ohw kicken!quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:46 schreef WEST het volgende:
in hasselt staat eens schip in de fik veel brandweer ging die kant op![]()
en hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:50 schreef WEST het volgende:
12:45 gaat het hier sneeuwen
ohw dan is het ook snel hier gok ik zoquote:
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoortquote:
Mijne ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:53 schreef beelz het volgende:
Owjah en voor de mensen die het willen weten: Ik drink nu Glenfiddich 12 jaartjes oud. Toch wel 1 van mijn favorieten van de goedkope dure whiskys.
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlokquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
oke, weet ik dat, want ik ga zo richting Amersfoort
ik hoop dat het over 25 minuten gebeurtquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:13 schreef sipper het volgende:
[..]
ik morgen weer. 12:13 en nog geen sneeuwvlok![]()
ik net ook!quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:49 schreef sipper het volgende:
Ik heb een verdwaalde sneeuwvlok gesingaleerd
heel aarzelend.... maar niet wereldsquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Misstique het volgende:
Damn, het begint nu dus in Zwolle?
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:56 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
heel aarzelend.... maar niet werelds
zoiets heb ik nu ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:58 schreef sipper het volgende:
[..]
Zwak uitgedrukt. Misschien heb ik net een vliegje verwart met een sneeuwvlok.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:05 schreef Misstique het volgende:
Sjit, hier in Raalte begint het nu wel te sneeuwen.
Misleidend. Ik dacht, nou dan maar naar Zwolle.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:44 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
blablabla
zoals jij in het meet-topic zei: "Het is maar een geintje man!"
in dit geval dus ook
En je zit nu in de stad met die naam toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:15 schreef Sylvana het volgende:
hier sneeuwt het nu wel hard, maar blijft niet liggen dus
ja, maar niet lang meer hoor, ga zo naar Amersfoort/Nijkerk en daar blijft het wel liggen heb ik gehoordquote:Op donderdag 8 februari 2007 13:16 schreef beelz het volgende:
[..]
En je zit nu in de stad met die naam toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |