Dan doe je daar waarschijnlijk niet veel dingen opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is toch knap hoor, deze XP install komt uit 2003, doet het nog prima.
Dat werkt niet, ik heb ze allemaal draaien (OSX/Linux/BSD/Solaris/Windows 2k/XP)...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
True, iedereen probeert zijn lieve OSje te verdedigen, en dan kan 't wel eens een verhitte discussie worden.
Maakt opzich niet uit, als je de anderen maar in hun waarde laat![]()
Tis een lifestyle ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het 'fanboy" gebeuren, emoties bij een OS? Het is een stuk gereedschap, meer niet...
Die emoties heb je ook bij browsers, programmeertalen, Text Editors (Vi / Emacs war anyone?), RDBMS'en, Webservers, Scripttalen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:04 schreef HeatWave het volgende:
Dat is dus het 'fanboy" gebeuren, emoties bij een OS? Het is een stuk gereedschap, meer niet...
Jij bent ZOOOO anti OS/2 en Beos....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat werkt niet, ik heb ze allemaal draaien (OSX/Linux/BSD/Solaris/Windows 2k/XP)...![]()
En ik post dit vanaf een hybrid vmwarecapable, mega stoere Linux desktop/server met knipogen naar OSX en Windows.![]()
Tsja, bedenk dus volgende keer een iets subtielere TTquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef TwyLight het volgende:
En waarom wordt er eigenlijk altijd zo over gezeurd dat er een discussie is over meerdere OS'en? Het is net als elke andere discussie, mensen verdedigen hun standpunten.
En het is hier de DIG slowchat, dus lijkt me een perfecte plek er voor.
HEt was eerlijk gezegd niet mijn bedoeling dat het hele topic er over zou gaan, maar goed.
Ik vind het eigenlijk wel gezellig, levendige boel zo...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, bedenk dus volgende keer een iets subtielere TT
OS/2 heb ik ook wel eens gedraaid, Beos nooit. Kut OS'en..quote:
Ik heb OS/2 laatst van een torrent site gerukt, binnenkort nog eens mee in een VM speulen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef slakkie het volgende:
[..]
OS/2 heb ik ook wel eens gedraaid, Beos nooit. Kut OS'en..
Vi is tha bomb, maar dat mag bekend zijn.
Beos vond ik ook altijd wel erg cool, alleen niet heel veel mee gedaan... Het schijnt zelfs dat ze voor OS X hebben gekozen tussen Beos en NEXT...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:13 schreef Q. het volgende:
OS/2 was echt een goed systeem.
Daar zat toch alleen de videoclip van Weezer bij?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:17 schreef TwyLight het volgende:
Weet iemand hoe dat spelletje heette wat je toen bij windows 95 kreeg? Was een trial game.
A2 Racer (1), en zon piraten spel (piraat met paarse jas) zat er bij.
En nog 2 gewone apps. allemaal op 1 cd
Toen ik zou oud was hadden we net een PC met MS DOS 3.2 volgens mij...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef TwyLight het volgende:
Weet niet meer, ik was toen ik '95 gebruikte pas 7 jaar ofzoweet iig wel dat ik altijd dat spelletje met die piraat deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |