quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:55 schreef Scrupules het volgende:
amanda gaat lekker even naar het toilet met haar zender om, en natasia zal zo wel af komen vegen
Wat voor plannetje?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:51 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ilona's briljante plannetje is in werking gezet!
Dit gaat denk ik een leuk avondje worden![]()
Keelpijn, misselijk, bwah.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:57 schreef Myriam1978 het volgende:
Amanda trekt dit nooit ben ik bang!
Lijkt mij een actquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Maar is deze "boosheid" op Nena serieus of is dit een act?
Verwarring, zenuwen, teleurstellingquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Minimaal 1 van de 2 wilt graag actrice worden, dus doe maar een gokquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Nou dan is het een hele goede actrice, dat zie ik er toch niet doen met die hersens van haar. Of ze is wel zo pissed op BBNN dat het het beste van haar boven haalt, maar ik vrees dat het gewoon een wijf is die lekker gaat voor haar poes in de playboy. Ik heb nog een sprankje hoop dat het wel een spel is en dat sta ik te juichen !!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Ik weet het niet hoor, ik vind het van het begin toen ze kwam tot nu toe heel vaag allemaal...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |