Ik heb een half uurtje streams kunnen kijken sinds de komst van Amando.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij al kijkt, maar hier is het wonder al geschiedt!![]()
Die stem van Amanda is net zo lelijk als het karakter van natasia.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef demins het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang jij al kijkt, maar hier is het wonder al geschiedt!![]()
er worden aardig volledige plaatjes geschetst door mensen hier, waar gelinkt wordt tussen verschillende gebeurtenissen/acties. op een of andere manier denken jullie dat het bevredigend is om daar voortdurend enkele lijnen uit te pikken, vrijstaand te maken - en een dus totaal onzinnig antwoord te geven.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, we zijn vooral voor jou gevoelig![]()
Maar die vraag hebben we net al beantwoord, qua laatste waarschuwing enzo. Dus: ff teruglezen, daarna mag iedereen ons weer de les lezen![]()
Daar ging het om! Het wordt "De Tokkies (meervoud) revisited" !!!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Nounou demins, als er één tokkie in de kooi zit, dan is het taaasje wel hè. niet proberen een tokkie beter te laten klinken dan hij/zij is..![]()
De flokkiesquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik tel er toch al drie nu hoor, al is het meer een kruising tussen de Flodders en de Tokkies.
Natasia, Brainless en Amanda... zullen we ze maar de Flokkies gaan noemen of zoiets?
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar dan over een bepaald gedeelte/acties. Hij heeft ook vaak geroepen dat hij haar juist mooi vond van binnen. Die twee communiceerde nu eenmaal op hun eigen (rare) manier.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, Brian vond Nena niet mooi van binnen. Hij heeft meerdere keren gezegd dat hij haar heel lelijk van binnen vond. Maar Brian weet dat natuurlijk niet meer.
om haar naam in eer te houden ja !... als dit akkefoetjefietje niet had plaatsgevonden was ze er echt nog niet uitgegaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena was er sowieso uitgegaan. Ook als het geen sanctie was. Dus dat kun je de redactie nou net NIET kwalijk nemen.
De nacht daarvoor was de confrontatie andersom en werd Brian uitgescholden voor vies en goor kutkind. Hij liep weg, dat had Nena ook kunnen doen......quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:32 schreef snetje het volgende:
[..]
uhw !! wat doet brian daar dan nog![]()
dan zou het op het minst zo fair zijn geweest dat nena ook een waarschuwing had gekregen en dan hadden die 2 quit gestaan ....
als je goed naar het gesprek kijkt en luisterd dan hoor je dat brian haar niet heeft laten uitpraten en haar constant uitschold met de woorden " jij bent smerig jij bent smerig jij bent smerig " ... ik noem dat uitlokken tot fysiek geweld en daar mag ook wat aan gedaan worden ...
Ik dacht niet dat het hier echt zwart wit is. Het vertrek van Nena wordt door vele gezien als terrecht. Alleen wat steekt is dat Brian vrijuit kan gaan en redelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden. Het kan zijn dat Brian de bellers onder de 18 aantrekt en dat dat voor het voortbestaan van dit programma noodzakelijk is maar het zou goed zijn hem toch eens aan te spreken op zijn gedrag.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
gelukkig is alles zwart-wit voor een hoop mensen![]()
![]()
Soort tribal met de namen van Sylvia, Ilona en Nena erinquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Brici het volgende:
Wat voor een tatto heeft huub nu dan?
Gaan we appels met peren vergelijken?!?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die stem van Amanda is net zo lelijk als het karakter van natasia.
ik vind je een heldquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Goh ben ik zowat de enige die gewoon nog de streams aan laat staan ongeacht wie er in beeld is?
.. én plakband over zijn mond graag ...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Brainless zou ik voortaan ook graag zien op de streams met een grote zwarte balk over zijn hoofd heen.![]()
50%_50% - wijngooien/"verhoeren"_een trapjequote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ben het weer eens met Day eens, hoewel Brain een sukkel & een Tokkie is waren hij en Nena 50%/50% debet aan die kicksituatie.
Nee hoor. als jij dat uit die opmerking haalt, dan heb je iets niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef demins het volgende:
[..]
Gaan we appels met peren vergelijken?!?![]()
Ik zal mn best doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:50 schreef Fikkert het volgende:
[..]
ik vind je een held, kan jij mooi vertellen wat er gezegd wordt
Het gaat er niet om dat Nena werg moest Day maar dat Brian vrijuit gaat.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Day het volgende:
[..]
De nacht daarvoor was de confrontatie andersom en werd Brian uitgescholden voor vies en goor kutkind. Hij liep weg, dat had Nena ook kunnen doen......
Het is jammer dat de haat naar Brian zo sterk is, anders werd er mischien ingezien dat de manier waarop deze 2 mensen met elkaar omgingen aan BEIDE lag. Ze waren of erop uit om elkaar onder uit te halen/pijn te doen of ze konden niet van elkaar afblijven. Het was een wisselwerking van 2 mensen die eigenlijk beter uit elkaars buurt moesten blijven, maar op de 1 of andere (bizarre) manier dat toch niet konden.
En ja Brian is een klootzak, maar vlak a.u.b. Nena's rol niet uit! Ze schold dan niet, maar zij heeft ook hele gemene, denigrerende en harde dingen over en tegen Brian gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |