Die is wel heel leukquote:Op zondag 4 februari 2007 06:02 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
Bovenstaande zegt toch genoeg? komt trouwens uit de Volkskrant
Do not remind me..quote:Op zondag 4 februari 2007 12:11 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgenmiddag btw, nu even koffie gaan zetten en den afwas doen.. Ben ik daar ook vanaf
As in....afgelopen nacht of aankomende nacht..? Prince treedt nl. op in half-timequote:Op zondag 4 februari 2007 12:17 schreef slakkie het volgende:
[..]
Do not remind me..Vannacht superbowl!
Vannacht, begint rond een uurtje of 12/1, eindigt rond 4/5 uur.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
As in....afgelopen nacht of aankomende nacht..? Prince treedt nl. op in half-time
Dat heb ik vorig jaar wel gekeken, maar nu doe ik dat dus echt niet.. Anders ben ik de gehele dag brak ben ik bangquote:Op zondag 4 februari 2007 12:30 schreef slakkie het volgende:
[..]
Vannacht, begint rond een uurtje of 12/1, eindigt rond 4/5 uur.
Ik heb op het allerlaatste moment nog vrij weten te krijgen (voor de ochtend alleen). Kan dus nog een beetje uitslapen, maar dan moet ik ook weer aan het werk.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar wel gekeken, maar nu doe ik dat dus echt niet.. Anders ben ik de gehele dag brak ben ik bang
Doe je het voor de helft, eerst alles weghalen, dan stop je ff. Dan krijg je vanzelf zin om alles weer erop te zetten.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Wat als ik vind dat mijn pc opnieuw geïnstalleerd moet worden maar er eigenlijk geen zin in heb?
Mja, moet eerst nog een deel van mijn bestanden veilig stellen enzo..quote:Op zondag 4 februari 2007 13:15 schreef slakkie het volgende:
[..]
Doe je het voor de helft, eerst alles weghalen, dan stop je ff. Dan krijg je vanzelf zin om alles weer erop te zetten.
doe je het in 3x?quote:Op zondag 4 februari 2007 13:16 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mja, moet eerst nog een deel van mijn bestanden veilig stellen enzo..
De aangemaakte documenten (en dus mijn documenten-map) staan al standaard op een andere partitie, dus daar heb ik geen omkijken naar. Enige wat ik moet backuppen zijn configuraties van de belangrijkste programma's die ik hier heb. De rest geloof ik wel, en zal ik dan ook niet backuppenquote:
Groot deel van mijn documenten staan op een netwerkshare, maar door wat problemen met die server staat de laatste maand gewoon lokaal.. Heb er helemaal geen zin in eigenlijk.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De aangemaakte documenten (en dus mijn documenten-map) staan al standaard op een andere partitie, dus daar heb ik geen omkijken naar. Enige wat ik moet backuppen zijn configuraties van de belangrijkste programma's die ik hier heb. De rest geloof ik wel, en zal ik dan ook niet backuppen
Vista Ultimate draait onder Bootcamp op mijn MBP behoorlijk rap, maar ik voel me zelden geroepen Vista te draaien.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:42 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight gaat trouwens straks wel even Vista uitproberen though, heb wel eens een beta geprobeerd maar de final versie nog niet dus.
2.16 Core2Duo, 2 Gb Intern. Eigenlijk de standaard 15.4" MBP C2D, maar dan met extra geheugen.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:10 schreef TwyLight het volgende:
Wat zijn je specs? Ik wou het met parallels proberen maar bootcamp lijkt me beter denk ik idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |