Het oude vertrouwde Onzin zoals je het de afgelopen 12 dagen gekend hebt?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:46 schreef Consigliere het volgende:
LOLLEROMFG! Gaarne geef ik akte de presence in dit prachtige edoch geniale topique.
IK stoor me namelijk aan die irritante betweters in ONZ! GA DAN NAAR POL, GES of desnoods KPD!!!!!!!!!!!
ONZ moet ONZ blijven !!!!!!!!!!!!!![]()
Is daar iets mis mee? Zeurpietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Man, ga naar een ONZ-meeting
Ik ben het hier volstrekt niet mee eens.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:46 schreef Consigliere het volgende:
LOLLEROMFG! Gaarne geef ik akte de presence in dit prachtige edoch geniale topique.
IK stoor me namelijk aan die irritante betweters in ONZ! GA DAN NAAR POL, GES of desnoods KPD!!!!!!!!!!!
ONZ moet ONZ blijven !!!!!!!!!!!!!![]()
Laten we zeggen dat als ik zou mogen kiezen tussen gepijpt worden door een nijlpaard en gaan naar een ONZ-meet ik liever écht bevredigd wordt...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:50 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee? Zeurpiet![]()
Nijlpaarden kunnen niet pijpen volgens mijn encyclopediaquote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat als ik zou mogen kiezen tussen gepijpt worden door een nijlpaard en gaan naar een ONZ-meet ik liever écht bevredigd wordt...
Hihi, je zei normaalquote:Op vrijdag 2 februari 2007 03:44 schreef CodeCaster het volgende:
Reageer eens normaal jongens en meisjes!
Zometeen begint ie over die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 01:48 schreef Lamon het volgende:
Het oude vertrouwde Onzin zoals je het de afgelopen 12 dagen gekend hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |