ze mag blij zijn als ze dr boven komtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:36 schreef BBW het volgende:
Haha, inderdaad zeg... wat een sneu figuur... het IQ van d'r zal dan ook niet veel boven dat van Bonny zitten...
Maar drie kwartier te vroeg, lolquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja bedenk wat bij de TT!
En verder!
Amanda haar strategie is heel kinderachtig, iritand opstellen naar mijn idee.
Natasia kijkt dr aan alsof ze verliefd is op dr, knuffeld haar de hele tijd, rook net ook in dr nek...beetje eng allemaal
Edit, te vroeg, fuck, maar laat maar open voor zo
hahaquote:
Nena en natasia hebben ook het een en ander gedaan om dat natasia een tekort aan mannen had, kan zijn dat ze amanda ook zover probeerd te krijgenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:21 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ja bedenk wat bij de TT!
En verder!
Amanda haar strategie is heel kinderachtig, iritand opstellen naar mijn idee.
Natasia kijkt dr aan alsof ze verliefd is op dr, knuffeld haar de hele tijd, rook net ook in dr nek...beetje eng allemaal
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:58 schreef Miraaa het volgende:
Nena Nena Nena Nena Nena ....................................
Brian en Amanda zijn zoooo niet de mensen om Huub aan te spreken op zijn integriteit.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:57 schreef ruby het volgende:
Wat een gelul over dat Nena verraden...
Ga je nu ook al nieuwe cosjes linkenquote:
a dirty mind is a joy foreverquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:56 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Natasia Amanda gaat neuken.![]()
Ik ook niet .... IK MIS NENA ZO !!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef noucky het volgende:
Nena heeft het wel gemaakt :-)
Ze raken er niet over uitgepraat.
Party.NL (party gaande in gameroom en NL draait)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Waarom zegt die stem partie.nl ? (Ik was even weg)
Ze moeten dansen...........;)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Waarom zegt die stem partie.nl ? (Ik was even weg)
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Het sterke van Huub is, dat hij over zelfreflectie beschikt, en zichzelf kan bekritiseren en dat ook nog eens durft uit te spreken. Hij is staat om juist ook zijn tekortkomingen als mens te bekritiseren. Juist dat, verheft hem boven alle andere bewoners. Andere bewoners, kunnen alleen elkaar bekritiseren en voelen zich verheven boven de ander, en zullen never hun eigen zwakke punten dúrven uitspreken.
Ik vind dat allemachtig interessant bij Huub. Intrigerend zelfs.
Helemaal eens!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Het sterke van Huub is, dat hij over zelfreflectie beschikt, en zichzelf kan bekritiseren en dat ook nog eens durft uit te spreken. Hij is staat om juist ook zijn tekortkomingen als mens te bekritiseren. Juist dat, verheft hem boven alle andere bewoners. Andere bewoners, kunnen alleen elkaar bekritiseren en voelen zich verheven boven de ander, en zullen never hun eigen zwakke punten dúrven uitspreken.
nee, die hijgerige ademstroom is al erg genoeg....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef ruby het volgende:
"Je hoort mij niets zeggen hoor", aldus hersenloze Amanda....
zo hebben ze de foto genoemd, en geeft weer hoe ze over haar denkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef evil-me het volgende:
nou ik ben ook even de stream aan het checken maar verder staat er op de tien site bij de foto van Amanda.
DUMMY TEASER
weet iemand waarom?
Hier ookquote:
Ja en Amanda moet Brain neuken!quote:
Inderdaad! En die eigenschap combineren met zo'n rechte rug: echt petje af!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Hij moet ook wel, omdat een hoop mensen vanaf dag één over hem heen zijn gevallen. Daarnaast zal hij zich gesterkt voelen, omdat hij weet dat de kijkers met hem sympathiseren. En ik denk ook dat hij niet dom is, dan steek je al snel boven de massa in DGK uit, als ik dat nu zo moet inschatten.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Eensch. Hele mooie eigenschap, helemaal in combinatie met een niet onaanzienlijk IQ (of komt van het een het ander?)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Wel een beetje ja. Ik vind dat Huub het goed doet, maar als ie z'n bek had gehouden over dat zoenen met Nena, dan was het nooit een 'issue' geweest (om in Nathanaeltaal te spreken)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hij probeert zich er gewoon uit te lullen toch?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:05 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat het een onderdeel van z'n tactiek is.
zaterdag voor de stemming (18 februari)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef agter het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Amanda haar eerste Sexuele Handelingen verricht...
Wedje maken?
Okeee....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef Miraaa het volgende:
Ze moeten dansen...........;)
Zou eigenlijk automatisch moeten vind ik, net als een opnummerknop.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef doesss het volgende:
[..]
Ga je nu ook al nieuwe cosjes linken![]()
Wel handig![]()
Vind ik ook! Plus, hij heeft zelfspot en is geen wegloper bij moeilijke gesprekken. Ik vind alleen jammer dat hij soms teveel zegt, maar verder is hijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
Lets hope soquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:04 schreef Vakkie_W het volgende:
Het enige wat we van Amanda kunnen verwachten is dat ze met der benen wijd gaat liggen. Discussie zijn niet echt haar ding![]()
Ze was op haar best, he, in dat filmpjequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef kleinzusje het volgende:
off topic: heb filpje gekeken, thx
Mis nena heel erg
Vannacht met Natasia, al dan niet geheel vrijwillig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef avonne het volgende:
zaterdag voor de stemming (18 februari)
... en haar poten breekt over de fontein !quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
........... ik wil dan amanda vanacht nog gillend het huis uit rent...
Ik vind Amanda een nare kut tokkie, maar er bestaan echt hele leuke , lieve en kleine Amsterdamse zusjes die deze trol graag ontwijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Huub heeft allang gezien dat Amanda alleen maar platvloerse Amsterdamse plebs is.
ik ben er wel blij meequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou eigenlijk automatisch moeten vind ik, net als een opnummerknop.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:02 schreef Tissik het volgende:
indeed, leeve de automatiseringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou eigenlijk automatisch moeten vind ik, net als een opnummerknop.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze was op haar best, he, in dat filmpje
niet het luie egoistische loeder, maar waardig, intelligent, en o zo charmant (en bloody fokking mooi in die auto)
wel slimquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:01 schreef Miraaa het volgende:
Huub is ook niet slim..............waarom kaatst hij de bal niet terug naar Brian.........Wat was de reden van die schop gisteren ook al weer..........o,ja Brian vertelde iets wat hij beloofde niet te doen.
Hij doet het wel goed, maar dat is ook een gebrek van de rest. Huub lult dan ook erg veel.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef Sebi het volgende:
[..]
Wel een beetje ja. Ik vind dat Huub het goed doet, maar als ie z'n bek had gehouden over dat zoenen met Nena, dan was het nooit een 'issue' geweest (om in Nathanaeltaal te spreken)
Ja, ze straalde, was oprecht en genoot van haar keus. Als winnaar weg en hoop dat ze nieuwe en fijne mensen treftquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
niet het luie egoistische loeder, maar waardig, intelligent, en o zo charmant (en bloody fokking mooi in die auto)
Zegmaar LOCKDOWN, maar das gebruikelijkquote:
Oh, dat weet ik!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind Amanda een nare kut tokkie, maar er bestaan echt hele leuke , lieve en kleine Amsterdamse zusjes die deze trol graag ontwijken
Ik vind haar echt lelijk met haar volle maan kopquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind Amanda een nare kut tokkie, maar er bestaan echt hele leuke , lieve en kleine Amsterdamse zusjes die deze trol graag ontwijken
Alles kan. Het zou ook leuk zijn als ze nu zo'n kater krijgt dat ze over natasia heen kotst midden in die gameroom en daarbij de pooltafel vernagelt..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
... en haar poten breekt over de fontein !
(ik bedoel, in het donker, kán toch?)
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... en haar poten breekt over de fontein !
(ik bedoel, in het donker, kán toch?)
Volgens mij hoorde ik 'Huub' en 'Homo'quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef Sonique het volgende:
Wat schreeuwde ze nu buiten?
Name one!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Deed ass wipe Amanda dat weer?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik 'Huub' en 'Homo'
De Nena van de (nabije) toekomst?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij reed er iemand op een scooter ofzo langs en schreeuwde "Huub is een homo!"? hahahaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:10 schreef Sonique het volgende:
Wat schreeuwde ze nu buiten?
Temporaryquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Black_king het volgende:
En alles is weer pais en vree. Leuk hoor, het is allemaal een spel !
Ik vermoed zomaar, dat je toch wel in bezit moet zijn van enig IQ, om tot zelfreflectie te kunnen komen. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom we het bij de andere bewoners juist niet zienquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Eensch. Hele mooie eigenschap, helemaal in combinatie met een niet onaanzienlijk IQ (of komt van het een het ander?)
Duur zal ze niet zijn.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
Maar mn wedje dat Amoebe sex gaat hebben met Brian, Tas of NL is nu bij deze een feit
Broer van Brain op eem opgevoerde scooter ( gejat)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef Sebi het volgende:
[..]
volgens mij reed er iemand op een scooter ofzo langs en schreeuwde "Huub is een homo!"? hahaha
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
Maar mn wedje dat Amoebe sex gaat hebben met Brian, Tas of NL is nu bij deze een feit
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:07 schreef Copycat het volgende:
Vannacht met Natasia, al dan niet geheel vrijwillig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |