Het zou wat mij betreft wel wat eerder mogen, ik wil de iMac voor m'n ouders pas bestellen als Leopard uit is eigenlijk...quote:
Ik dacht dat er op de planning Maart stond?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
CS3 start hier binnen 10 seconden op na reboot. Daarna binnen 3 seconden. Ellendig rap.
Btw...Leopard in juni......?
Ik denk ook niet dat ze wachten tot de volgende WWDC hoor. De planning zegt trouwens 'Spring', niet 'Maart'quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik dacht dat er op de planning Maart stond?
Javascript kan je uitschakelen in je browser; je hebt zo minder kans op kwaadaardige scripts, alleen kan je dus op youtube bijvoorbeeld geen filmpjes zien. In de opties van je browser kan je dit weer inschakelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik weet niet in welk topic het hoort, dus ik vraag het hier maar even:
Als ik op youtube filmpjes wil kijken, dan kan dat niet. Ik krijg dan volgende melding:
Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest flash player.
De laatste flashplayer heb ik, maar heeft iemand enig idee hoe dat met dat JavaScript zit? Alvast bedankt.
Vaak staat 't onder menu 'extra'quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En hoe kom ik bij de opties van mijn browser?
Alvast bedankt in ieder geval
Daar was ik al ja, maar wat moet ik daar dan in herstellen, er staat een hele lijst bij me.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:35 schreef wimmel_1 het volgende:
rechter muisklik op icoontje links bovenin start menu (IE) -> internet properties -> tablad advanced.....
Leuker kunnen we het niet maken
Ehh, wat dacht je van zoeken naar een optie om javascript aan te zettenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daar was ik al ja, maar wat moet ik daar dan in herstellen, er staat een hele lijst bij me.
Deze is ECHT leuk om te kijkenquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 07:56 schreef slakkie het volgende:
Een hele goedemorgen! (al ben ik atm zo moody als de nete)
Daar heb je A-patch toch voor?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:50 schreef Qunix het volgende:
Vista is net msn wlm 8 geworden..... msn 6 had alleen chat en avatar gebeuren en wlm heeft winks, buzzers, reclame,spam en nog véééél meer........ Ik wil gewoon basic maar dan uitgebreid....
Vista zuigt vergeleken met OS X.
Probleem van mij is dat ik liever met een windoos pc werk dan mac, bij ons op school hebben we de mac mini;s met draadloos internet maar die dingen kunnen geen photoshop aanrete traag......
Daar heb ik nou nooit moeite mee!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Q. het volgende:
Waarom zijn draadloze netwerken en apparatuur altijd zo brak?
Ligt misschien ook aan de gebruiker...quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:06 schreef Q. het volgende:
Waarom zijn draadloze netwerken en apparatuur altijd zo brak?
Lijkt Microsoft wel....quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:58 schreef slakkie het volgende:
GVB vond dat mijn wrk niet zo belangrijk was. Trams die niet meer reden enzo.. Lovely. GVB die meedenkt met z'n klanten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |