Pfffff wat moet je hier nu weer van denken.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef Kaleddis het volgende:
Niemand net dat gesprekje van Natasia en Huub gehoord![]()
Natasia fluisterde tegen Huub:"Ik kreeg dus net een telefoontje en er werd gezegd dat je het goed had gedaan in de discussie"![]()
Mag ik je nummer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ben lekker, slim, kan goed koken, heb mooie borsten en meer geld dan mn ouders
Maar natuurlijk. Dat is muziek inderdaad. Dit is niets meer dan een plaat die blijft hangen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. grappig, dat jij dingen kan haten die ik erg leuk vind, terwijl we tegelijkertijd dezelfde soort muziek enorm kunnen waarderen.![]()
Sta je op het veld bij Roger, straks?![]()
De "separeer" is veranderd in een echte kamerquote:
Geen wonder dat ie zo bleek ziet dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk dat ie (op een dag met feest) 3 pakjes dooheenjaagt (19stuks per pakje)
Ik maak me daar niet eens meer kwaad/druk om. Gewoon accepteren dat het een SOAP is en er vervolgens enigszins kijkplezier aan te beleven...quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:26 schreef Kaleddis het volgende:
Niemand net dat gesprekje van Natasia en Huub gehoord![]()
Natasia fluisterde tegen Huub:"Ik kreeg dus net een telefoontje en er werd gezegd dat je het goed had gedaan in de discussie"![]()
Welkomquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
ik ben nieuwe en fanatiek dgk kijker!
Inderdaad. Dat had DGK net nodig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef doesss het volgende:
Gelukkig, eindelijk een echte snol gecast![]()
![]()
Ach ik knal ook veel sigaretten maar ben niet bleekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie zo bleek ziet dan.![]()
Bank of Postbank ?quote:
Welcome in hell!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
Ik ben niet tegen Huub, ik aanbid hem niet, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat verbaast je helemaal niks, je bent al vanaf minuut 1 tegen Huub dus dit is koren op je molen
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
Wat is precies de sturings of script gedachte dan, achter zo'n telefoontje? Ik begrijp dat steeds niet goed, hoe worden deze mensen gescript dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet eens meer kwaad/druk om. Gewoon accepteren dat het een SOAP is en er vervolgens enigszins kijkplezier aan te beleven...
Ik ken hem uit de Club iun Bergen en daar is hij ook gewoon zijn carriere begonnen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:29 schreef Sebi het volgende:
[..]
ik ook![]()
@Tipsch: welke discotheek was dat dan?
Dan zit je op de juiste plek hier. Welkom.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Ringeling het volgende:
hoi allemaal![]()
Ik denk dat Brain haar maar even op 't biljart moet ballen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:32 schreef agter het volgende:
Als Amoebe zo door gaat met dat geile dansje dan vergrijpt Brian zich nog...
Dat zou pas wat zijn...live op de streams...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |