quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Statie is altied 't stomste vasteloavendjs aktiviteit!![]()
Gelijk heeft iequote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Je liet niet zojuist foto's van Roermond's meest pauper bouwwerk zien. Het fucking Duitse Outlet Center...
Dit is alles behalve de mooie kant van Roermond, dit is de meest kansloze kant van Roermond.
![]()
Wat hij/zij zegt. Helemaal mee eens de bioscoop @Hamstraat is 10x beter heeft veel meer sfeerquote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Yay nog meer Duitsers deze kant op...![]()
![]()
De bios op de Hamstraat is veel toffer, die heeft tenminste sfeer. Mega bios = onpersoonlijk en totaal niet sfeervol met z'n TL-verlichting en neon.
Trouwens 7 zalen, waarvan er 4 Duits na-gesynct(d?)e films laten zien![]()
Nice, das echt beter. Of we maken er een club van!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, die plannen zijn al eens geopperd, om 't filmhuis daar dan in te plaatsen, die zitten nu in de Azijnfabriek en dat is me toch een pauper zaaltje!
Ben alleen bang dat die plannen nog niet zeker zijn, en dat als die plannen zeker zijn er ook subsidie voor is, want dat zullen ze dan zeker nodig hebben om 't pand overeind te houden. Als je na gaat dat die bioscoop al een paar keer bijna falliet verklaard is!![]()
De Bios in Roermond is goorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat hij/zij zegt. Helemaal mee eens de bioscoop @Hamstraat is 10x beter heeft veel meer sfeer![]()
TL-verlichting biosquote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De Bios in Roermond is goor![]()
![]()
Doe mij die van Echt en Reuver maar![]()
Nee een Bioscoop met onaardig personeel, pauzes tussen de film door, gore stoelen, stinkhok etc. is leuk. Plus dat verouderde kutding is veels te duur voor de kwaliteit.quote:
Yeah!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt![]()
Roken in Bios![]()
Drinken geserveerd krijgen in Bios![]()
Echtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee een Bioscoop met onaardig personeel, pauzes tussen de film door, gore stoelen, stinkhok etc. is leuk. Plus dat verouderde kutding is veels te duur voor de kwaliteit.
Echt![]()
Roken in Bios![]()
Drinken geserveerd krijgen in Bios![]()
wtf, echt? Ik ga ook elke dinsdag naar de sneak in Roermondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef wdn het volgende:
Het enige dat ze in Roermond moeten schrappen zijn de pauze's. De stoelen zijn normaal voor een bios. Oh, ik ga bijna altijd op dinsdag naar de sneak in Roermond (alhoewel sinds kerst nog amper omdat ik het te druk heb).
Boven of beneden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Sextreme het volgende:
[..]
wtf, echt? Ik ga ook elke dinsdag naar de sneak in Roermond![]()
En zo heel druk is het daar niet op een sneakavond!
Beneden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Boven of beneden?
Vandaag overigens weer geen sneak voor mij. Ik zal pas om 21:00 in Roermond zijn
Tja, klopt wel, ja!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
...Royal Theater enkel blockbusters + rukfilms in hun programma hebben staan.
2 weken geleden was Blood Diamond in de sneakquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga altijd naar de bioscoop in Reuver, niet omdat het een betere bioscoop is maar omdat Royal Theater enkel blockbusters + rukfilms in hun programma hebben staan.
En Reuver bijna een volwaardige filmprogramma heeft met bijv. Blood Diamond...waarvoor ik sowieso dus buiten Roermond moet zijn om die film te kunnen kijken.
En morgen, bij mij op een DVD!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:26 schreef Sextreme het volgende:
2 weken geleden was Blood Diamond in de sneak
Inderdaad wou net zeggen. Hoor je zo'n kut bediende langs je lopen echt f0cking irritant. Een pauze vind ik echt niet irritant dat is juist de tijd om even te pissen en wat drinken te bestellen en niet tijdens de filmquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:47 schreef Mss het volgende:
Bioscoop in Reuver![]()
![]()
![]()
Dat geloop van dat personeel de godganse tijd, mensen die net in de spannendste scenes moeten bestellen, dat gerook![]()
Dan kennen we elkaar nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:14 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Beneden.![]()
Vanavond ook geen sneak voor mij, 2 hertentamens morgen![]()
Het is vanuit Roermond gezien wel de dichtsbijzijnde bioscoop waar nog een fatsoenlijk filmaanbod is. Anders moet je helemaal naar Heerlen, Eindhoven of anders naar Weert.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Wouser het volgende:
[..]
Inderdaad wou net zeggen. Hoor je zo'n kut bediende langs je lopen echt f0cking irritant. Een pauze vind ik echt niet irritant dat is juist de tijd om even te pissen en wat drinken te bestellen en niet tijdens de filmecht zooo zwaar irritant...
En dat sommige mensen roken in een bios top vinden zegt voor mij al genoeg wat voor... Laat ook maar ik ga hier niet eens meer op in.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het is vanuit Roermond gezien wel de dichtsbijzijnde bioscoop waar nog een fatsoenlijk filmaanbod is. Anders moet je helemaal naar Heerlen, Eindhoven of anders naar Weert.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:43 schreef Adfundum het volgende:
Juist, zorg eerst maar dat je aangesloten wordt op de A73, dan mag je verder praten.
Was het niet vanwege die irri gasten die korenwolven loslieten aan de oost en west kant van dit traject dan hadden we in de jaren 80 al een snelweg daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:43 schreef Adfundum het volgende:
Juist, zorg eerst maar dat je aangesloten wordt op de A73, dan mag je verder praten.
Ow heeft u hier een bewijs voor? Volgens mij had dit niets van doen met korenwolven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef wdn het volgende:
[..]
Was het niet vanwege die irri gasten die korenwolven loslieten aan de oost en west kant van dit traject dan hadden we in de jaren 80 al een snelweg daar.
Poulissen AV wat?quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef Riesj het volgende:
Enige goeie wat ze hebben in roermond is poulissen AV center.. de rest is poep!!
Poulissen Audio Visueel. 2de winkelstraat, kruising in het midden rechts af en dan het laatste gebouw aan de linkerkant voordat de kruising komt. CD rekje voor 50 CD's: 900 euro. Is dan wel van titanium en met een voetje van marmer (je snapt wel wat voor Audio spullen ze verkopen dan he?)quote:
Owja, daar ben ik 6 jaar langs gefietst gek! Toen ik naar Shondeln moestquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Poulissen Audio Visueel. 2de winkelstraat, kruising in het midden rechts af en dan het laatste gebouw aan de linkerkant voordat de kruising komt. CD rekje voor 50 CD's: 900 euro. Is dan wel van titanium en met een voetje van marmer (je snapt wel wat voor Audio spullen ze verkopen dan he?)
Kapel in het Zand: daar heb ik een paar jaar gewoond met mams, stiefvader, broertje en Trixie de Yorkshire Terrier![]()
Poulissen Audio Visueel Video Centerquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Poulissen Audio Visueel. 2de winkelstraat, kruising in het midden rechts af en dan het laatste gebouw aan de linkerkant voordat de kruising komt. CD rekje voor 50 CD's: 900 euro. Is dan wel van titanium en met een voetje van marmer (je snapt wel wat voor Audio spullen ze verkopen dan he?)
Onbetaalbaar bedoel jequote:Op woensdag 7 februari 2007 16:08 schreef Riesj het volgende:
[..]
Poulissen Audio Visueel Video Center
Mooi en goed (en vaak ook betaalbaar) spul, en een superservice.. altijd lekker bakje koffie daar![]()
Godzijdank als dat ding eindelijk af is.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef Tism het volgende:
Ach! Als straks de A73 klaar is zijn ze ook snel weer weg!![]()
[..]
Hey, wdn! Adelaarshorst dat is toch Hoogvonderen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:17 schreef wdn het volgende:
Op de adelaarshorst stonden toen wij daar woonden maar 2 huizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |