Wees liever benieuwd naar de TV.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of naar de oom, vader, buurman, pleegouders..
Ken jij de invloed van TV op kinderen niet?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:56 schreef SlimShady het volgende:
[..]
bullshit. ze leren meer van hun omgeving. vooral van volwassenen.
neen. tell me.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:06 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ken jij de invloed van TV op kinderen niet?
Nou en of.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:06 schreef Daniel.J het volgende:
Ken jij de invloed van TV op kinderen niet?
Dit kun je niet serieus menen..quote:
Mastrubatie?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Er wordt niet gezegd dat ze het woord 'masturbatie' gebruikt
Zeg Daniël, wordt het niet weer eens serieus tijd om je therapeut te bellen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:33 schreef Daniel.J het volgende:
Mastrubatie?
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Zeg Daniël, wordt het niet weer eens serieus tijd om je therapeut te bellen?
Ik bedoel, je kan wel zo door blijven modderen maar daar schiet je toch ook niks mee op?
De meeste kinderen hebben wel wat sexuele ervaringen in hun vroege jeugd hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:32 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Dit kun je niet serieus menen..
Je weet dus niet dat kinderen gigantisch beinvloedbaar zijn? en aangezien steeds meer van wat je tegenwoordig op tv ziet met seks te maken heeft, neem uberhaupt de muziekzenders, alle vrouwen daar maken neuk bewegingen, en een kind experimenteerd net zo goed met wat een kind 'lekker vind voelen, dat doen babys zelfs, maar door de suggestieve crap op tv gaan ze in deze tijd dingen nadoen, die normaal gesproken alleen door volwassenen gedaan zouden worden.
Pas maar op direct slaat hij je, daar heeft hij nogal een handje in namelijk... Alles wat hem niet aan staat hardhandig terug proberen te schoppen in zijn do's en dont'squote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:38 schreef Magicmind het volgende:
[..]
Zeg Daniël, wordt het niet weer eens serieus tijd om je therapeut te bellen?
Ik bedoel, je kan wel zo door blijven modderen maar daar schiet je toch ook niks mee op?
niets aan toe te voegen, tevens tvp.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:51 schreef Ms.Poes het volgende:
Het dadertje zit al in een pleeggezin, wie weet wat ze heeft moeten doorstaan voordat ze in deze situatie kwam. Ik heb medelijden met het zogenoemde slachtoffertje, maar ik ben bang dat de 'dader' al veel meer te verduren heeft gekregen in haar korte leventje dan enkele 'verregaande sexuele handelingen'.
In- en intriest, dit..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |