Helemaal mee eens. Maar het gaat hier vooral om het feit dat dit 4-jarige kind een ander meisje bedreigd heeft en gedwongen tot seksuele handelingen of dat het 4-jarige meisje seksuele handelingen heeft verricht bij de 6-jarige.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
sjongejonge wat een overtrokken reacties hier, net of een kind van vier die de luiers nog aan de kont heeft hangen bewust is van sexuele gevoelens en deze koppelt aan iets wat niet hoort.
Ieder gezond kind speelt weleens met de geslachtsdelen of doktertje, dat hoort gewoon bij de ontwikkeling.
exact. zie de fipoquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Gia het volgende:
IK geloof niet zo in dat verhaaltje, simpelweg omdat een 4-jarig meisje een 6-jarig meisje niet de baas kan zijn. IK denk dan ook dat ze samen aan het onderzoeken zijn geweest. Dat het 4-jarige meisje misschien al wat meer wist, god weet door wat voor vunzigheid dan ook, en dat de 6-jarige daarvan geschrokken is.
En wat ik al eerder zei: Van die ouders die zeker weten dat HUN kind zoiets niet doet, dus moet het wel de schuld zijn van dat slechte andere kind, ook al is die pas 4.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef vosss het volgende:
Is dit de opvolger van de BrEeZaHh-generatie? De bAmBiX-generatie?
Q.E.D.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:21 schreef Gia het volgende:
Van die ouders die zeker weten dat HUN kind zoiets niet doet, dus moet het wel de schuld zijn van dat slechte andere kind, ook al is die pas 4.
Picsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:55 schreef RTB het volgende:
heej, dat is vreemd. Er heeft nog niemand om pics gevraagd. Dat is niet de fok die ik ken![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |