abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2007 @ 12:05:10 #81
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_45938677
Maar de vraag rest, waar kun je ze huren?
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
pi_45939183
sjongejonge wat een overtrokken reacties hier, net of een kind van vier die de luiers nog aan de kont heeft hangen bewust is van sexuele gevoelens en deze koppelt aan iets wat niet hoort.

Ieder gezond kind speelt weleens met de geslachtsdelen of doktertje, dat hoort gewoon bij de ontwikkeling.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 13:13:59 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45940118
Wat een slet
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:21:17 #84
3542 Gia
User under construction
pi_45941589
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
sjongejonge wat een overtrokken reacties hier, net of een kind van vier die de luiers nog aan de kont heeft hangen bewust is van sexuele gevoelens en deze koppelt aan iets wat niet hoort.

Ieder gezond kind speelt weleens met de geslachtsdelen of doktertje, dat hoort gewoon bij de ontwikkeling.
Helemaal mee eens. Maar het gaat hier vooral om het feit dat dit 4-jarige kind een ander meisje bedreigd heeft en gedwongen tot seksuele handelingen of dat het 4-jarige meisje seksuele handelingen heeft verricht bij de 6-jarige.

IK geloof niet zo in dat verhaaltje, simpelweg omdat een 4-jarig meisje een 6-jarig meisje niet de baas kan zijn. IK denk dan ook dat ze samen aan het onderzoeken zijn geweest. Dat het 4-jarige meisje misschien al wat meer wist, god weet door wat voor vunzigheid dan ook, en dat de 6-jarige daarvan geschrokken is.
En wat ik al eerder zei: Van die ouders die zeker weten dat HUN kind zoiets niet doet, dus moet het wel de schuld zijn van dat slechte andere kind, ook al is die pas 4.
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:48:08 #85
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_45942182
Wat een belachelijke berichtgeving alweer. "Sekskleuter". Het zou je kind maar zijn....Bedankt Telegraaf.. Ze zouden zich moeten schamen...

Het lijkt me wel duidelijk dat dit niet de schuld kan zijn van dat meisje maar dat er toch iets goed mis is in haar omgeving. Natuurlijk experimenteren kleuters op alle gebieden maar iets dergelijk vergaands doen ze in normale omstandigheden echt niet op die leeftijd.
Behoorlijk naief en triest dan ook dat zovelen zich zo afreageren op het kind en niet verder denken.
Tuurlijk moet ze direct behandeld worden door een psycholoog, om in haar koppie weer recht te krijgen wat krom is, maar nog belangrijker -> Om uit te zoeken waar dit gedrag vandaan komt want 1 ding lijkt me duidelijk:

Monkey see , monkey do.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  zaterdag 3 februari 2007 @ 15:11:03 #86
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_45942635
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Gia het volgende:

IK geloof niet zo in dat verhaaltje, simpelweg omdat een 4-jarig meisje een 6-jarig meisje niet de baas kan zijn. IK denk dan ook dat ze samen aan het onderzoeken zijn geweest. Dat het 4-jarige meisje misschien al wat meer wist, god weet door wat voor vunzigheid dan ook, en dat de 6-jarige daarvan geschrokken is.
En wat ik al eerder zei: Van die ouders die zeker weten dat HUN kind zoiets niet doet, dus moet het wel de schuld zijn van dat slechte andere kind, ook al is die pas 4.
exact. zie de fipo
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_45944417
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef vosss het volgende:
Is dit de opvolger van de BrEeZaHh-generatie? De bAmBiX-generatie?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45984436
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Gia het volgende:
Van die ouders die zeker weten dat HUN kind zoiets niet doet, dus moet het wel de schuld zijn van dat slechte andere kind, ook al is die pas 4.
Q.E.D.

Swets is verworden tot een hysterische schoolpleinouder.
Whehehe.
Bel 0900-SEX en WIN een weekend met Yvonne
  zondag 4 februari 2007 @ 22:06:30 #89
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_45990045
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef RTB het volgende:
heej, dat is vreemd. Er heeft nog niemand om pics gevraagd. Dat is niet de fok die ik ken
Pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')