quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:01 schreef Jumparound het volgende:
Flikker toch lkker zelf op met je gezeik!
Krijg lekker een overdosis drugs, hond!
wie ben jij om een muziekstroming tot "maatschappelijk probleem van mytische proporties" te bombarderen?
2 generaties gelden liepen er ook van die bekrompen mensen zoals jezelf rond, te kanekren op Rock en Roll... het zou verderfelijk zijn voor de jeugd...
quote:
Je begrijpt dat hij het over Nederlandse ( blanke ) kinderen heeft he?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef renwan het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd; deporteren en wegwezen!
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:45 schreef Vladimiiiiir het volgende:
Maar...wat is nou precies het probleem?![]()
Je ergert je aan dat accent, oke kan ik me ook wat bij voorstellen maar belgen praten ook irritant![]()
Voorderest ben je zeker jaloers omdat jij dat nooit voor elkaar kreeg toen je (ooit lang geleden) jong was?
en nu wens je hun tzelfde toe?
![]()
![]()
Wie heeft jou God gemaakt? Je moet je mening niet verabsoluteren, dat staat vrij infantiel en helpt je zeker niet in je queeste om urban muziek te verdrijven uit de samenleving. Maargoed ik lees het al, het is in je jeugd mis gegaan. Beetje bitter?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.
En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
Het is werkelijk ongelofelijk met welk gemak jij jezelf telkens weer tot een expert weet te benoemen over elk willekeurig onderwerp.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:20 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Mijn pubertijd (de mid 90s) heb ik doorgebracht in een internaat tussen somaliers marokkanen turken indos, en volbloed nederlanders die met bandanas om hun hoofd liepen dus ik weet maar al te goed hoe die cultuur inelkaar zit.
En voor de users die de urban 'scene' een muzikale stroming noemen, repetieve bass met wat tuutuutuut erdoor heen en iemand die niet zingt maar praat is geen muziek.
Oh is 't BaajGuardian.. Haha. Waarom reageer ik dan überhaupt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:30 schreef HenkieVdV het volgende:
LOL, weer zo'n topic waarin Baaj z'n mening uit alsof het "de goede mening" is.
Inderdaad, het is gewoon een cultuurhype, vergelijkbaar met de gabberscene zo'n 14 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:35 schreef wise het volgende:
je kan toch niets anders dan lachen om deze "mensen", mensen.
Lig elke keer dubbel als ik ze op het station / bus zie lopen met die "kledij" en hun "vette shit" verhaaltjes.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |