Ja roermond is en blijft een plaats in in de provincie limburg, waar per defenitei niet alles even snel gaat.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Roer jij wel eens een penis in je mond ?
En waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
Agreed. Roermond is een lelijke pauperstad.
De criminaliteit is hier om elke hoek te vinden maar dat is ook niet zo heel verwonderlijk gezien de vele Marokkanen en Antilianen die in Roermond wonen.
Take a guess...Roermond misschien?quote:
Ah! Kick Ass! Heb je er veel last van?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Take a guess...Roermond misschien?![]()
Nee, maar je kunt gewoon simpelweg niet ontkennen dat Roermond eenmaal een multiculturele stad is, nou wordt multicultureel vaak opgevat als een positief begrip maar in Roermond is dat totaal niet het geval. Roermond staat niet voor niets 3de (of was het 4de) in de AD Misdaadmeter bij de grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:14 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah! Kick Ass! Heb je er veel last van?![]()
Natuurlijk, iedere stad kampt zo met zijn maatschapelijke problemen, dacht je dat 't ergens anders, anders was!?quote:Op zondag 4 februari 2007 00:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt gewoon simpelweg niet ontkennen dat Roermond eenmaal een multiculturele stad is, nou wordt multicultureel vaak opgevat als een positief begrip maar in Roermond is dat totaal niet het geval. Roermond staat niet voor niets 3de (of was het 4de) in de AD Misdaadmeter bij de grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik 's nachts gewoon vechtpartijen zie in de stad bij uitgaansgelegenheden (waar vrijwel altijd dezelfde 'soort' mensen bij betrokken zijn, om het maar netjes te stellen). Om maar te zwijgen over de (verborgen) drugsactiviteiten die hier aan de orde van de dag zijn en criminaliteit, veelal autodiefstal en al het zinloos geweld.
Het moge zo zijn dat een groot gedeelte van de overwegende christelijke bevolking van Roermond zich daar de ogen voor sluit en de burgemeester nog minder aan het probleem doet, wat mij enigzins verbaast, aangezien hij van een rechts-geörienteerde partij is, ondanks zijn beloftes om criminaliteit hard aan te pakken en te voorkomen maar tot op de dag van vandaag is daar weinig van te merken.
Het is een opeenstapeling van ellende hier en daar is geen woord van overdreven.
Wat dat betreft kan ik niet wachten tot ik uit deze verachtelijke stad kan verhuizen die naast mooie culturele plekken (zoals al eerder werd opgemerkt in dit topic) ook veel lelijke plekken kent.
De mensen die verantwoordelijk zijn voor de onveiligheid ( ahum.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:43 schreef Tism het volgende:
[..]
Natuurlijk, iedere stad kamp zo met zijn maatschapelijke problemen, dacht je dat 't ergens anders, anders was!?
En politiek gezien moet er inderdaad nog veel veranderen! Maar je kunt niet ontkennen dat er niets aan gedaan wordt als je alle projecten die er lopen, de laatste jaren naast elkaar legt!
Roermond ontwikkelt zich en dat heeft natuurlijk zijn tijd nodig!![]()
Pfffff... moraalridderquote:Op zondag 4 februari 2007 01:00 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
De mensen die verantwoordelijk zijn voor de onveiligheid ( ahum.) in Roermond zullen niet weggaan hoor. De gemeente is juist momenteel bezig met het bouwen van flats en goedkope woningen in verscheidene probleemwijken (De Kemp en Het Veld).
Ik vraag me in godsnaam af waarom ze niet eerst alle problemen oplossen die Roermond kent in plaats van deze wijken uit te breiden terwijl het probleem zich tevens uitbreidt.
Op deze manier vergroot Roermond zijn criminaliteitsproblemen, het is toch te belachelijk voor woorden. Maar ja, dat schijnt CDA beleid te zijn. Verdomme...wat heb ik een hekel aan het CDA en alle rechtse mooi weer-partijen die alleen aan de economische belangen denken boven de sociaal-maatschappelijke belangen.
Ik ben juist bang dat we binnen afzienlijke tijd hier dezelfde taferelen gaan zien als bij de rellen in de arme voorsteden in Frankrijk. Ik wil trouwens niet impliceren dat door de aanwezigheid van pauperwijken Roermond zo onveilig is, want iedere stad kent wel zijn pauperwijk maar niet iedere stad staat zo hoog wat misdaadcijfers betreft. Waarschijnlijk spelen bij Roermond dan andere factoren een rol.![]()
Ik ook!quote:Op zondag 4 februari 2007 01:00 schreef Asskicker14 het volgende:
...wat heb ik een hekel aan het CDA en alle rechtse mooi weer-partijen die alleen aan de economische belangen denken boven de sociaal-maatschappelijke belangen.
quote:Ik ben juist bang dat we binnen afzienlijke tijd hier dezelfde taferelen gaan zien als bij de rellen in de arme voorsteden in Frankrijk.
Waar kan ik die vinden, wil dat wel eens zien?!quote:wat misdaadcijfers betreft.
Thx!quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef wdn het volgende:
Tism
http://www.misdaadkaart.n(...)roving_ontvoering_10
De Veldstraat zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hier is het ook gangstah net zoals in Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Ik snap het gewoon niet![]()
Zozo, een tasjesroof, wat een criminelen daar zeg.quote:Op zondag 4 februari 2007 13:44 schreef wdn het volgende:
Tism
http://www.misdaadkaart.n(...)roving_ontvoering_10
Dat wou ik net zeggen!quote:Op zondag 4 februari 2007 14:28 schreef wdn het volgende:
Roermond valt best mee qua crimineel gedrag
Als er één plaats is die het leger zou moeten gebruiken als oefenterrein voor tanks en ontbladermiddelen dan is het fucking Hoofddorp wel. Het is zo'n beetjeh te grootste dorp van Nederland. Roermond ziet er tenminste nog stads uit (met een echt centrum en niet zo'n artificieel lelijk winkelcentrum-achtige woonwijk). Overigens, na Maastricht een van de mooiere steden van Limburg.. maar goed, qua stad ben je sowieso snel uitgeteld daar jammer genoeg... maar Hoofddorp... teruggeven aan het Haarlemmermeer....quote:
Ja, en de hoge misdaadcijfers zijn zeker allemaal gebaseerd op schijngebeurtenissen?quote:Op zondag 4 februari 2007 14:28 schreef wdn het volgende:
Roermond valt best mee qua crimineel gedrag
mag ik ook komen , tis mijn stamcafequote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Best populair, dat Roermond he.
We kunnen eens een meet houden in het Brunke met zn allen
In 't Brunke!?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Best populair, dat Roermond he.
We kunnen eens een meet houden in het Brunke met zn allen
Nej joh! Ik weet zeker dat ik me daar niet op mijn gemak voel!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:15 schreef wdn het volgende:
Tism en als ik je broodje betaal kom je dan wel?
Ja en? Ik loop in mijn vrije tijd in een leren jas met laarzen en een t-shirt van Prince of een metalbandquote:Op zondag 4 februari 2007 19:20 schreef Tism het volgende:
[..]
Nej joh! Ik weet zeker dat ik me daar niet op mijn gemak voel!![]()
Lol! Ik ging en ga daar ook altijd op stap!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:34 schreef wdn het volgende:
Zoals ik al eerder postte: de azijnfabriek kom ik het meeste als ik al uitga.
Ik ben der 1 die vroeger in het Babbeltje en Pandora hing. Oh en hoe heette dat cafe ook alweer op de buitenop. Pal naast de kerk.
Huh!? Aan de linkerzijde van de Kraanpoort "Stad Roermond" geloof ik, weet ik niet helemaal zeker is ook al zo lang geleden! Daar stonden altijd van die vette motors voor de deur!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:24 schreef wdn het volgende:
Ik ben al 38 he. Pandora dat was eind jaren 80 en begin jaren 90
Babbetje is ook flink afgezakt in de tussentijd.
Er was ooit een tijd dat ik in de kroeg stond op vrijdag en we besloten naar Gun and Roses te gaan. Zonder kaarten, kopen voor de poort en toch vooraan staan
Of dat een vriendin meedeed aan een pooltournooi, won en een uitnodiging krijg voor de europese wedstrijd in Luxemburg. Besloten we, de dag voor dat tournooi, met zijn 3en er naartoe te rijden omdat ze toch wel eens wilde meedoen maar 'het was zo ver'.Verloor ze de 1ste pot en konden we weer naar huis
Maarre hoe heette die krijg op de buitenop ook alweerPal naast de kerk.
Cafe Jansen en Zoja? die en ik beide nietquote:Op zondag 4 februari 2007 20:33 schreef Tism het volgende:
[..]
Huh!? Aan de linkerzijde van de Kraanpoort "Stad Roermond" geloof ik, weet ik niet helemaal zeker is ook al zo lang geleden! Daar stonden altijd van die vette motors voor de deur!
En aan de rechterzijde is 't een tijd "Cafe Janssen" geweest en daarna "Cafe Zoja"![]()
Hoe 't voor "Cafe Jansen" hete weet ik niet!
Ah ja! Voor mijn tijd iid, die "De Kroeg" en eigenaar Adrie ken ik niet!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Cafe Jansen en Zoja? die en ik beide niet
Ik weet het alweer: het heette "De Kroeg" (eigenaar Adrie).
Daar heb ik nog competitie biljart gespeeld
Adrie dronk zelf meer dan zijn klantenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:39 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah ja! Voor mijn tijd iid, die "De Kroeg" en eigenaar Adrie ken ik niet!![]()
Hahahaha! Zo ken ik er hier nog wel een paar!quote:Op zondag 4 februari 2007 20:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Adrie dronk zelf meer dan zijn klantenop een gegeven moment vond de belastingdienst het genoeg: "of je stopt zelf of we stoppen jou" was hun commentaar
Maar het was wel altijd leuk. Heb daar regelmatig van zaterdag 12:00 's morgens tot ver in de zondag gezeten. Potje biljarten, kletsen, flipperen en kaarten
Oh en ik drink geen alcohol
Adrie was er ook 1 die zijn eigen cafe dicht deed als hij geen zin had. En dan ging hij mee met zijn klanten naar een andere kroegGoede gast maar als eigenaar ...
Jij mag niks zeggen over Remunjquote:Op zondag 4 februari 2007 22:46 schreef Maikuuul het volgende:
Vandaag een mooie zwarte getailleerde Boss blouse gekocht in Roermond
Dus niks mis mee
Venloquote:Op zondag 4 februari 2007 23:35 schreef Herox het volgende:
Roermond zuigtlevenloze stad, neem dan VENLO of Maastricht ofzo
![]()
Venlo pawned!quote:
Je liet niet zojuist foto's van Roermond's meest pauper bouwwerk zien. Het fucking Duitse Outlet Center...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Hier nog een paar illustraties die wijzen op de mooie kant van Roermond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, wat ik liet zien, zijn projectfoto's van wat juist naast de Designer Outlet Centre komt te staan.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Je liet niet zojuist foto's van Roermond's meest pauper bouwwerk zien. Het fucking Duitse Outlet Center...
Dit is alles behalve de mooie kant van Roermond, dit is de meest kansloze kant van Roermond.
![]()
Zegt iemand die uit Nieuwstadt komt of Susteren ofzoiets en nog zoen gat naast de spoor.quote:
Bespeur ik daar enige ironie?quote:Op maandag 5 februari 2007 17:52 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Roermond. Wereldstad, bruisend van de cultuur, levendig door de bourgondische levensstijl, prachtige natuur en hoogstaande architectuur.
Roermond.............................................![]()
Yay nog meer Duitsers deze kant op...quote:Op maandag 5 februari 2007 17:51 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee, wat ik liet zien, zijn projectfoto's van wat juist naast de Designer Outlet Centre komt te staan.
Met een nieuwe hypermoderne megabioscoop met 7 zalen, waar Pathe hopelijk exploitant van wordt.
Ach! Als straks de A73 klaar is zijn ze ook snel weer weg!quote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef Sextreme het volgende:
Yay nog meer Duitsers deze kant op...![]()
![]()
Ja, dat is waar, alleen de film keuze kan beter!quote:De bios op de Hamstraat is veel toffer, die heeft tenminste sfeer. Mega bios = onpersoonlijk en totaal niet sfeervol met z'n TL-verlichting en neon.
Ik hoop hetquote:Op maandag 5 februari 2007 18:03 schreef Tism het volgende:
Ja, dat is waar, alleen de film keuze kan beter!![]()
Ben beniuwd of die nog blijft bestaan, als straks die megabios er staat!
Ik ook!quote:
Ze maken er maar een filmhuis van anders! Wel wat meer alto films, maar dan blijft het iig zo als het nu is!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Tism het volgende:
[..]
Ik ook!
Anders hoop ik dat ze er een goede bestemming aan geven, dat moet gewoon behouden worden! Vind ik!
Ja, die plannen zijn al eens geopperd, om 't filmhuis daar dan in te plaatsen, die zitten nu in de Azijnfabriek en dat is me toch een pauper zaaltje!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:12 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ze maken er maar een filmhuis van anders! Wel wat meer alto films, maar dan blijft het iig zo als het nu is!![]()
Ga jij maar weer lekker naar Frieslandquote:Op maandag 5 februari 2007 19:04 schreef Pandabeertje_89 het volgende:
roermond.. limburg.. rofl
Friesland is nog slechter dan Belgiëquote:Op maandag 5 februari 2007 19:33 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker naar Friesland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |