quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je zal ook maar iets beters te zien krijgen dan.....................
[afbeelding]
En groot gelijk heeft ze....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef partyyboyy het volgende:
Natasia zit weer aan de tieten van Amanda!
En bedanktquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Nee dat begrijp ik, maar dat gun ik Fantasia nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
En groot gelijk heeft ze....![]()
Zag er niet slecht uit...:9
En Huub verdedigt zich met een keiharde Nena-schop tegen zijn bovenbeen. YES... Opnemen LS!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:38 schreef snetje het volgende:
ik voorspel dat brian huub vanavond op zijn bek smoel slaat !!![]()
shit, is dat amanda...? (ik heb het even gemist, zat een andere stream te kijken)quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Wat een sneaky gast is het ook bahquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Missy_1974 het volgende:
brian luistervink
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
shit, is dat amanda...? (ik heb het even gemist, zat een andere stream te kijken)
met kleren aan zag het er zo leuk uit![]()
Ik moest zooo lachen toen ie dat zeiquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef Kaleddis het volgende:
Wat denkt Amanda nou ? Dat ze samen met Nena in de villa kon zittenLekker eerlijk tegenover de rest van de bewoners, een pact wat nooit verbroken gaat worden
![]()
Nee, bart had gelijk groot gelijk met z'n ik ben pipo de clown.
HahHAHA LOL ik lig nu echt onder t bureau!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:44 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
shit, is dat amanda...? (ik heb het even gemist, zat een andere stream te kijken)
met kleren aan zag het er zo leuk uit![]()
Ik zal de streams maar niet aan zetten....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:40 schreef partyyboyy het volgende:
Natasia zit weer aan de tieten van Amanda!
Filmpje van Nena staat in het update topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:45 schreef ozewiesewoze het volgende:
welke uberlieverd heeft het filmpjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is gewoon veeeeeeeel slimmer dan Brainless en Fantasia.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:48 schreef bitwizard het volgende:
respect voor NL, hij beoordeelt de situatie wel netjes, dat mag ook wel eens gezegd worden
Telegraaf is de propaganda krant van Talpa, dat die dingen schrijven begrijp ik...Ze hebben een of andere deal met dgk, vandaar dat er elke dag een telegraaf door de bewoners wordt gelezen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:49 schreef sanni het volgende:
Is die H....weer terug? Ik las vanmorgen in de Telegraaf dat het "over en uit" was en nu is
blonde lellebel van de FHM weer terug? Zal wel weer temaken hebben met de kijkcijfers
en de burelen van John de Mol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |