Nep..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef KonnieKipke het volgende:
jezus wat een tieten!!
Ach ja, zoek een psychopaat die een obsessie heeft voor mooie vrouwen en denkt dat hij 'gods gift to earth' is en je hebt een cloon.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet zeggen dat Brian wel masterlijk gecast is
Ik heb haar nu al meer in der ondergoed/naakt gezien als alle dames bij elkaarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef pullup het volgende:
En ondertussen wisselt Amanda voor de zoveelste keer van shirtje
iets met teveel procenten voor zijn kleine hersentjes......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
jaloeziequote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat heeft Brian gedronken vanavond?
Inderdaad hij begint al in zichzelf te lullen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Inderdaad!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die Brian doet me steeds meer denken aan Jack Nicholson in de film "The Shining" (qua het langzaam steeds gekker worden)
Stuur Nena nóg eens langs in dat huis, en Brian flipt definitief door.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:12 schreef Kaleddis het volgende:
Brian: Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla, Nena, bla bla bla ....
Helemaal loco die gozer![]()
Ik dacht dat het "kut" betekende. Maar ja, ik ben niet zo thuis in deze taal.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:13 schreef CartWOman het volgende:
Cunjo betekent toch hoer? Hij denkt alles te mogen zeggen in het antilliaans, DGK_R, maak 'es een leuke move!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |