Zij was degene die begon over andere jongens, niet hijquote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je moet haar niet lastig gaan vallen met vragen over andere jongens... Dat is een ontzettende afknapper voor de dames. Loop ook niet de hele tijd achter haar aan. Probeer eens om met haar te sjansen enzo![]()
Misschien zit er niet meer in dan alleen vriendschap maar je hebt er dan wel een lekkere vriendin bij![]()
Ik zou niet zo snel tot die conclusie komen... Het gaat om 15 jarigen hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:42 schreef Itsme-HcK het volgende:
MSN-taal drukt niks uit...
"xx" betekent soms meer dan "OOOOOH, IK HOU VAN JE!", soms andersom.
Zie het als een standaard.
Verder... ze wil je niet.
In ieder geval nu niet. Misschien dat je d'r later nog 'ns pakt, maar nu ziet ze je meer als een broertje.
Je kent het type vast wel...
Ze praat alleen met je omdat jij alles zo goed begrijpt, omdat jij zo goed luistert...
Kortom, je maakt geen kans...
Get over it.
Precies.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:19 schreef Pelgrim het volgende:
Zeg het haar gewoon, wat heb je te verliezen. Nu zit je in onzekerheid en dat schiet ook niets op.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:49 schreef partyyboyy het volgende:
Heeft ze je al gepijpt?
Zo ja, dan is ze verliefd
Dit is echt zo hels. Mensen die dit doen gaan er bij mij meteen uit hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:51 schreef randomraider het volgende:
Ik ga dan meestal even off/online om te kijken of ze me wel gezien heeft. Maar ze reageerd toch niet op me.
WTF, alleen al door woordkeus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef Angst het volgende:
zolang je over je vrienden als maten blijft praten ben je pertinent onaantrekkelijk
dat komt dom en onvolwassen over
maar dat vind ik dan
Alle 'wijven' praten tot ruim in de overgang over hun maten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:50 schreef Angst het volgende:
zolang je over je vrienden als maten blijft praten ben je pertinent onaantrekkelijk
dat komt dom en onvolwassen over
maar dat vind ik dan
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:49 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Oja! vraag het ff aan haar beste vriendin ofso.
Grandioos stukje tekstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef FatalException het volgende:
Je pakt het vekeerd aan.
Machogedrag is niet nodig, maar jij reduceert jezelf graag naar de zijlijn. Een leuk gesprekje voeren waarin je aardig bent is niks. Afgezien van enkele psychopaten zijn de meeste mensen aardig dus daarmee gaan je geen meisjes aantrekken. Het is niks bijzonders, het is geen bepaalde kwaliteit op basis waarvan ze voor jou zullen vallen. Natuurlijk kan je op den duur een vriendin krijgen maar het zit er dik in dat zij een nog grijzere muis is dan jij nu bent. Het feit dat je weinig met jongens omgaat is in dit geval ook een beetje deels de oorzaak van je probleem. In een groep jongens ligt vaak de nadruk op geauwehoer en af en toe elkaar wat voor gek zetten.
Pas de afgezwakte vorm hiervan toe bij de omgang met meisjes en je zal goede reacties krijgen. Hoe bedoel ik dat: Prikkelende opmerkingen, opmerkingen waar ze om kan lachen, gebracht op een manier waaruit ze kan opmaken dat je in zulke gesprekken niet bang bent werkt over het algemeen goed. Eerste keren gaat zoiets altijd moeizaam en je zal je misschien ongemakkelijk voelen, maar ik denk dat naarmate meisjes leuker op je gaan reageren deze onwennigheid verdwijnt. Dit is namelijk belangrijk, want pas als je comfortabel bent met het idee en de praktijk om meisjes op bovenstaande manier te behandelen zal je een aantrekkelijke persoonlijkheid verwerven.
Veel lachen is overigens belangrijk, maar niet essentieel. Iemand koste wat het kost aan het lachen willen maken doen we bij kinderen van vier die net een schaafwond hebben opgelopen bij het voetballen, niet bij meisjes van om en nabij de 20. Door heel gek te doen of alles op alles te zetten om haar aan het lachen te maken kom je eerder of als een instabiele clown. Bovendien is heel grappig zijn een kwaliteit die je niet zomaar kan forceren en die veel oefening en durf vereist. Laat het eerst gewoon maar zitten en wees grappig in het gesprek. Er doet zich namelijk in elk gesprek, behalve misschien rond dodenherdenking of de situatie in Irak, wel een gelegenheid voor tot een grappige opmerking/situatie.
Vind een meisje je eenmaal leuk en is ze geïnteresseerd, wees dan een uitdaging. Zelfrespect, zelfbeheersing en zelfvertrouwen zijn de toverwoorden. Wil haar interesse blijven stijgen, dan moet je een uitdaging blijven, iets waar zij achteraan kan jagen. Een uitdaging blijf je alleen als je op beslissende momenten in staat bent om zelfbeheersing te betrachten, en dat kan weer alleen als je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt.
Zelfbeheersing behelst in dit geval dat je haar enigszins r in het onzekere laat over jou interesse in haar, en belangrijker, wat voor toekomst je met haar ziet. Jij mag haar bijvoorbeeld al zien als de liefde van jou leven, jij bent hoogstwaarschijnlijk nog niet de liefde van haar leven. Welnu, het verklaren van je liefde zal op geen enkele manier haar interesse in jou vergroten en zal bovendien alle spanning wegnemen. Je legt meteen al je kaarten op tafel, en dan is het spel meestal snel voorbij.
Zelfrespect houd in dat je niet probeert om een meisje steeds haar zin te geven. Act like a man, je hebt een mening en een vrouw, ook een mooie,verdient geen prinsessen behandeling. Je hoeft haar niet altijd haar zin te geven. Bekijk het als volgt, zou je een vriendengroep willen die altijd ‘ja’ knikt als jij een voorstel doet? Ik niet. Maar jij hebt geen echte vriendengroep in die zin, dus daar wreekt zich dat weer. Meisjes zijn normale mensen, ze willen feedback. Wees iemand die verantwoordelijk is en weet wat hij wil. Dit zijn veel mooiere en bovenal aantrekkelijker eigenschappen dan besluiteloosheid, onzekerheid en iemand steeds haar zin geven. Nog wat dingen die hier bij horen:
- oogcontact vasthouden als je met iemand spreekt
- niet te snel spreken
- niet te veel lachen..het komt te vragend over..
Door een aantrekkelijker persoonlijkheid te creeëren vraag je niet meer om liefde, maar verkrijg je het. Zoiets kost tijd, en het is dus eerst allemaal ongemakkelijk, maar op de langere termijn ben je leuker voor meisjes. Daarnaast hoef je je interesses of dergelijke verder niet te veranderen..maar stel mensen gewoon op de proef.. zoek uit of meisjes kunnen voldoen aan jou eisen, in plaats van met je vriendelijkheid te bedelen om hun liefde.
Ziedaar, het antwoord op al uw vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef FatalException het volgende:
-verhaal-
I salute you.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef FatalException het volgende:
[lang gequote stuk]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |