Ik had dit gekopieerd.En haar capslock stond aan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Je capslock staat aan, prutser.....
En ben blij dat nena opgerot is, en het is maar een spelletje hoor......![]()
Als Amanda haar beste vriendin een beetje gevolgd heeft in DGK kan ze weten tegen wie ze het heeft. Deze twee hebben nog nooit een aardig woord voor Nena over gehad ...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:10 schreef Sebi het volgende:
[..]
Als vriendin kan en mag Amanda best over de zwakke punten van Nena praten, zij kent haar al wat langer als 4 maanden natuurlijk. Die andere gasten DOEN alleen maar alsof ze de beste vrienden van Nena waren en dat vind ik veel walgelijker...![]()
Ze kijken ook wel op hele korte termijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Huub gaat het kunnen gaan shaken"
(dat zei ze letterlijk)
kan dat ook?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef AnTjUh het volgende:
wanener mag t publiek nou weer eens eindelijk iemand er UNANIEM eruit stemmen
Type : egoïste.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het programma nauwelijks gevolgd heeft (wat ik zeer vreemd vind als je beste vriendin erin zit.) kan dan maar zo nog lukken ook. Dan weet zij niet hoe iedereen is. Aangezien ze zo lief en aardig met natasia omgaat, heb ik het idee dat ze het echt niet weet.
Ik doe weer met je mee. Dit is niet te verdragen. Wat lopen er toch een walgelijke en verschrikkelijke mensen rond in dat huis. Mensen om op te kotsen, echt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef kleinzusje het volgende:
mensen, hij gaat uit..................... ik word ziek
Hopelijk nooit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop nooit, want dit is geen Big Brother.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef AnTjUh het volgende:
Dat gun ik Bart helemaal niet. Dan krijgt hij nog zijn 10.000 terug ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef Dogga het volgende:
wuauaahauahaha ja stem bartje der uit;)
Ze hadden wel een pact idd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:16 schreef AnTjUh het volgende:
Brian gaat Bart ook verraden
Daar heb je gelijk in. Het is dus maar te hopen dat het bij haar tactiek hoort om aardig te doen tegen BBNN anders heb ik het snel met haar gehad. Ik geef haar nog maar even het voordeel van de twijfel want ze zit AL een heel etmaal in de villa...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als Amanda haar beste vriendin een beetje gevolgd heeft in DGK kan ze weten tegen wie ze het heeft. Deze twee hebben nog nooit een aardig woord voor Nena over gehad ...
Dan is de boodschap van Bart aan Brian dus toch goed overgekomen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hopelijk nooit.
Natasia en Brian praten nu over Bart eruit stemmen. <----------------
Ik hoop het Sebi ... anders zou ik er echt geen zak meer aan vinden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef Sebi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Het is dus maar te hopen dat het bij haar tactiek hoort om aardig te doen tegen BBNN anders heb ik het snel met haar gehad. Ik geef haar nog maar even het voordeel van de twijfel want ze zit AL een heel etmaal in de villa...
Volgens de regels moet hij dan nu direkt opstappen. toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Dan is de boodschap van Bart aan Brian dus toch goed overgekomen.
Hij zei gisteren nl. ongeveer dat als ze hem er niet zouden uitstemmen ze een nieuwe frisse (Bart) bewoner zouden krijgen. omdat hijd an zou opstappen
Hoop dat de DGK_REDACTIE een van de bewoners kan overhalen Bart er niet uit te stemmen en hem gewoon vervangen
Brian...Natasja....Brian....Natasja...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:13 schreef AnTjUh het volgende:
Briljantquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan kan hij weer fijn met opgetrokken wenkbrauwen en zachte stem zijn diepzinnige inzichten met de wereld delen.![]()
Ik heb, behalve het zachte praten en de wenkbrauwen trouwens nóg een truckje ontdekt waarmee Brian wil suggereren dat er veel denkwerk achter zijn woorden zit: een kort "eh", gevolgd door een paar seconden pauze (die de Denker benut om zijn hersenpan te kraken). Bijvoorbeeld:
"Je moet het zo zien. Nena is een meisje die [sic].. eh.."
(draait nu ogen even weg om beter na te kunnen denken)..
"moeite heeft om voor zichzelf te bepalen hoe zij.. hoe zij ... eeh"
(heel zacht nu, fluisterend bijna)...
"in het leven. Wil stáán. Ik probeer haar daarmee te hel-le-pen, alleen...
(kijkt interviewer nu aan en showt een charmante "you know what I mean-lach)...
"dat is niet altijd even makkelijk" (giechelt nu).
Ik ga het niet kijken.
Albert Verlinde is een redelijk intelligente man, die normaal gesproken altijd research doet en meestal wel verstand heeft van wat er allemaal op het internet speelt. En aangezien hij niet onder contract staat bij Talpa/Tien verwacht ik wel enige kritische opmerkingen/vragen...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop dat ze in RTL boulevard ook Nena aan het woord laten.
en dat ze erbij vertellen dat Brian heeeeeeel sjaloers was op Hupie
Ik kots van Brian.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef AnTjUh het volgende:
Ik hoop dat ze in RTL boulevard ook Nena aan het woord laten.
en dat ze erbij vertellen dat Brian heeeeeeel sjaloers was op Hupie
goede middagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:34 schreef Dogga het volgende:
ik vat hem niet..
Hij verteld iets...en 3 minuten later weer het zelfde..
die vrouw vraagt al 4 keer het zelfde lol
Ik kots met je meequote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:33 schreef Gigageil het volgende:
Jaloerse snol ( Brian ) ......ik kots zo langzamerhand van die stronthommel.....![]()
![]()
![]()
Hij moet gewoon ANTWOORD gevenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef AnTjUh het volgende:
hij moet kortere antwoorden geven
blablabla, nena had gewoon niet moeten schoppen, gewoon een domme aktie op een heel slecht momentquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:35 schreef Mika25 het volgende:
Zullen we effe met z'n allen RTL Boulevard gaan emailen, eventueel samen met de buren? Want ik vindt niet dat Nena's naam zo te grabbel gegooid mag worden...
ze mag niet schoppen nou ja schoppen maar ik doe mee open maar een topicquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef Fikkert het volgende:
[..]
blablabla, nena had gewoon niet moeten schoppen, gewoon een domme aktie op een heel slecht moment
gelukkig zijn er nog mensen hier die wel wakker zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:37 schreef _-inge-_ het volgende:
Waarom blijven ze bij Brian zo hameren op de vraag waarom Nena heeft geschopt. Die vraag moet je aan Nena stellen toch......
Nena is nooit m`n favoriet geweest en het gaat niet zo zeer over die "trap". Het gaat er om dat Nena nu geen actieve deelneemster meer is aan HET SPEL en ze toch de grond in geboord wordt door zowel de bewoners, Talpa en de Telegraaf, en waarschijnlijk ook door RTL Boulevard vanavond. Er wordt nu net gedaan of alles Nena's schuld is en ik vindt niet dat je dat een 19-jarig meisje mag aandoen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef Fikkert het volgende:
[..]
blablabla, nena had gewoon niet moeten schoppen, gewoon een domme aktie op een heel slecht moment
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |