quote:
Daar gaat de build-in beveiliging van Vista... Jammer maar helaasch, was te verwachten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat graftakken UAC is al uitgeschakeld ondertussen
Ja, komop zeg. In Mac OS X kan het toch ook safe, zonder hele tijd dat gezeur?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:28 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar gaat de build-in beveiliging van Vista... Jammer maar helaasch, was te verwachten...
Ik denk dat ik hem ook linea recta uit zou zetten als ik onder Vista zou zitten...
Nee bij Vista... druk op start om de computer uit te zetten!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:04 schreef donald_dick het volgende:
zolang je in OSX je cd naar de prullenbak moet slepen als je hem eruit wilt gooien neem ik het niet serieus
laat jij ff de start knop zien dan???quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:34 schreef prof.bierbekje het volgende:
[..]
Nee bij Vista... druk op start om de computer uit te zetten!![]()
Tja, dat is het verschil tussen veilig from scratch en een veilige schil om een onveilig systeem bouwen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. In Mac OS X kan het toch ook safe, zonder hele tijd dat gezeur?
net als het appeltje dat je in OSX nodig hebt om je machine uit te zetten..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Dat ronde knopje je linksonder.
Dat klopt, OS X kan dat wel... Dat komt omdat de beveiliging daar op een gebruikersvriendelijke manier is ingebouwd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, komop zeg. In Mac OS X kan het toch ook safe, zonder hele tijd dat gezeur?
In vista ook niet. En je start in Xp het memu. wat is daar onlogisch aan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:38 schreef TwyLight het volgende:
Hoezo is dat niet logisch? Het apple'tje vertegenwoordigt het systeem menu. En heet niet "start"
Wat zeuren jullie allemaal, gewoon de aan-uitknop bij Windows en Apple computer indrukken. Wedden dat ze allebei uitgaan...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als het appeltje dat je in OSX nodig hebt om je machine uit te zetten..
Appeltje-zet uit, nee heeeeeeeel logisch.
Domme argumenten allemaal.
Je start in Windows het afsluiten, wat onlogisch.
En XP laat je hele start menu geopend zien bij de eerste keer aanloggen, lijkt me ook niet echt rocket science he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:42 schreef TwyLight het volgende:
Zodra je OS X het eerst start staan alle apps in je dock, dus.
Dit is anders 100% een fanboy post hoor. En het is een vrij normale term voor iemand die zijn platform verdedigt alsof er niets beters in de wereld is..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:36 schreef TwyLight het volgende:
Of moet er voor de windows mensen "start" op staan om het te begrijpen?
Sinds wanneer lezen gebruikers wat er op een scherm staat dan? Volgens mij gebeurt dat OS onafhankelijk gewoon niet voor de meeste gebruikers...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:46 schreef HeatWave het volgende:
Windows Vista geeft dan ook een heel mooi welkomscherm met allerlei links en informatie, en zelfs XP komt met "klik hier voor een rondleiding door Windows".
Dat is idd totaal platform onafhankelijk, maar dus OOK windows niet aan te rekenen, en bij Vista kan je er echt niet omheen hoor..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:48 schreef whoops het volgende:
[..]
Sinds wanneer lezen gebruikers wat er op een scherm staat dan? Volgens mij gebeurt dat OS onafhankelijk gewoon niet voor de meeste gebruikers...
Mijn ervaring is dat je er er maar zelden 1 tussen hebt zitten die de melding probeert te begrijpen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |