Mss omdat de alcohol een beetje uitwerkt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:09 schreef ozewiesewoze het volgende:
ik moet wel zeggen, brian blijft rustig
Yep, hij was helemaal in de war en moest nog eens vragen hoe Huub het bedoeldequote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
nee had je moeten zien...Brian snapte er niks van wat Huub zei over jaloezie opwekken..Was echt een moment opname... prachtig! Jiskefet gehalte.
Ik sta er niet van te kijken..................quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
Heeft Nena dat eigenlijk zo letterlijk gezegt? Dat huub het tegen niemand mag vertellen?
Ook jij zal zondag een zware dag hebben, cucarachaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan het nauwelijks uit m'n strot krijgen (ben voor 't kluppie op je avatar), maar ik heb nog liever die hamster dan Brian.
Ja, precies, die woorden zocht ik....quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Brainless zet zich zoooooooooooo voor lul
Elk gesprek met dit IQ-loze groepje is onzin.quote:
Haar woordenschat is alleen wat beperkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda is weer bij het gesprek gekomen
Nou, dat zal wel weer heel veel toevoegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda is weer bij het gesprek gekomen
preciesquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:02 schreef noekje het volgende:
Nena zei ook één ding en dat is dat Brian zijn bek moest houden. Nu gaat hij dat Huub verwijten.
Ja, ze weet hoe ze dat woord uit moet spreken, van de betekenis van het woord heeft ze duidelijk geen enkel benul. Maar het klinkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef ozewiesewoze het volgende:
riep ze nu weer hypocriet???
Ik hoor haar alleen maar Hypocriet zeggen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Haar woordenschat is alleen wat beperkt.
Jup, als het stil dreigt te worden gooit dom meisje dit woordje er weer in.... Ze is echt heel blij dat ze dat woord kan onthouden.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef ozewiesewoze het volgende:
riep ze nu weer hypocriet???
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Miraaa het volgende:
Brian draait de boel ff om................vertelde hij zelf niet dat hij een doppie met nena heeft gemaakt, terwijl zij specefiek gevraagt heeft om het niet te vertellen.![]()
Ja en weer in een foute zinsvormquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, dat zal wel weer heel veel toevoegen.
Het eerste wat ik weer hoorde was "hypocriet".![]()
Ja maar Brainless heeft een selectief geheugen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef Miraaa het volgende:
Brian draait de boel ff om................vertelde hij zelf niet dat hij een doppie met nena heeft gemaakt, terwijl zij specefiek gevraagt heeft om het niet te vertellen.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:13 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "Brian is mijn schaduw en andersom"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |