Hahahaha! Lol!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar toch is het daar nog niet zo erg als in Roermond
Ben er vandaag nog geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan blijf maar weg!
Ik hoef geen Roermondhaters in de stad
Ik niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Wouser het volgende:
[..]
Daar ga ik naar schoolhet stadje waar onze Lieve vriend Wilders heeft gewonne
![]()
Nee om misbruik te maken het oh zo goeie openbaarvervoer waar vertragingen mede mogelijk word gemaakt door Randstad Veoliaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:09 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zeker kleren kopen.
Omdat je eigen stad geen outlet center heeft![]()
Daar heb je gelijk in veolia isquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:10 schreef Wouser het volgende:
[..]
Nee om misbruik te maken het oh zo goeie openbaarvervoer waar vertragingen mede mogelijk word gemaakt door Randstad Veolia
Tja! Typisch Roermonds!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:20 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik heb mooie herinneringen aan Roermond.
Ik heb daar een zomer in de ijsfabriek gewerkt en het inpakwerk werd voornamelijk gedaan door de plaatselijke snollen.
Een paar voorbeeldjes wat je daar zag
Een akelig jong blondje ziet dat de witte overalls in de dameskleedruimte opzijn en loopt zonder blikken of blozen in string en bh de herengaderobe in om daar een overall te jatten.
Een flinterdun Tunesisch meisje maar met zulke enorme borsten dat haar overall onmogelijk dichtkon van boven.
Een stadse del die met wat vriendinnen de vorige dag een vakantie naar Ibiza geboekt heeft en die aan iedereen die op haar afdeling komt laat zien dat ze haar fluit kaalgeschoren heeft. " ja, dat is tegenwoordig heel normaal" zei ze er dan telkens bij.
![]()
Opnieuw!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:30 schreef ScudRaket het volgende:
*mompelt iets over reserve-Duitsers
Niet echt boeiendquote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Opnieuw!![]()
Zoiets zoals: * mompelt iets over reserve-Duitsers, bedoel je?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 08:19 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ja logisch.
Zodra de plaatsen Heerlen, Hoensbroek, Landgraaf, Brunssum en Roermond vallen haakt iedereen af!
Die eerste serie is wel leuk, kut camera.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:08 schreef Sextreme het volgende:
Wat foto's van roermond, toevallig net gevonden op het net
Klikje foto's criminaliteit en uitgaan Roermond
Klikje foto's cultuur in Roermond
Die bovenste foto is tegenover de V&D genomen. Maar die onderste ??????quote:
Je vergeet de kemp, of is deze in de afgelopen 15 jaar dat ik weg ben uit roermond geupgrade tot een villawijk.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:18 schreef -Sandstorm- het volgende:
Roermond:
Het Veld, de plaatselijke ghetto
[afbeelding]
Dat is daar vlakbij het Roercenter. Dit is een heel klein zijsteegje van dat straatje dat omhoogloopt, waar (vroeger?) de Sunny & Djive lag. Ook vlakbij ligt de automatiek. Weet je nu waar het ligt?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die bovenste foto is tegenover de V&D genomen. Maar die onderste ??????
De brugstraat dus. Of de bergstraat.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:39 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Dat is daar vlakbij het Roercenter. Dit is een heel klein zijsteegje van dat straatje dat omhoogloopt, waar (vroeger?) de Sunny & Djive lag. Ook vlakbij ligt de automatiek. Weet je nu waar het ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |