Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Een raar verhaal zeg je? Hoezo raar?
Ja, ik zou natuurlijk het uitzendbureau moeten bellen, maar ik wil mijn laatste beltegoed daar niet aan verspillenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat je zomaar ongestraft niet kunt komen opdagen. Dat je er nog nooit gewerkt had maar wel goede indruk had gemaakt op een afdeling. En dat je daar maandag gaat werken.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
Ik oefen alvast een beetje de rol van gastvrouw.quote:
Kijk, dat vind ik nou leuk van je.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:05 schreef Lienekien het volgende:
Welkom iedereen, in dit topic!
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik vind niets raar in zekere zin. De meest vreemde gebeurtenissen en situaties reken ik als normaal omdat ik rare zaken bij het leven vind horen.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Als ik een mens met 3 hoofden zou zien lopen op straat dan zou ik niet eens zeggen dat het raar is
Díe is raar!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:39 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. Dromenvanger in tha house.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |