quote:Op maandag 5 februari 2007 20:37 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Statie is altied 't stomste vasteloavendjs aktiviteit!![]()
Gelijk heeft iequote:Op maandag 5 februari 2007 17:45 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Je liet niet zojuist foto's van Roermond's meest pauper bouwwerk zien. Het fucking Duitse Outlet Center...
Dit is alles behalve de mooie kant van Roermond, dit is de meest kansloze kant van Roermond.
![]()
Wat hij/zij zegt. Helemaal mee eens de bioscoop @Hamstraat is 10x beter heeft veel meer sfeerquote:Op maandag 5 februari 2007 17:59 schreef Sextreme het volgende:
[..]
Yay nog meer Duitsers deze kant op...![]()
![]()
De bios op de Hamstraat is veel toffer, die heeft tenminste sfeer. Mega bios = onpersoonlijk en totaal niet sfeervol met z'n TL-verlichting en neon.
Trouwens 7 zalen, waarvan er 4 Duits na-gesynct(d?)e films laten zien![]()
Nice, das echt beter. Of we maken er een club van!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:16 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, die plannen zijn al eens geopperd, om 't filmhuis daar dan in te plaatsen, die zitten nu in de Azijnfabriek en dat is me toch een pauper zaaltje!
Ben alleen bang dat die plannen nog niet zeker zijn, en dat als die plannen zeker zijn er ook subsidie voor is, want dat zullen ze dan zeker nodig hebben om 't pand overeind te houden. Als je na gaat dat die bioscoop al een paar keer bijna falliet verklaard is!![]()
De Bios in Roermond is goorquote:Op maandag 5 februari 2007 21:10 schreef Wouser het volgende:
[..]
Wat hij/zij zegt. Helemaal mee eens de bioscoop @Hamstraat is 10x beter heeft veel meer sfeer![]()
TL-verlichting biosquote:Op maandag 5 februari 2007 21:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De Bios in Roermond is goor![]()
![]()
Doe mij die van Echt en Reuver maar![]()
Nee een Bioscoop met onaardig personeel, pauzes tussen de film door, gore stoelen, stinkhok etc. is leuk. Plus dat verouderde kutding is veels te duur voor de kwaliteit.quote:
Yeah!quote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
Echt![]()
Roken in Bios![]()
Drinken geserveerd krijgen in Bios![]()
Echtquote:Op maandag 5 februari 2007 21:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee een Bioscoop met onaardig personeel, pauzes tussen de film door, gore stoelen, stinkhok etc. is leuk. Plus dat verouderde kutding is veels te duur voor de kwaliteit.
Echt![]()
Roken in Bios![]()
Drinken geserveerd krijgen in Bios![]()
wtf, echt? Ik ga ook elke dinsdag naar de sneak in Roermondquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef wdn het volgende:
Het enige dat ze in Roermond moeten schrappen zijn de pauze's. De stoelen zijn normaal voor een bios. Oh, ik ga bijna altijd op dinsdag naar de sneak in Roermond (alhoewel sinds kerst nog amper omdat ik het te druk heb).
Boven of beneden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Sextreme het volgende:
[..]
wtf, echt? Ik ga ook elke dinsdag naar de sneak in Roermond![]()
En zo heel druk is het daar niet op een sneakavond!
Beneden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Boven of beneden?
Vandaag overigens weer geen sneak voor mij. Ik zal pas om 21:00 in Roermond zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |