Teveel werk hoor ik net.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:54 schreef TwyLight het volgende:
Van het keyboard en het muis bedoel ik he.
Veel monitor systemen werken via dat principe.quote:
Als je een VNC server op die bak draait kan je daar local keyboard en mouse mee uitzetten...quote:
Mja, het moet er sowieso komen.. Maar jij zegt dus VNC server installeren op die pc, inloggen vanaf een andere pc op die pc en ingesteld hebben op de server dat muis/kb niet kan worden gebruikt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:25 schreef whoops het volgende:
[..]
Als je een VNC server op die bak draait kan je daar local keyboard en mouse mee uitzetten...
Maar dat is wellicht ook teveel werk...
Dat zou een optie kunnen zijn... Als je echter de remote verbinding verliest kunnen ze er lokaal weer bij... Maar je zou VNC dus ook zo in kunnen stellen dat hij na het verliezen van de verbinding de machine lockt....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, het moet er sowieso komen.. Maar jij zegt dus VNC server installeren op die pc, inloggen vanaf een andere pc op die pc en ingesteld hebben op de server dat muis/kb niet kan worden gebruikt?
Straks gelijk doen op me linux laptop opweg naar huisquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
HoppaaaaOp de officiele Apple-site is nu een nieuw reclame-filmpje
gemaakt waarbij Vista's security wordt geintroduceerdtov de Mac.
![]()
Kijk en geniet![]()
Hmm is ook wel een idee ja.. VNC is uit mijn hoofd ook gewoon werkbaar met Linux en Windows dus zou makkelijke oplossing zijn ja.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:54 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat zou een optie kunnen zijn... Als je echter de remote verbinding verliest kunnen ze er lokaal weer bij... Maar je zou VNC dus ook zo in kunnen stellen dat hij na het verliezen van de verbinding de machine lockt....
Volgens mij doet deze optie wat je wil:
[afbeelding]
VNC werkt op linux en windows gebruik het thuis om vanaf windows me linux bakken over te nemen en omgekeerd. (Gebruik realVNC btwquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm is ook wel een idee ja.. VNC is uit mijn hoofd ook gewoon werkbaar met Linux en Windows dus zou makkelijke oplossing zijn ja.
Lul toch niet steeds over jezelf man...quote:
Yep, VNC werkt op 'alle' platforms... Alleen moet je bij de linux variant met een command-line variabele je lokale input dichtzetten...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:58 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hmm is ook wel een idee ja.. VNC is uit mijn hoofd ook gewoon werkbaar met Linux en Windows dus zou makkelijke oplossing zijn ja.
Cache verbruik lager zetten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:58 schreef slakkie het volgende:
Firefox begint steeds meer te zuigen.. Trage shit gewoon.
Moet ik nog een keer achter aan gaan dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep, VNC werkt op 'alle' platforms... Alleen moet je bij de linux variant met een command-line variabele je lokale input dichtzetten...
Ik heb alleen geen idee welke parameter dat moet zijn...![]()
1.5.x ow.. ok 2.0 zie ik net (verdomme, idd, net alles geupdate).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Cache verbruik lager zetten?
Welke versie FF gebruik je momenteel?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Nieuwe Get A Mac ad al gezienhij is weer leuk
http://movies.apple.com/m(...)security_480x376.mov
Dubbel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:27 schreef sanni het volgende:
HoppaaaaOp de officiele Apple-site is nu een nieuw reclame-filmpje
gemaakt waarbij Vista's security wordt geintroduceerdtov de Mac.
![]()
Kijk en geniet![]()
Overnemen kan altijd met alle platformen. Browser benadering over poort 5800 ^^.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep, VNC werkt op 'alle' platforms... Alleen moet je bij de linux variant met een command-line variabele je lokale input dichtzetten...
Ik heb alleen geen idee welke parameter dat moet zijn...![]()
Hij is grappigquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Hij werkt niet onder Vista en Quicktime 7...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:21 schreef TwyLight het volgende:
Moet er wel een java voor dat platform zijn...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Overnemen kan altijd met alle platformen. Browser benadering over poort 5800 ^^..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |