abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45915319
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef demins het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang jij al kijkt, maar hier is het wonder al geschiedt!
Ik heb een half uurtje streams kunnen kijken sinds de komst van Amando.
Audite et alteram partem
pi_45915322
Brian is nog steeds hyper. Voelt zich de man!
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:44:32 #128
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45915325
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:42 schreef demins het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe lang jij al kijkt, maar hier is het wonder al geschiedt!
Die stem van Amanda is net zo lelijk als het karakter van natasia.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_45915334
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:40 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ja, we zijn vooral voor jou gevoelig

Maar die vraag hebben we net al beantwoord, qua laatste waarschuwing enzo. Dus: ff teruglezen, daarna mag iedereen ons weer de les lezen
er worden aardig volledige plaatjes geschetst door mensen hier, waar gelinkt wordt tussen verschillende gebeurtenissen/acties. op een of andere manier denken jullie dat het bevredigend is om daar voortdurend enkele lijnen uit te pikken, vrijstaand te maken - en een dus totaal onzinnig antwoord te geven.

ik ben wel blij te horen dat jullie juist voor mij erg gevoelig zijn, dat idee had ik al en wordt zomaar eens bevestigd, bedankt ik mag jullie ondanks alles ook graag
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:44:54 #130
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45915337
Goh ben ik zowat de enige die gewoon nog de streams aan laat staan ongeacht wie er in beeld is?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:45:38 #131
130054 demins
We weten niks
pi_45915358
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:39 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Nounou demins, als er één tokkie in de kooi zit, dan is het taaasje wel hè. niet proberen een tokkie beter te laten klinken dan hij/zij is..
Daar ging het om! Het wordt "De Tokkies (meervoud) revisited" !!!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45915364
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef PietjePuk63 het volgende:

[..]

Ik tel er toch al drie nu hoor, al is het meer een kruising tussen de Flodders en de Tokkies.
Natasia, Brainless en Amanda... zullen we ze maar de Flokkies gaan noemen of zoiets?
De flokkies
Audite et alteram partem
pi_45915365
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Nee, Brian vond Nena niet mooi van binnen. Hij heeft meerdere keren gezegd dat hij haar heel lelijk van binnen vond. Maar Brian weet dat natuurlijk niet meer.
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar dan over een bepaald gedeelte/acties. Hij heeft ook vaak geroepen dat hij haar juist mooi vond van binnen. Die twee communiceerde nu eenmaal op hun eigen (rare) manier.
Ik vind het terecht dat hij zich niet schuldig voelt over het feit dat Nena hem geschopt heeft. Hij ging met nu eenmaal niet met die intentie het gesprek in. Het is Nena's 'keuze' geweest om die richting in te gaan.

Nu Amanda in de plaats van Nena is gekomen zal de sfeer maar ook het spel weer beter kunnen worden. De suggestie dat Amanda maar 1 doel heeft en dat is om Brian eruit te krijgen zou ik een lage maar ook onlogische actie vinden. Ze kan zich beter focussen op haar eigen plezier en doelen. We'll see.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:46:33 #134
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_45915385
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nena was er sowieso uitgegaan. Ook als het geen sanctie was. Dus dat kun je de redactie nou net NIET kwalijk nemen.
om haar naam in eer te houden ja !... als dit akkefoetjefietje niet had plaatsgevonden was ze er echt nog niet uitgegaan
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_45915386
Ik heb alle 4 de beelden.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:47:12 #136
58921 Day
You can fly!
pi_45915401
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:32 schreef snetje het volgende:

[..]

uhw !! wat doet brian daar dan nog
dan zou het op het minst zo fair zijn geweest dat nena ook een waarschuwing had gekregen en dan hadden die 2 quit gestaan ....
als je goed naar het gesprek kijkt en luisterd dan hoor je dat brian haar niet heeft laten uitpraten en haar constant uitschold met de woorden " jij bent smerig jij bent smerig jij bent smerig " ... ik noem dat uitlokken tot fysiek geweld en daar mag ook wat aan gedaan worden ...
De nacht daarvoor was de confrontatie andersom en werd Brian uitgescholden voor vies en goor kutkind. Hij liep weg, dat had Nena ook kunnen doen......

Het is jammer dat de haat naar Brian zo sterk is, anders werd er mischien ingezien dat de manier waarop deze 2 mensen met elkaar omgingen aan BEIDE lag. Ze waren of erop uit om elkaar onder uit te halen/pijn te doen of ze konden niet van elkaar afblijven. Het was een wisselwerking van 2 mensen die eigenlijk beter uit elkaars buurt moesten blijven, maar op de 1 of andere (bizarre) manier dat toch niet konden.

En ja Brian is een klootzak, maar vlak a.u.b. Nena's rol niet uit! Ze schold dan niet, maar zij heeft ook hele gemene, denigrerende en harde dingen over en tegen Brian gezegd.

I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:47:42 #137
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_45915412
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
gelukkig is alles zwart-wit voor een hoop mensen
Ik dacht niet dat het hier echt zwart wit is. Het vertrek van Nena wordt door vele gezien als terrecht. Alleen wat steekt is dat Brian vrijuit kan gaan en redelijk de hand boven het hoofd wordt gehouden. Het kan zijn dat Brian de bellers onder de 18 aantrekt en dat dat voor het voortbestaan van dit programma noodzakelijk is maar het zou goed zijn hem toch eens aan te spreken op zijn gedrag.
pi_45915423
Wat voor een tatto heeft huub nu dan?
pi_45915434
Ben het weer eens met Day eens, hoewel Brain een sukkel & een Tokkie is waren hij en Nena 50%/50% debet aan die kicksituatie.
Audite et alteram partem
pi_45915446
Day, je hebt gelijk. Ik zit alleen te streamen en Nena is er niet meer.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:48:57 #141
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45915449
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Brici het volgende:
Wat voor een tatto heeft huub nu dan?
Soort tribal met de namen van Sylvia, Ilona en Nena erin
pi_45915462
is er een foto van?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:49:50 #143
130054 demins
We weten niks
pi_45915478
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Die stem van Amanda is net zo lelijk als het karakter van natasia.
Gaan we appels met peren vergelijken?!?
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_45915480
Nu Bart al aangegeven heeft dat ie aan het eind van de maand weg wilt (tenminste, daar komt het indirect wel op neer, tenzij alle bewoners Amanda willen wegstemmen) is hij niet alleen nutteloos voor de kijkers/streamers, maar ook voor Brian want Bart is ineens geen stabiele backup meer voor Brian.

Dus Brian heeft nieuw bloed nodig. En een triotje van Natasia, Brian en Amanda zou een mooie oplossing zijn, met 3 mensen die elkaar verdienen. (er vanuit gaande dat Amanda geen spelletje speelt tot nu toe) Het mooiste is dat deze 3 personen meestal samen op de streams te vinden zullen zijn, wat het ons makkelijker maakt om naar een andere stream over te schakelen (desnoods de fontijn of het zwembad).

Nu ik er aan denk...ik ben eigenlijk blij dat Amanda geen aansluiting vindt bij Huub/Sylvia, want als dat zo zou zijn dan moeten we elke keer Amanda's stem aanhoren wanneer we naar een Huub-Sylvia actie willen kijken...
pi_45915488
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
Goh ben ik zowat de enige die gewoon nog de streams aan laat staan ongeacht wie er in beeld is?
ik vind je een held , kan jij mooi vertellen wat er gezegd wordt
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:50:10 #146
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_45915490
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:44 schreef petraa het volgende:
Brainless zou ik voortaan ook graag zien op de streams met een grote zwarte balk over zijn hoofd heen.
.. én plakband over zijn mond graag ...
pi_45915532
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Roy_vdm het volgende:
Ben het weer eens met Day eens, hoewel Brain een sukkel & een Tokkie is waren hij en Nena 50%/50% debet aan die kicksituatie.
50%_50% - wijngooien/"verhoeren"_een trapje

please
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:51:40 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_45915534
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:49 schreef demins het volgende:

[..]

Gaan we appels met peren vergelijken?!?
Nee hoor. als jij dat uit die opmerking haalt, dan heb je iets niet helemaal begrepen.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:51:55 #149
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_45915545
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:50 schreef Fikkert het volgende:

[..]

ik vind je een held , kan jij mooi vertellen wat er gezegd wordt
Ik zal mn best doen

Denk trouwens dat als ze allemaal Bart er unaniem uit willen stemmen het niet gaat werken omdat Bart zelf al min of meer aangeeft eruit te willen gaan dus krijg je hetzelfde als met Ilona toen dat de stemming niet wordt goedgekeurd
pi_45915552
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:47 schreef Day het volgende:

[..]

De nacht daarvoor was de confrontatie andersom en werd Brian uitgescholden voor vies en goor kutkind. Hij liep weg, dat had Nena ook kunnen doen......

Het is jammer dat de haat naar Brian zo sterk is, anders werd er mischien ingezien dat de manier waarop deze 2 mensen met elkaar omgingen aan BEIDE lag. Ze waren of erop uit om elkaar onder uit te halen/pijn te doen of ze konden niet van elkaar afblijven. Het was een wisselwerking van 2 mensen die eigenlijk beter uit elkaars buurt moesten blijven, maar op de 1 of andere (bizarre) manier dat toch niet konden.

En ja Brian is een klootzak, maar vlak a.u.b. Nena's rol niet uit! Ze schold dan niet, maar zij heeft ook hele gemene, denigrerende en harde dingen over en tegen Brian gezegd.

Het gaat er niet om dat Nena werg moest Day maar dat Brian vrijuit gaat.
Dat is waar iedereen zich terecht zo kwaad over maakt.

Precies het was een wisselwerking, hij zoog, zij zoog, maar nu is er maar 1 gestraft en de andere eikel heeft zijn zin en is nu het slachtoffer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')