Ik heb de vogel gezien in Rijswijk Zuid Holland. En de vogel die je laat zien is het zeker niet. Het gaat meer om deze tekening:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:23 schreef ImmovableMind het volgende:
Normaliter zou ik meteen een Ekster zeggen maar de vogel was kleiner dan een merel met witte stippen als een koe? ^^
Mag ik vragen in welke regio je woont?
Dit kan het wellicht zijn al twijfel ik aan de grote van het wit:
[afbeelding]
Ik dacht zelf eerst aan een Kekster(kruising van een kraai en een ekster),maar deze tekening is mij onbekend.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:34 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ik heb de vogel gezien in Rijswijk Zuid Holland. En de vogel die je laat zien is het zeker niet. Het gaat meer om deze tekening:
[afbeelding]
Dat vind ik wel zulke meesterlijke dieren he!quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:09 schreef ImmovableMind het volgende:
Zwolle, Zwartwaterland, vliegend exemplaar, slechtvalk (Falco Perigrines)
[afbeelding]
Kraanvogels heb ik 2x keer gezien. 1x een clubje in een weiland aan de rand van Enschede en 1x een aantal die op een mooie zaterdagmiddag recht over het centrum van Enschede vlogen. Stond ik daar midden in een drukke winkelstraat omhoog te kijken en een hoop andere mensen mij vervolgens raar aanstaren waarom ik ineens stil stond en omhoog keekquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:36 schreef Cattara het volgende:
Ik heb twee keer in mn leven een kraanvogel in de weilanden zien staan,iedereen verklaarde me voor gek !
Nu kwam ik laast iemand van natuurbeheer tegen en die stelde ik de vraag of ik die gezien kon hebben,en eindelijk was daar het verlossende antwoord....
Het waren wel kraanvogels,en die ik gezien heb waren waarschijnlijk te uitgeput om weer met de rest mee te vliegen.
Ze schijnen hier best vaak gezien te worden...
Het raadsel is opgelost.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb mijn vogels in de achtertuin lopen.
maar om dat nou elke dag te melden
Kardinaaltje? *duikt weg voor het geval ze helemaal fout zit* Het is wel een mooiert hoor!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef popolon het volgende:
één echt opvallende vandaag:
[afbeelding]
Ze zijn mooi.
wohw, waar heb je die gezien?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef popolon het volgende:
één echt opvallende vandaag:
[afbeelding]
Ze zijn mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |