacties
'Gouden Kooi' verkocht aan VS
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - John de Mol heeft zijn programma De Gouden Kooi verkocht aan het Amerikaanse tv-netwerk ABC. De Mol, die de contractonderhandelingen net heeft afgesloten, vertelt dat de maatschappij een bedrag met vele nullen betaalt.
”Ik kies zelf een productiemaatschappij om het programma mee te produceren. Het is geen geheim dat Endemol te koop is en dat wij belangstelling hebben. Als dat rond komt, is het logisch dat wij daar met Endemol aan gaan werken.”
John de Mol vertelt dat hij altijd van plan was op zijn eigen tv zender nieuwe programmaconcepten uit te testen om die dan vervolgens internationaal aan te bieden. ”Ik ben trots op dit resultaat. Voor de kerst is de programmadirecteur van ABC bij ons komen kijken. Afgelopen maand is er een technische man geweest. Gisteren is de deal rond gekomen.”
De kop van het artikel staat op de voorpagina, de rest op een volgpagina .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:39 schreef Scarabee het volgende:
En nou dat andere stuk haha?
Heb geen telegraafquote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kop van het artikel staat op de voorpagina, de rest op een volgpagina .....
Lief? Volgens mij is het een hele boze eekhoorn. Of sexueel gefrustreerd, dat kan ook nog.quote:
leuke beelden ....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Zet die eekhoorn in dat huis!! Tenminste één die Natasia aan kan.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:05 schreef raggende_annie het volgende:
haha dit staat in een stukje tekst op de TIEN site
“Voel ik hier een beetje jaloerziteit?”, probeert Amanda de Nederlandse taal te hanteren
Dit camerawerk is wel erg vindingrijk .......quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
heel goed camera .... veel beter zicht zo
Is 19 niet wat jong voor neptieten?
Ja, daarom is ze er op haar 15e al aan begonnen. Met hulp van moeders.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Blijkbaar kreeg ze ze al op 15-jarige leeftijd van mommy dearestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:05 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als ik haar zo hoor, denk ik niet dat er iemand in die familie is die een werkend stel hersens heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, daarom is ze er op haar 15e al aan begonnen. Met hulp van moeders.
In haar familie is dat heel gebruikelijk, en op je 21ste krijg je een werkend stel hersens![]()
Denk je? NL houdt niet van tieten. Of maak daar maar 'niet van vrouwen' van.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef kleinzusje het volgende:
Nl staat te gluren
Voor zn imago ( lees het kapster script)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk je? NL houdt niet van tieten. Of maak daar maar 'niet van vrouwen' van.
En ze zijn 'op de groei' gekocht .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar kreeg ze ze al op 15-jarige leeftijd van mommy dearest.
wat een raar kado om aan je dochter te geven .... rare dokter ook die ze heeft in ge..eh..dingestquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Blijkbaar kreeg ze ze al op 15-jarige leeftijd van mommy dearest.
Ze zien er redelijk vergroeid uit. Die siliconen zijn veel te groot.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze zijn 'op de groei' gekocht .....
[afbeelding]
Clever.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zn imago ( lees het kapster script)
En ik vind ze niet eens mooi. Gatver zeg wat onnatuurlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En ze zijn 'op de groei' gekocht .....
[afbeelding]
Nee joh, geen homo's! Daar houden ze bij ABC niet van hoor!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor zn imago ( lees het kapster script)
Sowieso een heel rare arts die een meiske van 15 dat nog volop in de groei zit van nieuwe tieten voorziet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef Sarah-Louise het volgende:
wat een raar kado om aan je dochter te geven .... rare dokter ook die ze heeft in ge..eh..dingest
kortom .. .rare aktie
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zie dekens bewegen, denk dat Bart en Brian sex hebben
ik zag het ook .... ze hebben seks .. kan niet anders bij bewegende dekens !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zie dekens bewegen, denk dat Bart en Brian sex hebben
Ik ben bijna net zo pienter als Amandaquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:14 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik zag het ook .... ze hebben seks .. kan niet anders bij bewegende dekens !
kolere kleinzusje .. schrik me rot ! .... (snel een bakkie en een sigaretje...)quote:
Het spijt me, ik was ook erg bang en hoopte wat steun te vinden hierquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:20 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
kolere kleinzusje .. schrik me rot ! .... (snel een bakkie en een sigaretje...)
pffff ... is me dat schrikken
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:17 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia ruimt Amanda's jasje op
(of ze staat er stiekem aan te ruiken - kan ook natuurlijk)
... sorry, maar ik ben als de dood van dat mensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:22 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het spijt me, ik was ook erg bang en hoopte wat steun te vinden hier
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, daarom is ze er op haar 15e al aan begonnen. Met hulp van moeders.
In haar familie is dat heel gebruikelijk, en op je 21ste krijg je een werkend stel hersens![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Werd Amanda nou door natasia weggestuurd omdat ze zich topless wilde omkleden?
Scan jij als ervaren streamer, leg het mij eens uit ajb: Is Amanda dom of is Amanda super dom ??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:31 schreef scanman01 het volgende:
Werd Amanda nou door natasia weggestuurd omdat ze zich topless wilde omkleden?
komt nog wel .... mark my wordsquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt dat ze haar borsten best mogen zien, maar niets onder haar middel.
het is ook zo'n MAMMA hè...voor iedereen behalve haar eigen kinderen danquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:34 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en nu staat Natasia de douche hoek te dweilen - Amanda heeft gedoucht. Wow, ze is wel erg onder de indruk van Amoebje hoor. Ze loopt haar nu al twee dagen als een poedel achterna.
Ik denk dat ze superdom is (sowieso als iemand zo jong al siliconen neemt is er iets mis, vind ik). Haar IQ zal ergens bij 80 blijven steken neem ik aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Scan jij als ervaren streamer, leg het mij eens uit ajb: Is Amanda dom of is Amanda super dom ??
Hoger dan Bonny ? onmogelijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze superdom is (sowieso als iemand zo jong al siliconen neemt is er iets mis, vind ik). Haar IQ zal ergens bij 80 blijven steken neem ik aan.
Zijn wij niet allemaal heel blij dat Natasia niet gevraagd is .....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:34 schreef scanman01 het volgende:
Ilona: "Dat is allemaal vantevoren gevraagd aan haar. Daarom zit ze hier, dus praat er maar niet over"
Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:38 schreef CHAOS_ het volgende:
Kunnen ze haar niet vertellen dat ze niet in BB terecht is gekomen, maar in de DGK. Liever Nena, die had stijl en elegance. Zij is het tegenovergestelde, precies wat Nena zei; Ik moet haar voor alles beschermen, die doet soms van die stomme dingen. Amanda is duidelijk jaloers op Nena, want waarom anders die panorama reportage? Omdat Nena in de FHM heeft gestaan en zij wil duidelijk hogerop, hetzij via haar eigen rug of anders mans rug. Die panoramareportage heeft ze ook aan Nena te danken, anders hadden ze haar nooit gevonden en eindelijk heeft ook zij aandacht.
Natasia heeft een tijd geleden een keer gezegd: "Ik heb carte blanche". Ik vraag me nog steeds af wat ze daarmee bedoelde. Dat klonk ook al alsof ze meer kan maken dan de anderen. Natasia is de nummer 1 bewoner denk ik. Heel veel uitzendingen draaien om haar. Natasia weet dat en daarom kan ze veel meer eisen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:36 schreef Katewalker het volgende:
Zijn ze achterlijk daar..Natasia haar ketting rinkelt als een gek en Ilona moet haar ketting af doen..en zelfs als ze haar ketting al af heeft krijgt ze nog een keer te horen dat haar ketting rammelt...HET IS NATASIA HAAR KETTING...pffff...zijn ze ban g voor natasia ofzo..
Zij heeft het zelf gevraagd, maar de redactie heeft haar verzoek geweigerdquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn wij niet allemaal heel blij dat Natasia niet gevraagd is .....
psssst .. misschien hebben ze het haar wél gevraagd - maar zagen ze er al snel van af?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn wij niet allemaal heel blij dat Natasia niet gevraagd is .....
Kloptquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia heeft een tijd geleden een keer gezegd: "Ik heb carte blanche". Ik vraag me nog steeds af wat ze daarmee bedoelde. Dat klonk ook al alsof ze meer kan maken dan de anderen. Natasia is de nummer 1 bewoner denk ik. Heel veel uitzendingen draaien om haar. Natasia weet dat en daarom kan ze veel meer eisen.
De purist in me wordt ook wakker.quote:
Amanda hoeft maar 1 keer in de fout te gaan en Natasia barst los: "Ik heb je al die tijd gesteund. Wat denk je wel dat je bent? Wat denk je wel dat je bent. Wat denk je wel dat je bent. WAT DENK JE WEL DAT JE BENT. Ik word moe van die kop van je. Je wilt oorlog, dan krijg je oorlog en daar ben je echt niet klaar mee. DAAR BEN JE ECHT NIET KLAAR MEE MEISJE"quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:40 schreef Katewalker het volgende:
Natasia houdt dat geslijm naar Amanda nooit lang vol...Amanda is net zo'n verwend wicht als Nena..die zal als newbie zich wel ff koest houden maar als ze eenmaal gewend is en de ruimte als haar eigen beschouwd gaat ze haar eigen gang. Dat wordt vast nog wel ruzie tussen die twee...
Ik heb ooit zo'n buurvrouw gehad, die zijn gevaarlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda hoeft maar 1 keer in de fout te gaan en Natasia barst los: "Ik heb je al die tijd gesteund. Wat denk je wel dat je bent? Wat denk je wel dat je bent. Wat denk je wel dat je bent. WAT DENK JE WEL DAT JE BENT. Ik word moe van die kop van je. Je wilt oorlog, dan krijg je oorlog en daar ben je echt niet klaar mee. DAAR BEN JE ECHT NIET KLAAR MEE MEISJE"
dank je .. ik heb er wel een paar nodig !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik gooi een stapel kotszakken in het forum![]()
Heb je in Almere gewoond? Dan is de kans behoorlijk groot...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 11:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik heb ooit zo'n buurvrouw gehad, die zijn gevaarlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |