ja ik weet niet hoe je dat woord goed schrijftquote:
En? t bleek ook een gay tent te zijn?quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Piovan het volgende:
Dat had ik dus bij de Willie Bar in Pey.
Iedereen zei ook dat het een gay tent was.
Dat is echt erg he, mensen die dat zeggen zijn daar zelf nog nooit geweestquote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Piovan het volgende:
Dat had ik dus bij de Willie Bar in Pey.
Iedereen zei ook dat het een gay tent was.
Ja echt wel, er kwamen wekelijks vrouwelijke strippers en superveel volk.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dat is echt erg he, mensen die dat zeggen zijn daar zelf nog nooit geweest![]()
ik dat je van techno houdtquote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Zijn er homo's in Roermond ? goh
Ik vind het wel knap dat je er voor uit durft te komen...
(dat je Limburger bent dan he)
opbokkenquote:Op zondag 4 februari 2007 19:45 schreef TeChNo2 het volgende:
Zijn er homo's in Roermond ? goh
Ik vind het wel knap dat je er voor uit durft te komen...
(dat je Limburger bent dan he)
nee het was no straight nightquote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef _Supreme het volgende:
Gisteravond was er anders wel gaynight![]()
mijn eche buren of Cafe de Buren in Sittard?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:06 schreef Piovan het volgende:
post ga je wel eens naar de buren?
cafequote:Op zondag 4 februari 2007 20:07 schreef postmortum het volgende:
[..]
mijn eche buren of Cafe de Buren in Sittard?
Cafe de Buren hing ik altijd in mijn studententijd, vriend van mij werkte er in de keuken![]()
Café 't Brunke is gelegen in een van de oudste straatjes van Roermond. De zaak bevind zich in de uit de 13e eeuw stammende kelder van het huidige VVV kantoor. De ingang van het café is echter te vinden aan de St. Nicolaasstraatquote:Op zondag 4 februari 2007 20:11 schreef Piovan het volgende:
van de week van ik nog in roermond
waar ligt brunke dan
vooraan bij dat plein?
Tom, Sjnats is voor 80+quote:Op zondag 4 februari 2007 20:14 schreef _Supreme het volgende:
Nee, bij de markt in dat steegje naar beneden, onder DE SJNATS! YEAH!
Ik ga wel eens checken hoe je je daar gedraagdquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
Café 't Brunke is gelegen in een van de oudste straatjes van Roermond. De zaak bevind zich in de uit de 13e eeuw stammende kelder van het huidige VVV kantoor. De ingang van het café is echter te vinden aan de St. Nicolaasstraat![]()
je gaat toch mij toch niet zoeken daar he![]()
Dat lijkt mij wel leuk eigenlijk en er dan een documantaire over maken. Het leven van een fokker: deel 1 postmortumquote:Op zondag 4 februari 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
[..]
je gaat toch mij toch niet zoeken daar he![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |