Heet jij triggershot?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef Plaza het volgende:
Ziet er mooi uit ...
noem mij 1 wel succesvolle poging alle moslims in Europa op een lijn te krijgen dat ze op 1 partij stemmen die voor de overname is van europa als moslim bolwerk...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef MrVVD het volgende:
[..]
1) een poging van de AEL die vooralsnog mislukt is doordat de leiders zich als toni montana gedroegen. bewijs dat bleek dat meer dan de helft van de turken hen steunden. groeien van islamitische organisaties en moskeeen gefinancieerd uit het buitenland.
ja helaas heb je overal gekken die iemands mening niet kunnen verdragen, maar dat vind ik geen reden om danmaar alle islamieten het land uit te flikkeren zodat het probleem weg is, de volgende groep staat alweer klaar (de Polen)quote:2)de vrijheid van meningsuiting loopt toch echt gevaar. theo van gogh die gewoon niets mocht zeggen. politieke figuren die beveiligd worden. dit was voorheen niet zo. cabaretiers die geen grappen mogen maken. laat ik het zo zeggen als ik in de praktijk over dit soort zaken discussieer met turken en marokkanen doe ik dat in alle voorzichtigheid.
ik ben overtuigd atheist en heb de overtuiging dat men wel gewoon naast erlkaar kan leven, dat bepaalde radicale elementen elkaar niet kunnen verdragen is hun beperking, niet de mijnequote:3) jij staat toe dat de ander cultuur/godsdienst kan groeien en dus ooit niet meer te stoppen is. als je toestaat dat er overal moskeen mogen staan zal je eigen kerk letterlijk en figuurlijk plaats moeten maken. christendom en islam naast elkaar kan niet. nu nog wel omdat de islam klein is en maar nu al om zich heen slaat.
ik geloof dat de verkiezingen wel iets anders gaven, maar goed, dus jij bent van ening dat als je rechts bent (en dus bij de 50% hoort) je automatisch de islam wil verbannen uit nederland?quote:4) omdat het in de eerste plaats een natuurlijk wet is dat je je vrijheid niet wil opgeven tegen beperking. ruwweg 50 % van de stemmers zijn rechts, 25 % sociaal liberaal en 25 % links. (ruwweg !!!).
er is maar een verdomd kleine % van de Islam wat foto's verbiedt, jouw probleem is dat je elke moslim op een hoop gooit, er is geen differentiatie, het is allemaal stinkend tuig wat moet worden geelimineerd. Jij bent hier de bange schijtert en voedt jezelf met bangmakerij en angstquote:zoals bekent is de islam geen godsdienst dat de mensen vrijheid, welvaart en welzijn brengt. laat ik het zo zeggen zoals jij op de foto’s staat mag volgens de islam niet in het openbaar. de manier waarom sommige moslims in Nederland hun geloof belijden is dusdanig sterk dat dat anderen moet verdringen. de heersende cultuur is niet meer zo sterk. jij zegt niet ok maar tot hier nee laat maar gebeuren en als er maar genoeg zijn die dat zeggen krijg je een verdringing.
Daar zouden Azteken. Inka's enz anders over denken. Ik ken eigenlijk maar een volk die wisten hoe ze met christenen om moesten gaan en dat zijn de Jappeners.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:51 schreef Zyggie het volgende:
Zo hey hebben de moslims dat gebouwd.![]()
Viva la reconquista trouwens.
Mooie dingen worden vaak gebouwd onder de grootste dictatorsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:36 schreef Megumi het volgende:
Kijk maar eens eens naar de volgende wikki Triggershot.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alhambra
Het Alhambra was een moskee. En een van de de mooiste voorbeelden van moslim cultuur en kunst. Wat in weze ontheiligd is door de paus en de christelijke koningen van Spanje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Mooie dingen worden vaak gebouwd onder de grootste dictators
Kijk maar naar Versaille
Ja, maar daar zijn andersom ook voorbeelden van te noemen. Zelfs nog dichterbij huis (Den Haag): http://www.joods.nl/content/view/35971/44/quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het Alhambra was een moskee. En een van de de mooiste voorbeelden van moslim cultuur en kunst. Wat in weze ontheiligd is door de paus en de christelijke koningen van Spanje.
Het was nooit heilig.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het Alhambra was een moskee. En een van de de mooiste voorbeelden van moslim cultuur en kunst. Wat in weze ontheiligd is door de paus en de christelijke koningen van Spanje.
Een opbergplaats van de Bijenkorf, eens een synagoge, die gekraakt wordt door Turken en uiteindelijk hun gegund wordt door de niet-Islamitische, Nederlandse overheid. Duidelijk een voorbeeld van hoe het andersom er ook zo aan toegaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:10 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja, maar daar zijn andersom ook voorbeelden van te noemen. Zelfs nog dichterbij huis (Den Haag): http://www.joods.nl/content/view/35971/44/
Het was niet echt een moskee (delen wel) eerder een soort paleis.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Megumi het volgende:
[..]
Briljant juist, door die vele bogen en in het midden een kerk!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was niet echt een moskee (delen wel) eerder een soort paleis.
Moskee van Cordoba (de Mezquita) is echter wel zwaar mishandeld in opdracht van Karel V die er later spijt van had.
[afbeelding]
Een gigantische blingbling kerk midden in een indrukwekkende zuilenzaal.
huis van de 'kaliefs' met een speciaal ingebouwde plaats om je tot aanbidding te richten en vol met arabische koran verzen in verschillende zalenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:16 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Het was toch gewoon een fort/paleis, geen heilig gebouw?
Die kerk is echt lelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Briljant juist, door die vele bogen en in het midden een kerk!![]()
Niet heilig dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
huis van de 'kaliefs' met een speciaal ingebouwde plaats om je tot aanbidding te richten en vol met arabische koran verzen in verschillende zalen
Voor mij zou alleen het onderkomen van de Harem heilig zijn geweestquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
huis van de 'kaliefs' met een speciaal ingebouwde plaats om je tot aanbidding te richten en vol met arabische koran verzen in verschillende zalen
Je zou een harem maar erotisch vindenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Voor mij zou alleen het onderkomen van de Harem heilig zijn geweest
tvp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |