Misschien moet je je agenda aanpassen danquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef IedeK. het volgende:
Waarom moet dit programma nou op Vrijdag zijn.
Ik moet nu de eerstvolgende zes Ekstra-weekends missen.![]()
Laatste zes wedstrijden van het seizoen en ze zijn allemaal op Vrijdag gepland.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Misschien moet je je agenda aanpassen dan
Beter!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef IedeK. het volgende:
Moeders zet de frituur aan, ook lekker!
Ik overweeg het ookquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:42 schreef IedeK. het volgende:
Moeders zet de frituur aan, ook lekker!
ff halenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:11 schreef -Hans- het volgende:
Heb hier helaas geen bier en daar baal ik best wel een beetje van !![]()
quote:
quote:
hahaha, geweldig...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
jezus, ik heb niet-voor-niets een state-of-the-art bril op mijn neus staan
Thanks!quote:
Trustenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Thanks!![]()
O en alvast een muzikale nacht toegewenst, aan de nachtbrakers.![]()
Ik duik er zo weer in.![]()
ik duik zo ookquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:10 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Thanks!![]()
O en alvast een muzikale nacht toegewenst, aan de nachtbrakers.![]()
Ik duik er zo weer in.![]()
Luister jij soms stiekem een andere zender ofzo??quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:47 schreef Impry het volgende:
Alhoewel dit toch best een relaxede mix is die er nu draait
ach nog een paar minuten en dan zijn we daar ook weer van af!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:52 schreef Impry het volgende:
Nu is het weer 10x niks. Maar net was beetje zo'n swingend stukje, klonk wel geinig, met van die trommeltjes erbij, beetje Braziliaans.
Als je zenders wilt die alles onderzoeken moet je bijv. Caz!, 538 of Sky hebben.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er wel es onderzocht wie dat geneuzel wat tussen 10 en 1 op 3FM is wèl kan waarderen?
3FM draait dus af en toe maar wat?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je zenders wilt die alles onderzoeken moet je bijv. Caz!, 538 of Sky hebben.
* Roel_Jewel BEA ff afleidtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik word zo kriegel van al die achtergrondmuziekjes bij Giel!!![]()
![]()
Das juist leuk altijd vind ik dan weerquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:08 schreef B.A.Trix het volgende:
Ik word zo kriegel van al die achtergrondmuziekjes bij Giel!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |