En waarom moet je het dan blokkerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef Yozzz het volgende:
Een stad die in dialect Remunj heet, is bij voorbaat al een reden tot blokkeren.
Turkenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:27 schreef ganzenherder het volgende:
Roermond, kamper en turkenstad bij uitstek![]()
Weet ik veel, ik loop ook maar wat mee te ouwehoerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:26 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
En waarom moet je het dan blokkeren
zo waarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:39 schreef trabant het volgende:
Roermond is de enige plaats die ik ken die per trein echt beter te bereiken is dan met de auto.
Ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Is Roermond een stad?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Altijd als ik het over Roermond heb met chickies van de internet verbreken ze het contact op de TMF chatbox en als ik ze eenmaal op MSN heb dan blokkeren ze me als ze weten waar ik vandaan kom![]()
Ik vind die man coowl omdat ie ons stadsrechten gaf in 1231quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja!![]()
Roermond kreeg in 1231 stadsrechten van graaf Otto II.
Echt wel!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:21 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik vind die man coowl omdat ie ons stadsrechten gaf in 1231![]()
Lelystad? Waar ligt dat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Als ik het woord Lelystad alleen al in de mond neem heb ik zoveel chicky's om me heen gek.
Seriusu je komt gewoon uit L-t0wn mooiboyy!! Die ghettoshizzle swa!
Je hebt het verdrongen omdat die gangsta's je bedreigde met een pipa in je smoel.quote:
Baad!? Fok op! Fock it!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Je hebt het verdrongen omdat die gangsta's je bedreigde met een pipa in je smoel.
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef Yozzz het volgende:
Een stad die in dialect Remunj heet, is bij voorbaat al een reden tot blokkeren.
Zeg landverrader. Ga eens studeren in Delftquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:28 schreef Wouser het volgende:
Roermond? Woon ik nog niet eens zover gek vandaan 45min fietsen.. en 15min met busje... Stap iedere dag op de trein. En ik kan je zeggen ROERMOND ZUIGT! Serieus echt een kwalitatief uitermate teleurstellende stad. Over waar je kijkt in het weekend heb je duitsers. En btw Roermond? Gangstah stad? GrapjasRoermond is een baby vergeleken met de randstad
[..]
Wat hij zegt![]()
De bioscoop zuigt juist het meestequote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:32 schreef Wouser het volgende:
Is Roermond nu al een land?
En tja als ik de keus had ging ik meteen naar de Randstad verhuizen maar hellaas...
En btw als je Roermond zo tof vind noem dan eens een paar goeie punten op? Enigste die ik kon bedenken was dat ik de Bioscoop wel tof vind ^^
Ieder zijn meningquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De bioscoop zuigt juist het meeste![]()
Ben maar blij dat Roermond 45 min fietsen.. en 15 min met busje voor je is! Een beetje Roermond afzeiken en wel profiteren van 't station, he!? Ben maar blij dat je niet naar Weert, Sittard of Venlo moet fietsen om in Delft te komen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:28 schreef Wouser het volgende:
Roermond? Woon ik nog niet eens zover gek vandaan 45min fietsen.. en 15min met busje... Stap iedere dag op de trein. En ik kan je zeggen ROERMOND ZUIGT! Serieus echt een kwalitatief uitermate teleurstellende stad. Over waar je kijkt in het weekend heb je duitsers. En btw Roermond? Gangstah stad? GrapjasRoermond is een baby vergeleken met de randstad
[..]
Wat hij zegt![]()
Idd zeg het hem maar: De kakkertquote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ben maar blij dat Roermond 45 min fietsen.. en 15 min met busje voor je is! Een beetje Roermond afzeiken en wel profiteren van 't station, he!? Ben maar blij dat je niet naar Weert, Sittard of Venlo moet fietsen om in Delft te komen!
Idioot!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:37 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Roermond. De naam refereert naar de oorspronkelijke benaming voor een activiteit van zogenaamde cum-dodgers, waarbij de man en vrouw de sperma van de man rijkelijk door beide monden laten vloeien alsof het niks is.
Is zeker geen vleermuizen uitgaansplaats he ?quote:
Geen idee, ik ga nooit naar dat soort kroegen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Is zeker geen vleermuizen uitgaansplaats he ?
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:13 schreef Mss het volgende:
Maar volgens mij kun je daar sowieso niet uitgaan
Ha! Ja!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef Basp1 het volgende:
In Remunj loupe de hunj mit de kunj euver de grunj![]()
Dat is tenminste nergens anders![]()
Euh ja, en vond er geen flikker aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:17 schreef Tism het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ben je al eens in Roemond op stap geweest!?![]()
Je moet 't ook een beetje leuk voor jezelf en je maatjes maken als je gaat stappen, he!?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Euh ja, en vond er geen flikker aan.
Kampvolk overal.
Denk je dat ik dat niet gedaan hebquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:23 schreef Tism het volgende:
[..]
Je moet 't ook een beetje leuk voor je zelf en je maatjes maken als je gaat stappen, he!?![]()
Niet alleen maar een beetje in een hoekje gaan staan, alsof je in een grotje woont, en naar kampvolk staan kijken!![]()
Jamaar in het hoekje was het zo gezellig met mijn mede-vleermuizen. Ze hebben me allemaal tips gegeven hoe ik kan krassen enzoquote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:31 schreef Mss het volgende:
[..]
Jamaar in het hoekje was het zo gezellig met mijn mede-vleermuizen. Ze hebben me allemaal tips gegeven hoe ik kan krassen enzo![]()
![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:33 schreef _Supreme het volgende:
Wie gaat er vanavond naar t hoafke!
-+Edit-quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:28 schreef _Supreme het volgende:
Waarom zijn er zoveel paupers in Roermond![]()
quote:trabant - vrijdag 2 februari 2007 @ 19:39
Omdat Roermond de enige plaats die ik ken die per trein echt beter te bereiken is dan met de auto.
Je weet homie the gangsta shit is gewoon de shit! 't straat leven en de getho enzoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:04 schreef Billy_Yank het volgende:
Defineer 'gangstah' want ik snap al niet wat je daarmee bedoelt.
Blijf maar daar en verdrinkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:40 schreef Wouser het volgende:
Roermond is kansloos nog steeds en zal altijd blijven totdat de Randstad overstroomt en alles lekker naar limburg en brabant wordt geschoven
Niks daarvan!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:40 schreef Wouser het volgende:
Roermond is kansloos nog steeds en zal altijd blijven totdat de Randstad overstroomt en alles lekker naar limburg en brabant wordt geschoven
Of bij die domme belgenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Niks daarvan!
Blijf maar lekker in de meuk zitten! Een beetje Limbo's afzeiken en als de nood aan de man is lekker aan komen aankloppen voor een stukje droog land! Vergeet 't maar! Probeer 't maar in Duitsland!![]()
Liever bij Belgie als in de randstad.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Of bij die domme belgendaar horen jullie eigenlijk thuis
![]()
Daar heb je volkomen gelijk in!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Liever bij Belgie als in de randstad.
Randstad![]()
Brabant en limbolandquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Liever bij Belgie als in de randstad.
Randstad![]()
Het valt je toch zwaar om me gelijk te geven hequote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef Tism het volgende:
[..]
Daar heb je volkomen gelijk in!Moet ik je meegeven
![]()
Na die ene opmerking over Roermond van je, had ik eigenlijk niet zo'n reactie van je verwacht!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Het valt je toch zwaar om me gelijk te geven he![]()
Ik zit idd op kamers in Maastricht, maar kom sowieso uit Limburg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Na die ene opmerking over Roermond van je, had ik eigenlijk niet zo'n reactie van je verwacht!
Maar ja! We zijn tenslotte allemaal Limburgers, he!? (Tenzij je een studentje op kamers bent van boven de rivieren, natuurlijk!)![]()
Uit de buurt van Venloquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Van waar dan oorspronkelijk, als ik vragen mag!?
Jonge ik woon ong 15km vanaf Roermondquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:40 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Blijf maar daar en verdrink![]()
Ik wil geen paupers hier met die hollandse G![]()
Dan blijf maar weg!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:06 schreef Wouser het volgende:
[..]
Jonge ik woon ong 15km vanaf Roermondalleen ik als Limburger vind Roermond zuigen ja
Hahahaha! Lol!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar toch is het daar nog niet zo erg als in Roermond
Ben er vandaag nog geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dan blijf maar weg!
Ik hoef geen Roermondhaters in de stad
Ik niet meerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:07 schreef Wouser het volgende:
[..]
Daar ga ik naar schoolhet stadje waar onze Lieve vriend Wilders heeft gewonne
![]()
Nee om misbruik te maken het oh zo goeie openbaarvervoer waar vertragingen mede mogelijk word gemaakt door Randstad Veoliaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:09 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Zeker kleren kopen.
Omdat je eigen stad geen outlet center heeft![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |