quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Ik heb paar keer even gekeken maar toen deed ie nauwelijks wat. Wat ik wel heb gezien is een geile kop met een heeeerlijk lichaam en een fijne ochtendlulBrian is hot
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Ik heb paar keer even gekeken maar toen deed ie nauwelijks wat. Wat ik wel heb gezien is een geile kop met een heeeerlijk lichaam en een fijne ochtendlulBrian is hot
als jij een vrouw was geweest, was je een ideaal loverboy slachtoffer geweest... dat soort types als jouw zijn dol op die rattekoppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
ik vond hem in het begin ook aantrekkelijk, zonde dat ie zoeen irritant bekkie en verrot karakter heeft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
VAN WELK PLANEET KOM JIJ......als je hangzakkies wilt zien ken je ook naar artis gaan hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 04:27 schreef Ahura het volgende:
Brainquote:Op zaterdag 3 maart 2007 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
(Sexfeest, gesprek Brian en Amanda)
Brian: Huub is de grote schuldige aan alles, je hebt mij vorig weekeinde
beloofd dat je nooit meer erg dronken wilt zijn.
Amanda: Jij had beloofd altijd voor mij respect te hebben.
Brian: De sex-party was niet echt een succes,
dus heb het daar niet meer over? Ja ?
Amanda: Stom en dom, als je HET doet, doe het dan goed.
Brian: Huub is een grote sex-maniak, wil je dat ik je tegen hem bescherm ?
Zeg het me? Of moet ik je aan jou lot overlaten?
Amanda: Huub is lief en netjes tegen mij geweest.
Brian: Wees blij, wees blij, wees heel blij................
.
Is een fijne ochtend lul wel boeiend?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:09 schreef Ahura het volgende:
Jezus, is dat nou zo boeiend..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |