Bart maakt op valetijn een ijzersterke comebackquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:01 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat zal nauweljks opvallen...
p.s. tanden poetsen voordat je naar bed gaat, scheelt écht wel in je hygiène hoor!![]()
die van Katja zijn wel echt volgens mijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mwah...het heeft oa Katja & Pamela anders geen windeieren gelegd
Ik vindt het wel een leuke strategie van Bart...hij zet de bewoners voor het blok...of iemand er unaniem uit, of hij stapt op. Dat noem ik creatief omgaan met de spelregels.quote:
Ja,quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vond het de trap van nena ook vallen onder 'aanraken' ?
Dat id heb ik ook jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:46 schreef doesss het volgende:
[..]
Gescript.
'T was tijd voor een echte snol, Nena was niet geil genoeg![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
die van Katja zijn wel echt volgens mij
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Bij "Ranking the stars" gaven zowel Katja als Fiona Hering toe dat ze nep zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
Jij bent toch degene met dat topic dat je niet meer ging kijken?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Toch nog een berichtje...Nena is nu echt mijn heldin! Geweldig gedaan haha..wat een kutvriendin is die Amanda..
Blijf hier maar gewoon, denk dat zij hier binnenkort ook wel komt verschijnen met repliekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Toch nog een berichtje...Nena is nu echt mijn heldin! Geweldig gedaan haha..wat een kutvriendin is die Amanda..
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
Maakt jou dat voldaan als Huub sex heeft gehad met Amandaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef doesss het volgende:
@Redactie.
Kan Hubert niet op korte termijn seks hebben met Amanda.
Zijn wij ook weer gelukkig![]()
Ik hoop eigenlijk dat nena snel weer terug komt en dan amanda en de rest kan confronteren met wat ze ineens weetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |