Ik was 15 toen Cliff Burton omkwam onder die bus..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heb ik gewoon live gehoord, is toch een speciaal iets, sommigen mensen gaan al jaaaren naar Metallica in de hoop Damage Inc, Orion, Leper Messiah, Disposable heroes etc te horen, ik ga voor 't eerst naar een concert, en Metallica speelt 't hele album.
Ook heel mooi aan 't eind van Orion lieten ze Cliff zien op 't scherm, en dan James "God blees Cliff Burton"
Was een zeer mooi moment.
Ben nu verslaafd aan live gigs, wil ze weer zien, 4 gasten die zo hard versterkt worden dat ze dwars door je heen knallen, ik wil nog een keer!!!![]()
![]()
waar zouden we zijn zonder de trein?quote:
Wauw, jij heb Metallica jaren echt meegemaakt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik was 15 toen Cliff Burton omkwam onder die bus..Heb Mettalica trouwens in 1991 live gezien in de Groenoordhallen...was echt gaaf !
![]()
Backstreet Boys??quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wauw, jij heb Metallica jaren echt meegemaakt.
In 91!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jalours is*
Jason was zeker super met 't publiek?
En het geluid van Lars!![]()
![]()
Ik ben echt jalours op je!![]()
Hoi.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:35 schreef Tism het volgende:
Was dat hierzo?! Met die tabak en shaggies, enzo!
Yo! Deel weet ik niet hoeveel alweer! Wow! * en steekt een pappaz op*
Hello & don't let me interupt you!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:37 schreef PeZu het volgende:
Hee Queen_Ban!
duurt lang heequote:
Dat heb ik ook wel eens gehad. Zwaar qut!!quote:
Repareren?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:40 schreef Piovan het volgende:
mijn lampje ging kapot
Was de And Justice For All tour...vindt ik persoonlijk trouwens één van de beste albums. Eik de eerste 5 vind ik top...en ja...door merg en been hè, dat geluid. Echt gaaf..Hetfield nog met z'n lange haar en baardje...wel de echte Metallica uitstralingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wauw, jij heb Metallica jaren echt meegemaakt.
In 91!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jalours is*
Jason was zeker super met 't publiek?
En het geluid van Lars!![]()
![]()
Ik ben echt jalours op je!![]()
jaquote:
Forum Opties | |