abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 16:34:20 #26
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_46044039
Nou is er een draad waar het welles/nietus spelletje gespeelt kan worden en zijn de uber sceptics spoorloos verdwenen......

Zal wel te maken hebben dat hun posts wel een troll gehalte moeten hebben anders is de lol er vanaf
pi_46060980
Topic ziet er al stukken beter uit zo.

Ik hoop dat het zo blijft.
pi_46061119
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Nou is er een draad waar het welles/nietus spelletje gespeelt kan worden en zijn de uber sceptics spoorloos verdwenen......

Zal wel te maken hebben dat hun posts wel een troll gehalte moeten hebben anders is de lol er vanaf
Kap eens met zulke termen te gebruiken. Ik krijg echt het idee dat sommige mensen hier het idee hebben dat ze onwijs open minded zijn en wel ff weten hoe het allemaal zit

En ondertussen mensen afkraken die er iets nuchtere blik op hebben.
  † In Memoriam † woensdag 7 februari 2007 @ 00:08:01 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_46061413
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Kap eens met zulke termen te gebruiken. Ik krijg echt het idee dat sommige mensen hier het idee hebben dat ze onwijs open minded zijn en wel ff weten hoe het allemaal zit

Hij heeft wel een punt. Maar je zou het tegendeel kunnen bewijzen door op zijn uitnodiging in te gaan.
pi_46061914
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:58 schreef ThaMadEd het volgende:

[..]

Ik kan je maar één ding zeggen of eigenlijk twee,
het beste negeer ze, of trek je er niet al teveel van aan.

Dat lucht echt op.
pi_46071532
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 16:34 schreef merlin693 het volgende:
Dat viel mij ook op. Ze zijn in elk UFO topic te vinden waar ze offtopic wel-niet spelletjes spelen, hier zou het on topic zijn en dan zie je ze niet?
pi_46072958
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:59 schreef DizzyDizzer het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Ze zijn in elk UFO topic te vinden waar ze offtopic wel-niet spelletjes spelen, hier zou het on topic zijn en dan zie je ze niet?
Je moet ons iets geven wat we specifiek kunnen afkraken :-) Where to begin...
pi_46074484
Begin maar bij het begin. Tenzij je een Chinees bent.
pi_46076039
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:38 schreef DizzyDizzer het volgende:
Begin maar bij het begin. Tenzij je een Chinees bent.
Ok. Phoenix dan. Hier kan ik me wel in vinden: http://www.virtuallystran(...)00/mar/m15-005.shtml
pi_46076517
quote:
The explanation for this event is that a military plane had to
unload it's flares before it was allowed to land at the air
base. The base and the military have records to confirm this
forced "dumping."
Waarom zouden ze er dan nu ineens zo'n heisa over maken ?
Kan moeilijk geloven dat het de eerste keer is dat er daar militaire vliegtuigen landen ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46077772
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Waarom zouden ze er dan nu ineens zo'n heisa over maken ?
Kan moeilijk geloven dat het de eerste keer is dat er daar militaire vliegtuigen landen ?
Net zoals een vliegtuig voor een noodlanding eerst zijn brandstof moet lozen? Kan van alles geweest zijn, misschien hoorde het ook wel bij de oefening.
  woensdag 7 februari 2007 @ 17:53:38 #37
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46080729
flares geloof ik niet in. honderden getuigen hebben duidelijk een gigantische ufo gezien.
pi_46082099
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 17:53 schreef huupia het volgende:
flares geloof ik niet in. honderden getuigen hebben duidelijk een gigantische ufo gezien.
een ufo die uiteindelijk flares bleken te zijn
  woensdag 7 februari 2007 @ 22:08:54 #39
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_46088180
wat jij wilt
pi_46089833
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 18:42 schreef thedude0 het volgende:

[..]

een ufo die uiteindelijk flares bleken te zijn
Of toch een ufo.
  donderdag 8 februari 2007 @ 09:11:03 #41
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_46096145
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef proteus het volgende:

[..]

Ok. Phoenix dan. Hier kan ik me wel in vinden: http://www.virtuallystran(...)00/mar/m15-005.shtml
quote:
Belief here, with many, is that the air force dumped the flares
to distract and confuse the public off the real event that
happened at 8:30.
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn ja, 8:30 de echte en als bliksemafleider de flares, waarom niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_46098609
Jeff Willes legt op zijn DVD onder andere uit dat het geen flares van de luchtmacht zijn: 'Er ligt daar een burgerluchthaven en er staan huizen.' De onderstaande foto laat ook duidelijk zien hoe flares eruit zien.

De luchtmacht heeft overigens ook een verantwoording, als er flares tussen zitten die niet goed werken en naar beneden storten en in vredestijd het bezit van burgers in de fik zetten, dan is dat gewoon een vreselijk grove fout die te voorzien was geweest. Dat beseft elke luchtmachtstaf maar al te goed en dus zullen zij nooit boven een stad als Phoenix dergelijke 'brandbommen' afgooien. Ze hebben daar in de buurt vele en vele honderden vierkante kilometers woestenij en dus zullen ze beslist daar hun oefeningen houden.

Bron: Ufowijzer.nl - 7 Feb 2007
pi_46099058
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:51 schreef Bregalad het volgende:
Jeff Willes legt op zijn DVD onder andere uit dat het geen flares van de luchtmacht zijn: 'Er ligt daar een burgerluchthaven en er staan huizen.' De onderstaande foto laat ook duidelijk zien hoe flares eruit zien.

[afbeelding]
Bron: Ufowijzer.nl - 7 Feb 2007
Kwestie van afstand, en parachutes.
pi_46099608
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:06 schreef proteus het volgende:
Maar voor de rest vind jij het doodnormaal dat een militair vliegtuig flares boven burgergebied dropt ?
En als dit een standaardprocedure blijkt te zijn, zou het vliegveldpersoneel dit toch wel al eerder meegemaakt/gezien hebben en gaan ze daar nu niet ineens een UFO van maken ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_46099950
quote:

[..]

Zeker zo'n soort parachute met van die automatische 'niet in woonwijk neerstort navigatiesystemen'
pi_46100370
quote:

[..]

Even voor de duidelijkheid,
....Brandbommen met parachutes?.... Branden die parachutes dan niet af?
pi_46101720
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Maar voor de rest vind jij het doodnormaal dat een militair vliegtuig flares boven burgergebied dropt ?
En als dit een standaardprocedure blijkt te zijn, zou het vliegveldpersoneel dit toch wel al eerder meegemaakt/gezien hebben en gaan ze daar nu niet ineens een UFO van maken ?
Was toch niet boven een burgergebied?. Het bleek veel verder weg te zijn, achter een mountain range. Dat hebben ze toch kunnen reproduceren.
pi_46101742
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 11:48 schreef Bregalad het volgende:

[..]
Even voor de duidelijkheid,
....Brandbommen met parachutes?.... Branden die parachutes dan niet af?
Nee, en flares zijn geen brandbommen.
pi_46102389
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:31 schreef proteus het volgende:

[..]

Ok, ik weet niet of jij je eigen links wel leest, maar jij gelooft dus ook in een cover-up. Had ik niet van je verwacht.
pi_46102432
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:27 schreef proteus het volgende:

[..]

Was toch niet boven een burgergebied?. Het bleek veel verder weg te zijn, achter een mountain range. Dat hebben ze toch kunnen reproduceren.
Lees je wel? Het vloog boven een drukbevolkt gebied waarbij getuigen het object boven hun hoofd zagen vliegen. Welk traject het heeft afgelegd is te lezen en te zien in de documentaire. Flares vallen af, dat moge duideijk zijn. Misschien weet je wat beters te bedenken ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')